Korkaklar mı çekingenler mi nelerse artık niye böyle bu erkekler? Kankalarından utanıyorlar herhalde gelip tanışamaz mı insan erkeksiz kaldım ya
2 ay
Vay arkadaş
Çok güzelsindir, kendine güveniyorsundur falan hepsini anlarım da, beni görünce etkilenmeyen erkek daha görmedim demek de ayrı bir kibir/ego göstergesi olsa gerek
Dünyaca ünlü model kadınların bile, ne kadar güzel olursa olsun beğenmeyeni var. Seni de beğenmeyen ve tipi olmayan yakışıklı karizmatik erkek vardır bu kadar egolu olmayın aq
Ama iyi gene sana hakettiğini vermişler. Sürekli erkekler gelse iyice balon gibi şişerdin aq
Bi bitmediniz
Egoyla bi ilgisi yok bunun etkilenmeyen erkek görmedim diye böyle söylüyorum egolu olduğumdan değil zaten böyle olduğu için bu zamana kadar
Ciddi duruyorsundur o zaman
Şöyle bir durum var: Çok güzel kız görünce çoğu erkek komplekse giriyor, “kesin sevgilisi vardır”, “beni beğenmez”, “reddeder, rezil olurum” diye kafasında kuruyor 😅 Özellikle sınıf ortamında reddedilmekten ekstra çekiniyorlar, ego falan işin içine giriyor 🙃 Bir tık sen mi ışığını fazla cool tutuyorsun acaba, ulaşılmaz mı görünüyorsun? Birine küçücük de olsa yeşil ışık yaktığın oldu mu? 💅🏻✨
Lan illa gülmem mi lazım suratına suratına tanışmak için böyle bi mantık mi var
Ahahah yok aşkım ama suratsız kraliçe modu da “yaklaşmayın” diye bağırıyor biraz 😄💔 Biraz gülümse bari 🙃✨
Cevap
14Cevap
Çok iddialısın bence buda sana baya bş egomu katmış?
Yok sizin türünüz bi değişik sanırım
He tamam 😂
Kesin kabul etmez diye düşünen özgüvensiz erkek oldukları içindir.
Seni bayıltana kadar zükmek lazım kafan gidik
Çok güzel olmak bir şey ifade etmiyor artık. İnsanları yormaman lazım.
Bende de var aynı dert bakıp bakıp adım atamayanı mevcut bende sanki adım atsa yicem onu 😅
Ya he ben anlamadım valla
Değişikler gerçekten
Ne karakolu kurs ortamındayız ne olabilir ki ona bakıp bakmadığımı kontrol ettiriyor bazen yanımdan geçerken temas ediyor göz göze geliyoruz ama adım yok
Taciz etmicek herhalde ne alaka ya
O arkadaşın fazla yaklaşmış olabilir mi acaba durduk yerde niye tepki versin?
Bilmiyorum bize böyle bir şey normal gelmiyor seven erkek hep belli eder ya da bir adım atar kafasındayız
Valla uzaktan bayağı kesiyor yakında gözlerimin içine bakamıyor böyle bir tip bende ona sinyal yakıp yakmamak konusunda kararsızım
Böyle yardımcı olmuyorsun ama
Anlattığım şu uzaktan bakabiliyo yakın olduğumuzda bakamıyo kısacası bu yani
Yoo kankalarına da kaç kere bana bakıyor mu diye sordu
Bilmiyorum işte kafamı karıştırıyor yani
Bi de bana zamanında bir futbolcu adayı dm attı yani ben kendimi övüp şişirmeyi sevmem ama gerçek bu
Çocuk şimdi yurtdışında profesyonel baya ünlü oldu hani
Yani ben güzelim o da yakışıklı değil o kadar bundan da çekiniyor olabilir
Bunu demeye çalıştım
Büyük ihtimalle neyse bakalım ilerleyen zamanda ne olacak bir şey olursa yazarı
Çok iddialıyım diyosun ama gizlisin bişey yok ortada
Görünmek istemiyorum o yüzden
Ee sözdesin yani? Ben nasıl görücdm
Çünkü o ilgi gösteren kişiler seni sk mek için ilgi gosteriyor
Göstermiyorlar işte o amaçla bile göstermiyorlar demek ki
Kesin zaten biri vardir diyolardir ya da korkudan (taciz iftrasi) kimin iftira atıp kimin hoş karşılayacağını bilemezler
Ne kadar güselain mesela biz bunu bilmiyoruz görmememiz gerekiyor yorumlayabılmek içinnn
ne anlatiyon ya
Güzellik başa bela olmus
siz özel biri misiniz yoksaa...
Kendini bu kadar dev aynasında görme çok iticisin
Ay bi git ya he
Yok öyle değil
Benden tutkulusu mezardadır jxjdjdjd
Sen de o erkeklerdensin sanırım anladım
Maşallah sana
Ahaha
bizede gösteer
Korkaklar
İlginç
boy yaş kaç
Yas 22 boy 1,70
harika Harika
Bu kibir ne ya
Kibir değil deneyimimi söylüyorum kibirli biri hiç değilim
foto at bakaljm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?