Gün içinde günaydın vs yazıyor yine çok az konuşuyoruz ama akşam arıyor işte duruma göre bi kaç saat konuşuyoruz normal mi
3 ay
Gün içinde günaydın vs yazıyor yine çok az konuşuyoruz ama akşam arıyor işte duruma göre bi kaç saat konuşuyoruz normal mi
Cevap
9Cevap
ayrıl direk
Bence normal. Gün içinde insan konuşmak istese de odaklanamaz muhabbete çok.
Bilmiyorum ya yanımda iken dd saatlerce telefona bakmaz anca ailesinden birsi ararsa bakar ya da bana bir şey göstecekse
Normal günlük sıradan şeyler
Evet hissediyorum
Çalışıyorsa ve çok yoğunsa normal, yoksa elveda deme zamanın gelmiş
Yok okuyor bölümü yoğun birde bi şey yaparken telefona bakmıyor benim yanımda ikende biri aramadığı sürece pek açıp telefona bakmıyor
Bizm yazdıklarımıza göre mi devam edecek ilşkin? Aklın yok mu senin
Normal olmadığını sen de biliyorsun da işte neyse …
Akşam yükselip seni arıyor
Ama cinsel bir konuşma geçmiyor
Sende bekliyor o zaman daha önce yaşadınız mı ğeki
Yok sanmıyorum ya ailesi falak aşırı muhafazakar kendisi de biraz öyle daha önce öyle bi şeyimiz de olmadı
Muhafazakar olmak bence alakasız bu nefisle alakalı bir durum çekimser davranıyor büyük ihtimalle senin konuya girmeni bekliyor
Nasıl test edebilirim bunu arada yerim falan yapıyor da ordan cinsel bi ima çıkarmıyorum ben
Gündüz zaten okulda okul bitiyor ödev okey gelip beni arıyor sonra
Tamam işte yerim falan yapıyorsa alt yapıyı hazırlıyor bugün yerim der yarın okşarım der 🆚 🆚 öyle degilmi
Yani doğru
Eeee demek ki neymiş sonuç
Cinselik de düşünüyor olabilirmiş
Açıkmı giyersin peki seni görüyomu
Sesli konuşuyoz ki ve buluştuğumuz zamanda benim saçım açık ama öyle açık giyinen biri değilim ha altıma tayt falan giyiyorum onu da pek takan biri değilim
Fizik nasıl peki
Yani normal minyonum
Tamam işte o vatandaş illaki seni arzuluyor net yani
Sevgilim normal bende arzuluyorum ama erken her zaman süründürmek işe yarR
Süründürmek ne alaka madem sevgilin
Erkekler ondan anlıyor ya gördüğüm kadarıyla öyle değil mi
Hayır tabii ki hayat müşterek istekler karşılıklı olmalıdır tek taraflı olmaz
Ama herşeyin de bi zamanı vardır
Var tabii ki o ayrı zaten ama işte insanız sonuçta ihtiyaçlarımız olabiliyor normal bunlar bu süreçlerde
Haklsın neyse akşam bi yoklayayım bunu
Bence yok demez emin ol
Sağol :) tutuğun altın dolar olsun
Dolarla işim olmaz 😉
😂 bozdurur ezersin diye ya
Şükür böyle iyi böyle iyi 😅😅
Sende uğraşma sonuçta muhafazakar bir ailenin gelini olucaksın Allah iman kuran versin 😉
😂 sabah sabah kahakha attım ya onlarda var bende şükür
Niye kahkaha attın ki 😅
Komik geldi bian
Sen ne iş yapıyorsun
Okuyorum bende
Yaş kaç ki
21
Oooo harikasın ne okuyosun
Pdr
Nerelsn
Antalya
Ordamı yaşıyorsun
Evet doğma büyüme
Sohbetin sarıyo ama iyisin
?
Sağol seninde :) uyumuşum
Okul yokmu bugün
Hafta sonu ya bugün
Oooo vallla unuttum kusura bakma
Nbr
Heyyyy
Hayır değil
Neden
Çünkü seni önemsemiyor gün içinde yazmayıp akşam yazmasındsn ben bunu anlardım hiç mi boş vakti olmuyormuş
Her gün o kadar iletişim aşırı gereksiz
Aksam sohbet icerigi neler
Genel günlük şeyler cinselik konusu hiç geçmiyor ha arada yerim falak yapıyor da onu o anlamda dediğini sanmıyorum
Ne isle mesgul
okuyor bölümü yoğun birde bi şey yaparken telefona bakmıyor benim yanımda ikende biri aramadığı sürece pek açıp telefona bakmıyor
O zaman sorun edecek bir durum yok.
Zamana birakmalisin
Çalışmıyor musunuz?
Okuyoruz ama benim bölüm onunki gibi yoğun değil
Saatlerce otururuz vakit geçiriz öyle cinselikle ilgili bişeyimiz yok
Gece aradığı için belki onu kast edersiniz diye belirtim :) buluştuğumuzda pek telefona bakmaz ha ailesinden biri ararsa ya da birisy göstericek olursa bakar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence burada “normal mi” sorusundan çok senin ne hissettiğin önemli 💛 Gün içinde az yazışıp akşam uzun uzun konuşmak bazı insanların iletişim tarzı gerçekten. Özellikle işi yoğunsa enerjisini akşama saklıyor olabilir 📞✨ Ama sen gün içinde daha çok ilgiye ihtiyaç duyuyorsan bu da çok anlaşılır. Akşam konuşmaları seni tatmin ediyor mu yoksa içinde eksik bir his mi kalıyor? 💭💬