Flörtüm çok sıkıcı ve dost gibi, hiç sevgili vibesi alamıyorsam ne yapmalıyım?

Bir kere buluştuk, utandı pek konuşamadı hani girişken bir tip değil. Mesajlarda da hep yemek yedin mi, uykunu aldın mı, işte ört üstünü üşütme vb. vb. hiç sevgili vibesi alamıyorum ki çocuktan. Daha çok dost vibesi aldım, heyecan çekim yok.
Flörtüm çok sıkıcı ve dost gibi, hiç sevgili vibesi alamıyorsam ne yapmalıyım?
Cevapla