Okan Buruk takımdan gönderilirse Alman ekolünden kimin gelmesini istersiniz, Galatasaray başına gelebilecek kişiler kimler olabilir, sizin Alman ekolünde hangi hocayı tercih edersiniz
2 ay
Okan Buruk takımdan gönderilirse Alman ekolünden kimin gelmesini istersiniz, Galatasaray başına gelebilecek kişiler kimler olabilir, sizin Alman ekolünde hangi hocayı tercih edersiniz
Cevap
6Cevap
Yerli teknik adam şart. Arda Turan var bakalım sırada..
Arda yı takımda tercih etmiyorum daha pişmesi lazım yabancı olarak alman ekolünü tercih ederim
Mesela Okan buruk ekibine alman yardımcı yakıştırırım , Okan buruğun Almanya'da kendisini geliştirmesini yakıştırırım mesela ardaya da alman ekip yakıştırırım daha bu şekilde bir GS izlemek etkili futbol çıkarır
Okan’ın beni deli ediyor. Juventus maçının rövanşı ve bir sürü berbat teknik adamlık gösterdiği şampiyonlar ligi maçı var. Allah aşkına Osimhen’in oynamadığı hangi maç Okan takıma bir teknik futbol oynatıp sahada üstünlük kurabildi! Rezalet! Aşırı öfkeleniyorum Galatasaray bu kadro ile asla böyle futbol oynayamaz. Bu kabul edilemez!
Okanın yanlışları var bunu kimse inkar edemez zaten fakat 3 sene üst üste başarı olmuş hocaya haksızlık yapılıyor en azından kredisi olması lazım diye düşünüyorum
Ben Galatasaray’ın 1996-2000 arasında bu takımın taraftarı oldum. Babam fenerbahçeliydi, mahalledeki çocukların hepsi, okuldakilerin çoğu fenerliydi. Ben Galatasaray’ın ruhu olan birtakım olarak tanıdım ve sevdim. Kuruluş amacının Türk olmayan takımları yenmek olduğunu öğrenince, Kurtul Savaşının olduğu yıl Galatasaray Lisesinin bir tek bile mezun vermediğini öğrenince sevdim. Galatasaray’ın bugünkü kadrosu tarihin en iyi Türk futbol takımı diye düşünülürken bu takımın başında Okan başarılı falan sayılmaz benim nazarımda.
Okan hoca ne kadar iyi hoca olsada büyük bir antrenör gözüyle bakılmıyordur sanırım insanlar tepki vermekle haklı mı herkesin kendine göre haklı tarafı vardır bana göre kardeşim sence okan hocanın kredisi yokmudur 3 yıl üst üste başarı sağlayan hocanın kredisi bu kadar tükenmesi normal mi taraftar olarak soruyorum bende GS liyim açıkçası bende merak ediyorum kredisi bence bu kadar kolay bitmemeli okan hocanın evet çok yanlışları var belki GS hocası değil gözüyle bakılıyor dur tabi benim görüşüm bunlar
Hele bir de Mourinho’nun Okan’ın burnunu sıktığı, Okan’nın da kendisini yere atıp yuvarlanması…. Sen koskoca Galatasaray Teknik Direktörüsün lan! Ne şampiyon olunca rakip takıma küfür eden marşlar söyleyebilirsin, ne de böyle ucuz çingenelikler yapabilirsin! Galatasaray Türk futbol liginin mecburen bir parçası. Ne misyonu ne de vizyonu bu lig ayarında olamaz
Göztepe maçı fena değildi bence
burada söylediğin herşeye hak veriyorum haklısın GS hocalığına yakışmayan davranışlar bunlar bende tasvir etmiyorum fakat dursun Özbek Okan hocayı bırakmayacak gibi duruyor yeniden başkanlığa aday olacak yeni yönetim kuracak sanırım birde üstelik Okan buruk ekibine yabancı yardımcı katılacakmış öğrendiğim kadarıyla doğruluk payı nı bilmiyorum sadece haberini gördüm birde şu an ki İspanyol yardımcısı ismael Garcia Gomez sezon sonunda takımdan ayrılacak mış gördüğüm habere göre dorğuluk payını bilmiyorum senide yanlış bilgilendirmeyeyim
İlk yarı beğendim ikinci yarı rezillik ve ötesi performans
Dursun başkanı başarılı buluyorum. Dursun başkan Okan’ı destekliyor ise daha iyi bir seçenek görmediğindendir eminim. Özellikle Uğurcan için o kadar para verilir mi diye çok eleştirmiştim ama Muslera dan bile iyi oynadı hakkını yiyemem. Dediğin gibi olur inşallah, Okan kendini geliştirir. Neticede Galatasaray’ın karına olur Okan’ın daha iyi olması
İlkay tutmadı maalesef transferi hakan Çalhanoğlu nu alırsak çok iş yapar hakanı isterim takımda
Dursun başkan yerinde olsam bir şekilde erden timuru listeye eklerim eski görevine bence en güzeli bu olur
Dursun başkanı çok diplomatik ve Galatasaray’ın başarısını gözeten ideal başkan olarak görüyorum ve çok güveniyorum. Erden Timur’u mahkeme sürecinde yalnız bırakıldığını düşünüyordum ben de, bir de Ali Koç un tehditleri falan… ne avam çıktı bu adam da hiç yakışıksız olaylar… yine de Dursun Özbek in yaklaşımlarını Galatasaray’ı koruma öncelikli olduğunu duydum. Sadece federasyon başkanına karşı daha agresif olması gerektiği konusunda eleştirim var.
