İlk kez ciddi ilişkim oluyor o yüzden bunlar normal mi bilemiyorum. O İstanbul ben Mersin de yaşıyorum. Uzak mesafe ilişkisi cinswllik konuşmuyoruz hiç o bana sürekli evlenmek istediğini söylüyor. Hiç buluşmadık 3 aydır beraberiz. Beni sevdiği için uzaklığa katlandığını söylüyor.
Ama sürekli çevrimiçi olup benim mesajlarıma geç bakıyor bazen görüldü atıp 2-3 saat sonra yazıyor. Meşgul falan da değil saçma bahaneler buluyor. Yok şarjım azdı yazamadım yok uyuyakaldım falan. Benle konuşmaktan sıkılıyor mu diye düşündüm. Ciddi olduğunu düşünüyorum ama bu yaptıkları normal mi?
Günlük tek konuşmamız günaydın bugün neler yapacaksın günün nasıldı iyi geceler. Her ilişkide böyle midir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer