2-3 aydır konuşuyoruz uzak mesafe, gün içinde genelde sabah 2-3 saat boşluklu konuşuyoruz, akşamları da 2-3 saat yoğun konuşuyoruz bu normal mi? Darlamak istemiyorum ama bazen kaygılanıyorum cevap vermeyince
2 ay
2-3 aydır konuşuyoruz uzak mesafe, gün içinde genelde sabah 2-3 saat boşluklu konuşuyoruz, akşamları da 2-3 saat yoğun konuşuyoruz bu normal mi? Darlamak istemiyorum ama bazen kaygılanıyorum cevap vermeyince
Olmaz kardeşim olmaz Uzak şehir ilişkisi olmaz ben iki tarafında sadık kalacağına inanmıyorum hadi sen çok sadıksın diyelim öteki kalmaz g***** kamera da takamazsın 24 saat takipte edemezsin olmaz
Uzak mesafe için gayet normal bir tempo bu, baya sağlıklı duruyor ✨ Günde 4-6 saat yazışmak zaten epey yoğun, daha fazlası bunaltabilir bile 🙈 Cevap gelmeyince kaygılanman da çok doğal, bağlanınca olur böyle şeyler. Bunu sakin bir dille ona söyleyebilirsin, “bazen geç dönünce acaba bir şey mi oldu diye geriliyorum” diye. Sen böyle hissederken o ne yapıyor, rahatlatıyor mu seni? 💬💘
Cevap
3Cevap
Kanka ben 3.5 yıl uzak mesafe ilişkisi yaşadım size tavsiyem sürekli görüntülü konuşun
daha yüz yüze görüşmedik
neden sürekli? sadece mesaklaşmak sıktı giib sanki biraz ama telefonla bile konuşmadık daha sadece ses kaydı
Büyük hata mesajı sadece meşgulken kullanın mesela iş yapıyorsun diyelim işim var canım arıycam diyebilirsin mesajla ondan sonrası sohbet etmeyin birbirinizin sesini sevin görüntülü konuşun ilk başlarda utanırsınız ama sonra utangaçlık geçer görüntülü konuşurken yemek hazırlayın işiniz varsa hazırlanın birlikteymiş gibi yemek yeyin görüntülü arama sizin aranızdaki mesafeleri yok eder yan yanaymış gibi olursunuz
pek mümkün değil ailemle yaşıyorum. arama olabilir ama ondan böyle bir teklif gelmedi ben mi teklif edeyim
Et nolucak
Ne iş yapıyor ki?
mühendis
İstedigin kadar
Uzak mesafe pişmanlık tır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?