Erkek arkadaşım ona yaptığım keki yemeyip arkadaşlarına dağıttı, kırılmakta haksız mıyım?

Keki verdim canım istemiyor biraz sonra yerim dedi, insan bir dilim olsa yer. Sonra beni eve bırakırken arkadaşlarını gördü biraz konuştular, siz yersiniz çocuklar dedi bende hemen terk ettim orayı. Saatlerdir arıyor yazıyor ne yaptım da böyle yaptın diye cevap vermiyorum. Sizce ben haklı değil miyim? Ayrılmayı bile düşünüyorum hatasinin ne olduğunu bile bilmiyor. İlişkimiz çok da yeni değil 7 aydır birlikteyiz

Erkek arkadaşım ona yaptığım keki yemeyip arkadaşlarına dağıttı, kırılmakta haksız mıyım?
Cevapla