Bu konuyla ilgili pek bilgim olmadığı için bişey diyemiyorum fazla umarım erden timur geri döner çünkü GS tarihin de benim gördüğüm en başarılı kişiydi transferler de
Ben Ünal Aysal döneminde yöneticilik yapmış eski bir yöneticiyle bir kere sohbet etme fırsatım olmuştu. Açıkçası Ünal Aysal’ın , Abdülkerim Albayrak’ın falan dedikodusunu yaptık diyelim. O kadar alaylı mı mektepli mi tartışması olur Galatasaray’da bilirsin. Ben anladım neden mektepli istediklerini o zaman. Çok amatör, lakayık, disiplinsiz, yakışıksız işler yaparak futbolculara da öyle davranıyorlar ki hiçbir şey bizim gördüğümüz gibi olmayabiliyor. O yüzden Dursun başkana güvenip diğer konularda da vardır bildiği diyorum. Yoksa bende senin gibi Erden Timur’un gittiği günden itibaren gidişini yanlış buluyorum
Aynen öyle bakalım Gençlerbirliği maçı ne olacak hafta sonu göreceğiz
Bu sezon ve hatta gelecek sezon şampiyonluğun en büyük favorisi biziz. Aksi başarısızlıktır. Beşiktaş ve Fener ancak yapılanıp başarılı olmaya çalışabiliyorlar. Galatasaray ise başarılı olanın üzerine katarak devam ediyor. Bizimle rekabet etmeleri için çok radikal değişimlere ihtiyaçları var. Neyse seni de tuttum hakkını helal et. Galatasaray’ın kaybetse bile oynadığı futbolu beğenmek istiyorum sadece bir taraftar olarak özetim bu kadar. İyi akşamlar
Estağfurullah kardeşim iyi oldu sohbet hayırlı akşamlar
Galatasaray ın Şampiyonluğu değişmezde teknik direktör değişir (Okan artık yolcu)
Okan buruk bence iyi kalsın zaten teknik ekibe yeni yardımcılar katılacak büyük ihtimalle yabancı olacağı söyleniyor üst düzeyde yabancı yardımcı ihtimali varmış eğer olursa ben Okan buruğun uygulamaya çalıştığı oyunun kalitesini en üst seviyeye çıkarır diye tahmin ediyorum
Ben aynı fikirde değilim. İnsan uzun yıllar bir yerde çalısıyorsa, dısarıdan bihaber oluyor ve bi süre sonra döngü baslıyor. Hem okan hem Galatasaray için yenilik gerekiyor
Okanı kovalım nuri şahin gelsin
Alman ekolü olarak kimi tercih edersin alman hocadan
Kloop bize gelmez sebebi elit futbolcularla çalışır kendisi yani örnek vermek gerekirse halland gibi oyuncularla çalışır Roger Schmidt olabilir
Futbol felsefesi etkileyici
Nurinin iyice pişmesi lazım takımda hoca olması için
Gs şampiyon olur okanda kalir
Okan buruk kalsın benim görüşüm bence gayet başarılı
Gitmesin
Okan buruk iyidir
Niye gitsin
Okan buruk kalması taraftarıyım fakat alman ekolü üzerinden ekip kurmasını öneririm
Takımımız hücum futbolu sevdiği için alman ön pilanda diye demiştim bana göre
Hücum sadece Alman sisteminde yok. Sistem sadece diziliş vs değildir. Olay aslında kültür meselesi. Nerde başlar iş bilir misin? Okulda. Kültürü verirsin çocuğa ve aileye. Anne babayı daha öğrenci iken eğitirsin. Sonra sporcu yaşamı kolay değildir uyku beslenme vs bir çok şey var arkada tesis dışında
Almanlar sistemli disiplinli olduğu için tabi önermiştim benim görüşüm
Ben herkesin görüşüne saygı duyuyorum
Seni anladım Sorun yok
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Futbol sohbete bayılırım, güzel soru olmuş 🔥 Şu dönem için bence en mantıklı Alman ekolü isim: Thomas Tuchel 🙌 Taktik olarak çok esnek, büyük takım baskısını yönetebilen, Şampiyonlar Ligi tecrübesi yüksek biri. Galatasaray’ın kadrosuna da oyun stili fena yakışır gibi duruyor 🤌 Sen kimi daha uygun görüyorsun, Tuchel mi yoksa Klopp hayali mi kuruyorsun? 😅💛❤️
Bana kalsa kloop fakat daha gerçekçi gelebilecek alman kim olabilir
Alman, Portekiz ekolünden kimin olmasını önerirsin
Klopp hayali efsane ama zor tabii 😅 Alman için Tuchel ya da Glasner derim ⚽🇩🇪 Portekiz ekolünde de Jesus veya Amorim Galatasaray’a yakışır bence 🔥🇵🇹