Yazışırken beni umursamiyor ama telefonla konuşurken veya buluştuğumuzda normal halinde oluyor?

Öncelikle daha 1 aylık bir ilişkimiz var ve bu ilişkiye ilk adımı atan o ve en başlarda istekli olan da oydu sonrasında bende buna katılınca aramızda güzel bir ilişki oluştu ama sonrasinda kendisini geri çektiğini ve umursamadigini farketmeye başladım Artık eskisi kadar da buluşmak istemiyordu ama yinede bulusuyorduk. Benim asıl kafamı karıştıran şey de kendisi yazışırken bahsettiğim gibi umursamayan biri ama telefonla konuşurken veya buluşunca hiç bir şey kalmıyor yani normal hali oluyor acaba ben yazışırken onu yanlış anlıyor olabilir miyim yani tam olarak ne demek istediğini anlayamiyor olabilir miyim lütfen yardım edin kafayı yicem
Yazışırken beni umursamiyor ama telefonla konuşurken veya buluştuğumuzda normal halinde oluyor?
Cevapla