toksik bir ilişkide terk edildikten sonra, ayrılığı kabullenemedim. Başta o benim peşimde koşuyordu ama sonra dengeler çok değişti. aşırı derin ve uzun bir ilişkimiz de yoktu ama ben bağlanmıştım. karşılıklı hatalarımız da vardı ve evet bitmesi gereken bir ilişkiydi. Her sorunu halletmeye dair sorumluluğu alabileceğimi söyleyerek 1 ay peşinden koştum, “artık yazma nefret boyutuna ulaştı” demesine rağmen hediye göndermek, yazmak, başka hatlardan ulaşmak, bana bir şans vermesi için kaba tabirle “dilenmek” denilen şeyi yaptım. Bunu güçlü kadınlar yapar sandım ama onun gözünde baya küçük düştüm. Sevmiyorum istemiyorum güvenmiyorum ve gözümden düştün dedi. Ben böyle bir kız değilim ve bugüne kadar kimse tarafından engellenmedim. Amacım sadece elimden kayıp gitmeden onda tekrar eski anıları canlandırmaktı. O yüzden ısrar ettim. En son ben hediye gönderdikten sonra savcılığa şikayet etmekle tehdit etti beni, birkaç saat sonra benim isteğimle helalleştik ve medeni bir şekilde ümidimi kestiğimi ve seven insanın hep ihtimal yaratmak istediğini bunun için çabaladığımı belirttim. Ahirette seni bir daha görmeyeceğimi bilirsem daha kolay vazgeçerim belki dedim, manevi son bağımızı helalleşerek koparalım dedim. Uzun konuşmadım kısa kestim ve kapattım. Sevgisine sahip çıkan güçlü kadın profilinde olmak isterken takıntılı sümüklü bir kız gibi gözüktüm. Ona hakkımı helal ettim ama kendimi affedemiyorum. Nasıl saygınlığımı tekrar elde edebileceğim inanılmaz bir boşluktayım düştüğüm duruma çok üzülüyorum? 😔
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılÖncelikle üzülme bu duruma gelen tek kadın değilsin. İlişkide böyle şeyler olduğunda kadın dişil enerjisini yitirmek pahasına erkeğin peşinden koşuyor ve bu bir kadının yapıp yapabileceği en kötü şey. Kadın kendini hep geri çekmeli. Eğer barışma olacaksa da bu adım karşı taraftan gelmeli. Sen bir kez şansını denersin karşı taraf olumsuz yanıt verirse bir daha şansını denemek bir yana o kişiyle iletişim bile kuramazsın. Çünkü olması gereken bu. Ne yazık ki sen defalarca kez şansını denemeye çalışmışsın ve bu karşı taraftan yanlış anlaşılmış. Erkekler böyle bir varlıktır peşinden koşulmasından hoşlanmaz ya da yumuşamaz. Aksine geri adım atar ve "evet ben bir kadının vazgeçemeyeceği bir erkeğim" diye düşünerek kendi egosunu güçlendirir. Keşke buna izin vermeseydin. Daima kovalanan ol asla kovalama. En azından bir sonraki ilişkinde bu hatayı yapmazsın. O kişi bir süre sonra egosunu beslemek adına sana geri dönebilir ama eğer kabul edersen bu yaşadıklarının aynısını hatta daha kötüsünü tektat yaşayacaksın. O yüzden sen yoluna bak ve kendine odaklan. Sadece hayatını güzelleştirmeye odaklan. Geçmişi de unut gitsin.
