3 yıllık ilişkide hediyelerin sahiplenilmemesi, aile baskısı ve saklanma normal mi, ayrılmalı mıyım?

3 yıllık bir ilişkim var. Geziyoruz, beraber çalışıyoruz, güzel de vakit geçiriyoruz ama bazı şeylere sessiz kalmak artık beni çok öfkelendiriyor.

Ona ördüğüm atkıyı başta çok takıyordu ama kaybettiğini söyledi.
Ona aldığım termosu annesi istedi diye annesine hediye ettiğini söyledi.
Ne zaman bir şeyler alsam, evet biliyorum erkekler belki o kadar da değer vermiyor hediyelere, eşyalara ama sanki o kadar da sahiplenmedi.

Ailesi muhafazakar ve evlenmemizi isterler, şu an da hazır değiliz diye erteledi. Herhalde yakalanır diye korkusundan da fotoğrafımızda "onu etkilediğim" etiketini kaldırdı. Yani çok saygısızca geliyor yaptıkları. Onun durumunu anlasam da sahiplenilmemek, gözden gelinmek gibi geliyor.
Ben okulu bitirmeye çalışıyorum, 29 yaşındayım, o da şartlarını biraz daha iyileştirmeye çalışıyor. Aileye önem veren biri vs, iyi, güzel, hoş ama sanki mutlu değilim bu ilişkide, bu şartlarda. Böyle bir ilişkiyi kabul etmek istemiyorum. Ben mi alınganlık ediyorum?

3 yıllık ilişkide hediyelerin sahiplenilmemesi, aile baskısı ve saklanma normal mi, ayrılmalı mıyım?
Cevapla