Erkek arkadaşım yaptığım tatlıyı neden sadece iki kaşık yiyip bıraktı, yanlış mı yorumluyorum?

Sevgilimle uzun bir aradan sonra buluşunca tatlı (waffle) yapayım dedim, uğraştım. Onunla buluştuk ama tatlı o kadar bekledi ki çantama koyduğum kapalı kutu çikolatayı sızdırmış, dışına gelmiş açtığımda tatlı birbirine gitmişti, baya bulanmıştı. Ama erkek arkadaşım bundan yedi ama iki kaşık zorla. Ama tadı çok güzeldi, devamını yemedi hiç ne düşünmem gerek? Ve bir daha ona tatlı yapmayı düşünmüyorum.
Erkek arkadaşım yaptığım tatlıyı neden sadece iki kaşık yiyip bıraktı, yanlış mı yorumluyorum?
Cevapla