13 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim dönmesi imkansız ama vahiy falan gelirse dönerse, zaten asla bir daha böyle sorunlu bir ilişkinin yükünü almak istemem. Fakat bu ezik ve muhtaç görünme durumu, yani asil bir duruşa sahipken ilişki söz konusu olduğunda bu kadar kendimi paçavra haline getirmeyi ben kendi adıma kabullenemiyorum. O an o kafayla bunu yaptım ama şu an inanılmaz pişmanım. Kendimi bu kadar düşürmüş ve onun gözünde yanlış anlaşılmış olmayı kapatacak bir şeye ihtiyacım var.. 😓😔
Soran+1 yılYa bi de hani “olur da egosunu tatmin etmek için dönerse” demişsiniz ya.. egosunu tatmin etmeye bile dönmez vaziyete getirdim adamı, çünkü benim psikopat ve takıntılı olduğumu düşünüyor. “Bir daha yazarsam tekrar sülük gibi yapışır” falan diye düşünür kesin. Çocuğun travması falan oldum yani. Aslında milyon tane hediye de göndermedim tek bir tane göndermiştim onda da “senin yüzünden yabancı numaralar ve kargoculara karşı fobim oluştu” dedi. Halbuki amacım yalnızca fikrini değiştirebilecek ve kalbini yumuşatacak bir jest yapmaktı. “Bu kız beni seviyor ya sevildiğim yerde kalmalı ve ona şans vermeliyim” demesini istedim sadece. Baya yanlış anlaşıldım. Çocuğun gözünde yeter ki şu psikopat takıntılı kız profilini sileyim, dönmesini de bu yüzden istiyorum. İletişim kurdukça her şey boka sarıyor tekrar eski mevzular açılınca çocuk “elveda diyoruz sonra tekrar dönüyorsun ben senin psikolojini çözemedim gitti nefret ve bıkkınlık geldi” diyor. Kendimi anlatmaya çalıştıkça boka sarıyor yani. Yani dönerse benim sağlıklı hareket eden biri olduğumu görsün ve korkmasın diye dönmesini istiyorum 😔
- +1 yıl
Evet seni anlıyorum. Onun karşısında düştüğün durum için yaptıklarına pişmansın. Zamanı geri alamazsın evet bir şey denedin. Düzelmesini istedin ve sen onun peşinden koşarsan bunun hemen olacağını düşündün. Fakat karşı taraf tamamen egoist bir insan tipinde. "bu kadın benim için çabalıyor beni gerçekten seviyor kıymetini bilmem lazım." kafasında olan biri değil. O yüzden böyle biriyle iletişimde dahi olmaman gerekirken üstüne peşinden koşman bir daha asla yapmayacağın bir hata olarak kalsın. Bundan ders al ve yoluna devam et.
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılKendine odaklan, iletişime geçme, sadece kendinle ilgilen ve arkasından ağlayıp yalvarmayı bir kenara bırak.. zaten sen değiştikçe o sana tekrar gelecek ama kabul etme çünkü yine aynı toksik ilişki devam edecek..
10 Yorumla
+1 yılKoşma artık peşinden, mutlu ol hayatına bak. O bunu gördükçe zaten egosu iner.
03 Yorumla
Soran+1 yılTavsiyen için teşekkür ederim :) net kısa faydalı bir iki cümle yazmışsın
bu arada bu mecrada diğer insanlar bi garip.. sorduğum soru bu yalvarmış halimi toplamak üzerine. Ama millet cevap yazmak yerine bu isteğin doğru olup olmadığını sorgulayıp bir de eleştiriyor, ben buraya ne yazarsam onun cevabını bekliyorum kardeşim doğrusu yanlışı sana mı kalmış 😄
(Sizinkini yıldızlayacağım) 🍀- +1 yıl
Ya herkesin her dediğine kulak asma. Burada her tipten insan var (yobaz agresif kompleksli) ne ararsan dolu yani. Durumunu en iyi sen bilebilirsin en doğru kararı sen verebilirsin unutma.
