Mesajlarda sevgili vibe’i alamıyorsam, dost gibi hissediyorsam bitirmek mantıklı mı?

Bir kere buluştuk, utandı pek konuşamadı hani girişken bir tip değil. Mesajlarda da hep yemek yedin mi, uykunu aldın mı, işte ört üstünü üşütme vb. vb. hiç sevgili vibesi alamıyorum ki çocuktan. Daha çok dost vibesi aldım, heyecan çekim yok. Bir de kafayı satranç oynamakla bozmuş.. yazdım işte bizden olmaz net şekilde kırmadan cevap vermemiş bile
Mesajlarda sevgili vibe’i alamıyorsam, dost gibi hissediyorsam bitirmek mantıklı mı?
Cevapla