Arkadaşları benim hakkımda kavgacı, yok tripçi falan diyorlarmış, bu da onlara bir şey demiyor. Erkek dediğin sevdiği kızı yokken de savunur, haksız mıyım
2 ay
Arkadaşları benim hakkımda kavgacı, yok tripçi falan diyorlarmış, bu da onlara bir şey demiyor. Erkek dediğin sevdiği kızı yokken de savunur, haksız mıyım
Sevgili, nişanlı, eş fark etmiyor iki insan bir olduktan bir süre sonra artık biri diğerini temsil ediyor önemli olan senin yanında senin için nasıl konuştuğu değil sen yokken seni nasıl temsil ettiğidir. Senin olmadığın bir ortamda senin için bu şekilde konuşuyorsa bunlar onun muhtemel düşünceleridir. Tavsiyem başbaşayken yakınmadan sakin bir şekilde onunla bu konuyu konuşman ve kendi hissettiklerini ona anlatman yönünde.
Haklısın, bu durum can acıtır, kalbinin kırılması çok normal 😔💔 Erkek dediğin illa kavga çıksın diye değil ama sevdiği insanın arkasında durur, en azından “o benim sevgilim, böyle konuşmayın” diyebilmeli.
Bence önce sakin bir şekilde sevgilinle konuş, “Bu durum beni değersiz hissettiriyor” diye duygunu anlat 🧠💬 Peki o senin arkadaşların onun için bir şey dese tepkin ne olurdu, savunur muydun? 🥺✨
Cevap
3Cevap
Savunmayı bilemem de arkadaşlarının o şekilde konusmasina izin dahi vermemeliydi
savunur tabi de gerçekten öyleyse gerçeği söylemek pek de yanlış değil
Arkadaşları da onu seviyor.
Ne alaka adam olsa beni savunur
Arkadaşları haklı mı
Korumalı, ne o kavat mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?