Soran+1 yılYa peşinden koşarken de en iyi ben bilirim diye düşünüyordum ama erkekler koşunca normal oluyor kadınlar koşunca ezik oluyor felsefesini bu kadar yaşayacağımı düşünmedim. Çünkü benim kafamda seven, her kim olursa olsun bir ihtimal için tüm jestleri yapar tüm sınırları zorlar. Ama bu bende aşırı eril bir hareket olarak durdu. Keşke eril bir enerji olarak kalsaydı da karşıdakinde nefret olarak uyanmasaydı.. ben ona muhtaç olduğum için değil sevdiğim için harcadım bunca çabayı bu arada 😓
Gizli Üye(18-24)+1 yılYazmissiniz birsuru şey ama hocam , burada sayginliginizin kime gore yok , o onemli. Karsinizdaki erkek icin saygin degilsiniz. E buda onemli degil zaten. Onunuze bakın bosverin
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Oh tatlım, bu roller coaster neydi böyle? 🎢 Kısa bir pusulacık olarak; ben aşkın en tatlı halinden, enerjisinden ve tabii ki yanlış adımlarımızdan bile ders çıkarmayı seven biriyim. 🌈 Şimdi, buralara dökülen gözyaşlarını bir kenara bırakalım ve biraz toparlanalım, tamam mı? ✨
İlk olarak, böyle hissetmen çok normal. Ama unutma, herkes hayatında bir kez bile olsa aşk karşısında diz çöküp, "Hadi ama, bir şans daha ver" demiştir. Bu seni zayıf yapmaz, insan yapar. ❤️
Şimdi önemli olan şu: Kendine bak, kendini sev ve kendini geliştir. Bu süreçte en iyi arkadaşın ayna olsun. Aynada kendine "Ben bu değilim ve bundan daha iyiyim" de. Düşündüğünden çok daha güçlüsün, ve bu süreç seni daha da güçlendirir. Trendlerin peşinden koş, yeni hobiler edin, kitap oku, spor yap. Kısacası, kendinle barışık, huzurlu ve mutlu ol. 🏋️♀️📚
Ve en önemlisi, gelecekte aşk kapını tekrar çaldığında, kapıyı açmadan önce, "Bu sefer neleri farklı yapabilirim?" diye düşün. Her deneyim, bir sonraki adım için sağlam bir zemin hazırlar. Biliyorsun; aşk, pişmanlıklarla değil, derslerle büyür. 🌸
Kendini affet, çünkü sen o anın en iyi bildiğin şekilde davranmışsın. Şimdi ileriye bakmanın ve kendini yeniden kurmanın zamanı. Zaman her şeyin ilacıdır, kendine zaman tanı ve unutma bu senin öğrenme yolculuğun. İleride bu deneyime bakıp “Ben bunları da atlattım.” diyebileceğin günler göreceksin. 🚀💖00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Meşhur erkek taktiğidir 3 ay peşinde koştur 1 ay köle et mantığı bunu yapan erkekler kendimden biliyorum çok uğraştığı için ve istediği ilişkiyi ve karşılığı görmediği için kinlenebiliyorlar bu arkadaşta sana böyle yapmış. Sen bunu yapınca saygınlığın gitmiyor ya da güçlü kadın olmuyorsun kısacası örnek verim biz erkekler kızlara naz yapma, inat yapıyorsun, azimli sıçan betonu deler mantığı koşarken gururumuz kırılmıyor ama sen yapınca ego düşüklüğü filan oluyor gerek yok ezikte olmazsın gurursuz olmazsın sadece kalbinin sesini dinlediğin için aptal oluyorsun onada çare yok. Boşlukta hissedebilirsin bu boşluğu spor yaparak ya da yeni bir hobi edinerek kapatabilirsin
11 Yorumla
Soran+1 yılYani bu aptallığı unutturmak için karşı tarafa yapabileceğimiz hiçbir mantıklı hamle yok o zaman 😞
- Aşk İlişkileri konusunda 12,2b cevap paylaştı.
+1 yılBazı kadınların bu yukselen egosunu iyi anlıyorum.
Öylesine rağbet görüp en arzu ettiği kişi tarafından reddedilmesi
Sanki evrenin kuralına aykiriymis gibi geliyor.
