Size bir şey sormak istiyorum. Şu an nişanlıyım, düğüne 7 ay var, aile binasında oturacağız, kalabalıklar. Kaynanam, küçük görümce, nişanlımın anneanne, dedesi, yakında oturan akrabalar vs vs. Aile bağları kuvvetli bir aile. Ben de küçüklüğümden beri çok ezildim, aile evinde ikiz kardeşlerimi büyüttüm, evin annesiydim. Kafam çok yoruldu, şimdi gideceğim yerde kalabalık, orada da bana huzur yok gibi görünüyor. Küçük kız yanımdan hiç ayrılmayacak, ben büyüteceğim, gelen giden misafir... Nişanlım pasif, ailesine söz geçiren biri değil ve şimdi beyaz eşya almıştı benden önce, kutuda duruyordu. Benden habersiz açtırmış, kurulum yaptırmış, koltukları açmış, koymuş eve, bir sürü tadilat yaptırdı, aile de destek oldu maddi olarak tadilata. Herkes diyor, işler bu kadar ciddiyken ayrılık olmaz, olsa bile ne bahane edeceksin. Ne yapacağım bilmiyorum, kaynanam çok genç, herkesi parmağında oynatıyor.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer