Mesajlara geç dönen ve soğuk davranan sevgiliden ayrılmalı mıyız?

Sevgilim 1 haftadır mesajlara çok geç dönmeye başladı ve soğuk davranıyor. Sohbeti sürekli ben ilerletmeye çalışıyorum, o ise sadece yazdığım şeye cevap verme tenezzülünde bulunuyor. Gün içinde zaten hiç bakmıyor, sadece akşam bakıyor sonra yemek yiyeceğini söyleyip gidiyor, ben uykusuzca bekliyorum, geliyor ve uykusunun geldiğini söyleyip gidiyor. Bugün sabah 8 gibi ”günaydın aşkım” yazdım, o ise saat öğlen 12 gibi sadece ”günaydın” yazmış sonra ben gününün nasıl geçtiğini sordum ve şu an saat akşam 9,5 ve hâlâ cevap yok. Bu kadar meşgul olması mümkün mü? Uyuyor mu acaba? Ya da ben kendimi mi kandırıyorum? Aslında her şey açık ama kabullenmek istemiyorum değil mi?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
7 ay
Daha yeni cevap verdi. Diyor ki ”düşünmem gerekiyor, o yüzden yazmadım” ben de ”düşünmen gerekiyorsa, her şey açıktır. Tersi olsaydı, düşünme ihtiyacı bile hissetmezdin” dedim. Buradan ne ders çıkaracağız? Karşınızdaki kişi soğuk davranmaya ve geç dönmeye başladıysa, ilişkinin sonu gelmiştir. Veda mesajı yazıp, önünüze bakın.
Mesajlara geç dönen ve soğuk davranan sevgiliden ayrılmalı mıyız?
Cevapla