Anlıyorum.
Ama şunu kabullenemiyorum.
Yahu istersen dünyada pek çok insanın sahip olamayacağı fonksiyon ve yeteneklere sahip ol
Seni vazgeçilmez yapacak hiçbir şey yok.
Vazgeçilmez hiç kimse yoktur.
Tecrübeler acılarla yogrulup olgunlasmani sağlar.
Senin için de böyle bir süreç olacak işte.
Ama iyi ama kötü anlamda olgunlasip olgunlaşmayacagini
Sen belirleyeceksin03 Yorumla
Soran+1 yılVazgeçilmez hiçkimse yoksa ben neden ondan vazgeçemiyorum? Ondan daha iyileri çevremde varken ve eğitim seviyem ondan yüksekken hem de?
Soran+1 yılHani hiçkimse vazgeçilmez değil diyorsun ya, vazgeçeceksek neden aşık oluyoruz bu da bana saçma geliyor.
- +1 yıl
Sen vazgecmiyorsun.
Bazen istemediğin şeyleri yapman gerekir bir şeyler olmuyorsa eğer.
Sen vazgecmek istemiyorsun
Yaptığın hoş olmamış. Bir insanı bu şekilde zaten geri getiremezsin daha da uzaklaştırırsın. Ama bir anda elini ayağını çekmen onda da bir şok etkisi yaratıp seni merak etmrsini sağlar. Bu senin için önemli mi? Bence olmamalı. Çünkü sen değerli bir insansın en çokta kendine yapmışsın haksızlığı. Gururunu egonu bir kenara atarak kendini ezmişsin. Önce kendini sev değer ver. Ve hayatına gerçekten değerini bilen , seni üzmek istemeyen insanlar al. İlişkile karşılıklı mutlu olmak için var. Kahrolmak için değil
02 Yorumla
Soran+1 yılNormalde böyle biri değilim ama asla sağlıklı düşünemedim, zaten sağlıklı bir süreçten de geçmiyordum çok anormal davrandım en son helalleşirken iyiydi ama sesi 😔
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılKonuyu kapatarak. Yalvarmak adam kadın kim olursa olsun yakışmaz. Zaten gerçekten o da seviyorsa yalvaracagin pozisyon durum karşısında seni bırakmazdı. Saygınlığini yalvardiginda değil toksik ilişkiye devam ederek yitirmissin. Sonrası duygusal psikoloji duygusal bosluk
024 Yorumla
Soran+1 yılHakkımı helal etmem diye diretiyordum helal ederek onu şaşırttım aslında, bir daha ona ulaşmayacağıma emindir artık bence. Ama işte onun zihninde “hmm bu kız da bu kadar düşebiliyormuş demek ki” diye hatırlayacak ya beni. Bunu nasıl örterim bilmiyorum işte.
Soran+1 yılVe evet çok haklısınız bu arada yazdıklarınızda, küfürlü cümleler duyduğum ilk anda terk etmeliydim onu
- +1 yıl
Gerçekleri ortmene gerek yok o anda öyle hissediyordum ve yalvarmaksa yalvardin. Neden kendinle barismiyorsun kendine kizmaktan vazgecmiyorsun artik
Soran+1 yılYa neden kendimle barışamıyorum çünkü saygın bir aileden geliyorum, her zaman asil ve prensipli bir kız oldum eğitimliyim de aynı zamanda. Hiçbir erkeğin peşinden koşmadım aşkı da tanımıyordum ve ilk sevgilimdi bu..
