Seni gerçekten sevseydi ya da beni gerçekten sevseydi sorunsalları gerçekte sizce neyi ölçüyor? Gerçekten sevdiğini mi yoksa sevmeyi kalıplara sokmayı mı, seven ne yapmaz?
Herkes sever ama kalamaz.
Seni gerçekten sevseydi ya da beni gerçekten sevseydi sorunsalları gerçekte sizce neyi ölçüyor? Gerçekten sevdiğini mi yoksa sevmeyi kalıplara sokmayı mı, seven ne yapmaz?
Herkes sever ama kalamaz.
Eğer biri seni gerçekten seviyorsa… cümlesi sevginin yoğunluğunu değil, istikrarını ve niyetin netliğini ölçer karşı tarafın seni hayatında ne kadar bilinçli bir şekilde konumlandırdığını, belirsizlik yerine güven verip vermediğini ve ilgisinin gelip geçici değil, sürdürülebilir olup olmadığını ortaya çıkarır.
“Seni gerçekten sevseydi…” bence çoğu zaman sevgiyi değil, beklentiyi ölçüyor canım 💔 İnsan aslında şunu demek istiyor: “Benim ihtiyaçlarımı, sınırlarımı, hayallerimi gözetseydi.” Yani sevginin varlığından çok, sevginin davranışa dönüşüp dönüşmediğine bakıyoruz.
Seven bence her şeyi yapmaz, sınırlarını zorlar ama kendini yok etmez. Herkes sever ama kalabilen; emek verip sorumluluk alan oluyor. Sence sen bu cümleyi en çok hangi durumda kurdun, aklında kim vardı? 💬🧠
Cevap
1Cevap
beni seven yok
Kimse sevmek zorunda değil.
Bunu hissettirmeyi bilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?