Sevgilim yuzunden kendimi kaybettim, ozgurlugumu nasil geri alabilirim ayrilmak istemezken?

Sevgilim beni istemediğim birisine dönüştürdü sırf aramız bozulmasın, ayrılıklar, küslükler olmasın diye her dediğine tamam deyip yapmışım sanki kafasında karakter belirlemiş de beni ona çevirmiş gibi hissediyorum kendimi, bazen yalnız hissediyorum çok kıskanç birisi, 1 tane bile arkadaşım yok tüm ortamlarımdan beni uzaklaştırdı, değişik duygular içerisindeyim, ben bile kendimi tanıyamıyorum özgürlüğüm tamamen gitti gibi, ben istediğim hayatı yaşayamıyorum, içime kapanık birisi oldum artık onunla bununla konuşma dediği için bir yandan ondan da ayrılmak istemiyorum sevdiğimden, bir adım bir şey yaparsam böyle düşünür aramız açılır diye bir şey de yapamaz oldum, düşüncem bile farklı olsa uzak durur diye bile düşüncemi söyleyemiyorum
Sevgilim yuzunden kendimi kaybettim, ozgurlugumu nasil geri alabilirim ayrilmak istemezken?
Cevapla