4 yıldır beraberiz. Corona sebebiyle ailemin yanında "esir" kaldım kendileriyle iyi geçinemiyoruz da normalde başka şehirde yurtta kalıyorum. Erkek arkadaşım sürekli oyun oynuyor, bu süreçte bana 2 3 saat yazmadığı oluyor sonrasında uyuyor bu durumdan bıktım sürekli uyardım kavga ettik ama nafile o oyuna devam etti. Bu konuşmanın üzerine bile hala blog hesabımı soruyor resmen nasıl olduğum umrunda değil bunu yüzüne vursam boşver dedin der bana hala oyun oynuyor twitch yayını yapıyor ne yapabilirim. Ona kendimi yeterince iyi ifade ettiğimi düşünüyorum. Ama sevmek yetmiyor. Ayrılmak da çözüm değil
Sevgilim sürekli oyun oynuyor ilgili biri değil ne yapmalıyım?
Demin 16 saat oyun oynayan birine baktım. Şahsen maksimum günlük 4 saat oynarım. Adamı bırak 2-3 saat oynasın. Evde boş boş oturmak istemeyen erkek için inanılmaz normal.
3
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ya ben oynamasın demiyorum oynasın ama bana yazmayı da benimle konuşmayı da ihmal etmesin. Ha var ha yok gibi bir şey benim canım sıkkın derdim varken bile yanımda olmayıp oyun oynayan birinden bahsediyorum
Ayrıca bilgisayar oyunu özellikle hikayeli. Bir çeşit kendi hayatından ve sorunlarından uzaklaşma anıdır. Bütün öfkeni, ekonomik problemlerini bir kenara bırakıp kafanın rahat olduğu başka bir yere gidersin. Bu olmadan hayatın gerçeklerinin farkında olan bir insanın mantığını koruması zorlaşır, öfkesi artar vs. Yani en azından bana öyle oluyor. Tabi diğer hobiler için de geçerlidir bu. İkinizin de hoşlandığı bir hobi bulup aynı deneyimi beraber yaşamaya deneyebilirsiniz.
bu aşk bitmiş geçmiş olsun. ne bir aşkım ne bir canım çok yazdiklarinizda çabuk eskitmissiniz ilişkinizi.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Biz hiçbir zaman mıç mıç sevgililer olmadık aşkım kelimesini hiç kullanmadık bile. Evet ben de uzun zamandır ruhsuz konuştuğunu farkettim bende yazmayı bıraktım çünkü günaydın sevgili, canım yazıp kuru kuru günaydınlar alınca benim içinde anlamsızlaştı. ona söyledim ne yani canım yazmıyorum diye bir şey hissetmedim Anlamına mı geliyor diyerek kendince cevaplar verdi
tamam diyelim ki seviyorum demiyor ama seviyor allahini seversen sevdiğini nasıl belli ediyor telepati yöntemiylemi. davranislari ile desem o da yok oyundan başını kaldırmıyormuş.25 yıllık evlilik gibi ilişki.
Ayrılmak çözüm gibi görünse de bunu kullanarak yola getirebilirsin
0
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Defalarca denedim hep aynı noktaya döndük. Bana şey demeye başladı. Yanımda olsan oyun mu oynayacağım sanki... Ama yokum işte insan sevdiğini özler aramak ister, merak eder sanki formaliteden yazıyor gibi söylediğimde ne alaka diyor
Hayır tabiki de ne alaka, sende onun gibi olacaksın. O yazmadıkça yazma, sakın ama sakın bunu tartışma konusu haline getirme. Hiç deme ya sen bana yazmıyorsun neden yazmıyorsun bırak bu oyunu hiç yapma.
Dünden beri öyle yapıyorum. Eskiden özlemine dayanamaz yazardım artık içimde soğudu galiba. Bu mesajına görüldü yaptım mesela. Çünkü ben hıçkırarak ağlarken insta hesabı umrumda değildi
Hayatin bok gibi sebebi benom oyun oynamam mi ne demeye seviyon sen o zaman bu kizi yazik degil mi kandiriyon seven insan yaninda olur kendini soyutlamaz boyle
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
İnan o kadar kötüyüm ki ailemle sürekli şiddetli kavgalar ediyoruz. Yanımda olabilecek tek kişi o o da kendini soyutluyor yazık değil mi 4 yılıma
Onun için pubgye başlamıştım. ilk zamanlar biraz oynadık sonra oyun içinde yeterince iyi değilim diye azarlamaya başladı benim de tadım kaçtı o da pubg oynamak istemiyor zaten... Mesele o değil ben neden onunla oyun oynama zorunluluğunda olayım ki
Benim ona ihtiyacım var ama o oyun oynamaktan yanımda bile değil. Ben ona oynamasın demiyorum oynasın ama bir arasın sesini duyayım. En azından 1 saatte bir mesaj atsın ama yok müptezel gibi kitleniyor