Sevgilim beni yedek sevgili yaptı, 10 yıllık ilişkisini gizledi; eski kız arkadaşına gerçeği söylemeli miyim?

Geçen yıl birisiyle konuşuyordum bildiğin sevgiliydik yani bi 4 ay konuştuk bana hiçbir kötülüğü olmadı farklı bir memlekette görev yapıyordu meğer kendi memleketinde sevgilisi varmış biz konuşmayı kestikten bi 5 ay sonra fotoğraf paylaştı belki de şu an evlilik düşünüyor o yüzden yaptı ben kızı buldum hatırı sayılır bir takipçisi var ve tanınıyor bir tık en altlara indim ve onunla hâlâ konuşurken. Benimle de sevgili olmuş bunu bilen hiç kimse bunu yapmazdı vicdanen açıkçası kendimi kötü hissettim o adama karşı içimde gram bir şey yok ancak kıza karşı zan altında kaldım gidip bi an söyleyesim geldi kanıt da var aslında elimde ama sonra üzülür ama yani böyle kaldım.
Güncellemeler
2 ay
Benim yaklaşık 5-6 aydır asla iletişimim yok arkadaşlar 2. Vs olmadım göz göre göre yani sadece 2. Olduğumu sonradan stalk yaparak öğrendim
Güncellemeler
2 ay
Söylemeyeceğim. Bunu benden sakladı ancak bana bir kötülüğü hiç olmadı herkes kendi yaptığı ile sınanır varsa cezası Allah verir. Soruyla bağımı koparıyorum teşekkür ederim yorumlarınız için
Sevgilim beni yedek sevgili yaptı, 10 yıllık ilişkisini gizledi; eski kız arkadaşına gerçeği söylemeli miyim?
Cevapla