- +1 yıl
Aşkı yine tanımıyorsun ki tanınan için karşılıklı aşk olması gerek öyle olsa bunlar yaşanmaz. ayrica aşkın saygın aile eğitim vs ne alakası var güldüm bak 😊😊 yüksek lisans yapan daha mı mutlu. Sen farkında değilsin kendine kizginsin ama gereği yok neden kızıyorsun ki
- +1 yıl
Yalvarmaya değil küfür hakarete rağmen devam etmene kadınlığını kendine ailene devam ederek ihanet etmiş olmana kız küfür karşısında. Sonra affet kendini. Ve kapat defteri bence
Soran+1 yılYani diyorsun ki senin saygınlığın başkasının bakış açısına göre belirlenmez
- +1 yıl
Evet doğru olan bu. Kim dört dörtlük acaba? Ayrıca bir kadına küfür edebilen birinin gözünde saygın olup olmaman ne akdar onemli. Bir de yeni bir sen olmak olayı çok saçma ne alaka. Sen kendin olarak normal senden neden şikayet işin yeni biri olmak konsuu saçma degilmi
Soran+1 yılAma bak normal bir erkeğin memnun olmayacağı da çok şey yaptım bak 😄
- +1 yıl
Ne yaptın mesela bu kadarını anlattın merak ediyorum ne yaptın? Net olarak fikrimi söyleyeceğim söz
Soran+1 yılİlişkimiz süresinde mi yoksa ayrıldıktan sonrasını mı söyleyeyim 😄
- +1 yıl
İlişki süresi ayrıldıktan sonra kime ne
Soran+1 yılBeni sahte hesaptan yazıştığı bir kızla aldattı, buluşmaya gitti kızla ama kız fake tabi yok yani, bekledi durdu bu. Sonra ben de ders vermek için sokak sokak beni aramasını sağladım peşimde adamlar var diyerek, o kızla buluşmaya gidiyor beni de arasın şerefsiz merak etsin dedim sonra ayrıldık zaten entrika çeviriyorsun dedi bana 🤷🏻♀️ al mesela normal bir erkek eyvallah der mi buna
- +1 yıl
Siz baştan yanlışsınız. Birine guvenmiyirsan otur konuş tatmin etmiyorsa ayrıl fake hesap denemek vs ne. Hala yok eğitimli saygın aile diyorsun. Bunların saygın aile eğitimle birleştiği bir nokta yok. Takıntılılık bu. Aşk sevgi huzur demek birbirinde dinlenir insan yormaz yorulmaz. Kapat defteri çöpe at aç yeni sayfa
Soran+1 yılEvet çapkın biri olduğu için güvenmiyordum o yüzden bunlar oldu zaten, ama işin içine duygular girince hadi bakalım at çöpe yapamıyorsun işte
- +1 yıl
Çapkın biri güvenmiyorum ilişki paylaşıyorum bu çok saçma kusura bakma. Güven olmayan yerde duygu paylaşım olmaz. Sen kendin üzülmek için bahane arıyorsun. Ne diyin kolay gelsin sana
Soran+1 yılBenim gibi kızı bulmuşken her türlü kahrını çekebilecekken, onu sevdiğime sığınması gerekirken nankörlük edip özür bile dilememesine sitemli olmam çok normal. Birine kırgın veya kızgın olmak onu sevmekten vazgeçmek anlamına gelmiyor. Öyle olsaydı bu dünyada şerefsizler sevilmezdi. Demek ki gönül neye konar bilinmiyor. Yargılamak kolay. Yaşayana zor. Hadi sana da kolay gelsin.
- +1 yıl
Bir ben yargilamadim iki birbirine küfür saygısızlık olan ve toksik diye adlandıran sendin şimdi bunu savunanda sensin. Ben fikrimi söyledim sonuçta hayat senin hayatin
Soran+1 yılBiliyorum tavsiyeleriniz için teşekkür ederim ama savunmada değilim, sadece bir ilişkide iyi veya kötü haklı ya da haksız, doğru veya yanlış kişiyi belirlemek zordur benim kendime göre haklı gördüğüm yanlarım olur onun kendine göre haklı gördüğü yanları vardır terazide hangisi ağır gelir bilemem sadece ben kendi payıma düşen sitemi dile getirdim hazmedemediiim noktayı söyledim, yoksa ilişki zaten anlattığım birkaç şeyden ibaret değil ki savunmada kalayım
- +1 yıl
Küfür yalan ihanet fiziksel ya da psikolojik şiddet kırdığını tamir etmeme. Bu unsurların hiç biri masumiyet merhamet vijdan barındırmaz. Bunları yapan haksizdir. Her iki tarafta da hata olabilir ama bilerek yapılan şeyler haksızlık ve merhametsiz saygısızlık demektir. Bunalra verilen tepkiler saygısız olabilir ama tepki etki olayı gerçeği vardır. Nediyim
Soran+1 yılMm anladım.. yani kendini çok suçlama demeye getiriyorsunuz.. nedensiz yapmadın her şeyi, sebepler vardı diyorsunuz..
