Nişanlıyımdan ayrılmalı mıyım, kalabalık aile ve baskıcı kaynana ile evlilik yürür mü?

Size bir şey sormak istiyorum. Şu an nişanlıyım, düğüne 7 ay var, aile binasında oturacağız, kalabalıklar. Kaynanam, küçük görümce, nişanlımın anneanne, dedesi, yakında oturan akrabalar vs vs. Aile bağları kuvvetli bir aile. Ben de küçüklüğümden beri çok ezildim, aile evinde ikiz kardeşlerimi büyüttüm, evin annesiydim. Kafam çok yoruldu, şimdi gideceğim yerde kalabalık, orada da bana huzur yok gibi görünüyor. Küçük kız yanımdan hiç ayrılmayacak, ben büyüteceğim, gelen giden misafir... Nişanlım pasif, ailesine söz geçiren biri değil ve şimdi beyaz eşya almıştı benden önce, kutuda duruyordu. Benden habersiz açtırmış, kurulum yaptırmış, koltukları açmış, koymuş eve, bir sürü tadilat yaptırdı, aile de destek oldu maddi olarak tadilata. Herkes diyor, işler bu kadar ciddiyken ayrılık olmaz, olsa bile ne bahane edeceksin. Ne yapacağım bilmiyorum, kaynanam çok genç, herkesi parmağında oynatıyor.
Nişanlıyımdan ayrılmalı mıyım, kalabalık aile ve baskıcı kaynana ile evlilik yürür mü?
Cevapla