
Ben de öğrenirim
Yanında otururum onu izlerim
Ayrılırım
Başka...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Çocukluğumdan beri oyun oynayan birisiyim. Hatta şaşıracağın bir bilgi vereyim. Benim oyuncu oluşum aslında genetik :D. Annem Mortal Kombat 4 oynardı ben çocukken ve ablalarımda da birazcık oyunculuk vardır. Ama işte bütün gen havuzu bana gelmiş kldsjflkdkflsd. Bağımlılığım yok ama ileride eşimi belirlerken oyunları deneyip denememesine göre değil oyunları sevip sevmemesine göre filtreleme yaparım. Oyun geçmişi olmaması olmasından daha tercihim. Beraber çok eğlenerek oyun oynardık. O dünyaları onunla deneyimlemek ayrı güzel olurdu. Ama oyun çocuk işi vs vs diyecek birisi benim hayatımda olamaz :D
Ne güzel 😂
Sevgilim uzun süre oyun oynayan biri olsaydı önce bunu bir problem olarak görmeden anlamaya çalışırdım. Oyun oynamak onun için bir hobi, stres atma yöntemi ya da keyif aldığı bir alan olabilir. Bu yüzden hemen yasaklayıcı ya da kısıtlayıcı bir tavır almak yerine neden bu kadar vakit harcadığını konuşmayı tercih ederdim. Ama bu durum ilişkimizi etkilemeye başlarsa, yani birlikte vakit geçirmemizi azaltır ya da ihmal edilme hissi oluşturursa, o zaman bunu açıkça paylaşırdım. “Ben de seninle daha fazla vakit geçirmek istiyorum” gibi bir dille konuşmak önemli olurdu. Sonuçta burada denge önemli. Ne tamamen kısıtlamak ne de tamamen görmezden gelmek doğru olur. İki tarafın da hem kendi alanına hem de ilişkiye zaman ayırabildiği bir düzen kurmaya çalışırdım.
Hiç çekilmeyecek bir alışkanlık ikimiz oynuyorsak sıkıntı olacağını düşünmüyorum ama ben oyun oynayan birisi değilim keza kendisi de derslerden vakit ayırabileceğini düşünmüyorum. Büyüyünce belki sjsjshshsh
Amin 😂😂😂
Böyle biriyle geçmişte flört etmiştim. Flört olarak kaldı. Zaten çok da sürmedi. O yüzden ayrılırım. Başından biliyorsam sevgili olmam. Gitsin o oyununu oynasın. Ben, bana zaman ayıran biriyle yoluma bakarım.
Cevap
21Cevap
oynasın birlikte oynarız
Eğer sürekli öyle bir şey yaparsa ağzının üstüne terlikle vurarım 😂
İşte gerçek bir kadın beeee 😂😂😂
Tersim çok pistir 🤣😌
O sırada sevdiğimize meyve tabağı hazırlayan biz 🤣🤣🤣🤣🤣
safızzz biz akıllı değiliz ki 😂 ondan
Kıyamıyoruz işte, ahh ahhh 🤣🤣🤣
Valla bir yerden sonra fena olmaz.. bana çok zaman kalır :))
😂😂😂
Ayrılık sebebidir benim için. Oyun oynayan insan sevmem başka meşguliyetler varken oyun oynamak nedir ya çocuk mu bu
Oyun oynaması sorun değil ama bu bizim ilişkimize etki ediyorsa ve bunu bile bile hala devam ediyorsa ayrılırım çocuk büyütmüyoruz
Bu bir bağımlılık, yanlış taraflarını söylerim. Bana ayıracağı zamanı oyuna harcıyorsa, o daha büyük bir problem.
Gamer biriyle flört etmem ben.. oyunlarla pek aram yok sıkılırız birbirimizden.
Bende daha güzel oyunlar biliyorum deyip aşk oyununa döndürürdum olayı 😅
Öğrenini oğlum öğrenini sizde öğrenini birlikte oynayın çok zevklidir fena keyif alırsınız
Oturup beraber oynarız bende seviyorum çünkü :d
Beraber oynardık :)
Sandalyeye bağlarım.
Sevmem ben de oyun oynuyorum ama tadında.
Beraber oynarız.
Oyun oynamayı çok sevmem
Yanında otururum onu izleriim
harika beraber oynarız
bende onunla oynarım.
Sıkılırım büyük ihtimalle
O bıkana kadar oynardım
Beraber oynarız np
Oyunlarının sonu geldi artık der rest çekerim 👈👈
Döverim öyle ayrılırım 🤣
Çoluk cocukla uğraşamam 🤣
Ayrılırım
İşim olmaz ayrilim
Rahatsız olurum
Bende öğrenirim
Beraber oynarız:))
Sorun değil
birlikte oynarız
Daha iyi olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?