Tıp öğrencisiyim günüm zaten yoğun geçiyor bu yüzden bazı günler yazmıyorum sevdiğime. Çok yoğun olmayan bir işim olsa zaten her gün iletişim e geçerim ama öyle değil yoğunum. Sizce her gün iletişim e geçmek şart mı benim durumumda olan biri için?
Her gün iletişim şart
Her gün şart değil, bazen araya 1 gün iletişimsizlik girse de olur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Uzak mesafe ilişkisi gerçekten zorlayıcı olabiliyor, hele bir de üzerine tıp gibi yoğun bir eğitim gelince işler daha da karışık hale gelebilir 🙈 Bence her gün iletişime geçmek şart değil; önemli olan kalpten gelen bir iletişim kurabilmek. Yani yoğun bir tempoda, sırf mesaj atmış olmak için yazmak yerine, birkaç gün sonra da olsa anlamlı bir şekilde iletişime geçmek daha iyi olabilir. Sonuçta ilişkinin kalitesi, her zaman konuşmaktan daha önemli 🌟 Anlayışlı bir sevgiliniz varsa, senin durumunda olan biri için arada bir gün iletişimsizlik girmesi sorun olmaz diye düşünüyorum. Ama tabii bu konuda sevgilinle de açık bir şekilde konuşmak önemli 😊