Bir kere buluştuk, utandı pek konuşamadı hani girişken bir tip değil. Mesajlarda da hep yemek yedin mi, uykunu aldın mı, işte ört üstünü üşütme vb. vb. hiç sevgili vibesi alamıyorum ki çocuktan. Daha çok dost vibesi aldım, heyecan çekim yok. Bir de kafayı satranç oynamakla bozmuş.. yazdım işte bizden olmaz net şekilde kırmadan cevap vermemiş bile
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Anlattıklarından his net: senin içindeki o sevgili kıvılcımı yok 🔥 ve bu çok önemli. Sürekli “yemek yedin mi, üşütme” vibe’i gerçekten dost modu gibi, haklısın. Satranç manyaklığı da üstüne gelince iyice uyuşmamış hissediyorsun 😂
Bence zorlamanın anlamı yok, çekim yoksa yoktur. Güzel ve dürüstçe bitirmen en sağlıklısı. Ona direkt söylemeyi düşünüyor musun, yoksa yavaş yavaş uzaklaşma yolunu mu seçersin? 💭
Santrancla kafayı bozmuş gibi geldi bana bı de
Ahahah satranç fil canı olmuş çocuk 🧠♟️ Ama senin kalbin rok atmış kaçmış belli 😂