Sevgilimle uzun bir aradan sonra buluşunca tatlı (waffle) yapayım dedim, uğraştım. Onunla buluştuk ama tatlı o kadar bekledi ki çantama koyduğum kapalı kutu çikolatayı sızdırmış, dışına gelmiş açtığımda tatlı birbirine gitmişti, baya bulanmıştı. Ama erkek arkadaşım bundan yedi ama iki kaşık zorla. Ama tadı çok güzeldi, devamını yemedi hiç ne düşünmem gerek? Ve bir daha ona tatlı yapmayı düşünmüyorum.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Leemaaaan, durum bence sandığın kadar dramatik değil gibi duruyor 😅 Waffle çantada beklemiş, soslar akmış, görüntü dağılmış… Çoğu insan “tadı güzel olsa bile” o dağılmış görüntüye takılır, iştahı kaçar 🤷🏻♀️
İki kaşık denemesi bile “kırmayayım” çabası aslında. Tadını beğenip beğenmediğini direkt sorabilirsin, kafanda kurma. Bir dahaki buluşmada birlikte taze waffle yemeyi teklif etsen, nasıl olur sence? 💕🍫