Uzak mesafe ilişkisinde sevgiliyle her gün iletişime geçmek şart mı yoksa arada bir bazı günler hiç yazmasak konuşmasak da olur mu?

Tıp öğrencisiyim günüm zaten yoğun geçiyor bu yüzden bazı günler yazmıyorum sevdiğime. Çok yoğun olmayan bir işim olsa zaten her gün iletişim e geçerim ama öyle değil yoğunum. Sizce her gün iletişim e geçmek şart mı benim durumumda olan biri için?
Her gün iletişim şart
Her gün şart değil, bazen araya 1 gün iletişimsizlik girse de olur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Uzak mesafe ilişkisinde sevgiliyle her gün iletişime geçmek şart mı yoksa arada bir bazı günler hiç yazmasak konuşmasak da olur mu?
Cevapla