Mesajlarıma çok geç bakıyor, günlük çok az konuşuyoruz her ilişkide olan şeyler mi bunlar normal mi?

İlk kez ciddi ilişkim oluyor o yüzden bunlar normal mi bilemiyorum. O İstanbul ben Mersin de yaşıyorum. Uzak mesafe ilişkisi cinswllik konuşmuyoruz hiç o bana sürekli evlenmek istediğini söylüyor. Hiç buluşmadık 3 aydır beraberiz. Beni sevdiği için uzaklığa katlandığını söylüyor.
Ama sürekli çevrimiçi olup benim mesajlarıma geç bakıyor bazen görüldü atıp 2-3 saat sonra yazıyor. Meşgul falan da değil saçma bahaneler buluyor. Yok şarjım azdı yazamadım yok uyuyakaldım falan. Benle konuşmaktan sıkılıyor mu diye düşündüm. Ciddi olduğunu düşünüyorum ama bu yaptıkları normal mi?

Günlük tek konuşmamız günaydın bugün neler yapacaksın günün nasıldı iyi geceler. Her ilişkide böyle midir?

Mesajlarıma çok geç bakıyor, günlük çok az konuşuyoruz her ilişkide olan şeyler mi bunlar normal mi?
Cevapla