Nişanliyim, nişanlimla bulusamiyoruz ailem izin vermiyor beni suçluyorlar evlenip bisure ailesinin evinde kalmak mantıklı olur mu?

23 yaşındayım 4 aydır nişanlıyım ailem baskı yapıyor ayda 4 kez buluşabiliyoruz ama kızıyorlar ailem ve üstüne üstlük bana hakaretler edip duruyorlar ben bu durumdan bıktım ayrı eve çikana kadar nişanlimin ailesinin evinde dursak olur mu acaba? Yoksa her şeye rağmen beklemek mi mantıklı olur?
Nişanliyim, nişanlimla bulusamiyoruz ailem izin vermiyor beni suçluyorlar evlenip bisure ailesinin evinde kalmak mantıklı olur mu?
Cevapla