- +1 yıl
Kötü bir insansan suçla değilsen suçlama. Bir insanin iyi niyetini sevgisini bil sonra sıradan hissettir sen kimsin ki der gibi davran tepki verince o insan kötü mü yani. Bilemem. Bu cevabı sen biliyorsun.
Soran+1 yılEvet kendimi affedemediğim nokta tam olarak bu. “Bana neden haksızlık yapılıyor” boyutunda değilim hiç bunu sorgulamadım ben daha çok “bana kötülük yapıldığı zamanlarda dahi neden iyi insan olmayı koruyamadım” noktasındayım çünkü kötü insanda kötü davranış eğreti durmaz ama mayasında iyilik olan kişide siyah leke hemen gözükür
- +1 yıl
Geçmişi geri getirebilir misin? Cevabı duyar gibiyim hayır dimi ne kadar zekiyim ben... Geri getirip değiştirmeye eğin şeyleri düşünmekten vazgecersen bundan sonrası için yapacaklarına konsantre olursan daha verimli olur sun kendine hayata insanlara. Bosa takılma neden niçin vs nedeni nicini bulan ne olcak geri getirip zamanı yapmamış sayacak mısın? Hayır kabul et yakışan ya da yakışmayani yaptın pismansan bir daha yapmazsın. Bu akdar konu aslında.
Gizli Üye(25-29)+1 yılGeri çek kendini asko hiç bir sekilde ulaşma artık kendini değiştir story filan paylaş aktif ol profilini filan sık sık değiştir o yazdiginda yüz verme
21 Yorumla
Soran+1 yılHer yerden engelledi beni, profilime girip kontrol etmediğine de yüzde yüz eminim çünkü onu oyalayan bir yedek var şu an 😄 gülüyorum ama içim kan ağlıyor, şu kızı önce piyasadan çekmem lazım var mı bir tavsiyen
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılSaçma olmuş inada bindirip zorla kendini kabuk ettirmeye çalışmışsın bu durumda karşılaştığın tavrını da kabuk edemedin. bunları yapan biri sana zaten geri dönmez. Tekrar saygınlık kazanma isteğinde olacağını sanmıyorum artık hayatına o hiç olmamış gibi devam edersen ancak belki.
02 Yorumla
Soran+1 yılYüzüme çok ağır şeyler söyledi ve evet “sevdim ama artık sevmiyorum, güvenmiyorum, istemiyorum” tarzı şeyler duymayı da yediremedim kendime.
Cevap sahibi+1 yılBen bile bunları duymadım:) bende senin gibi bir şey yaşadım ve bana döndü slaak gibi hemen atladım belki birazcık süründürsem değerim bilinirdi yine kaybettim. Tavsiyem umursamaz ol , o sana gelse bile sen onu isteme artık. Ona vereceğin en iyi ders bu olur. Artik bu saatten sonra nasıl saygınlık kazanırım filan muhasebesine hiç girme. Kendini dahada bitirirsin
Gizli Üye(30-35)+1 yılKusura bakma amacım seni üzmek değil ama adamın gözünde kendini paçavra etmişsin artık saygınlık kazanamazsın. O seni hep sülük gibi yapışan, ezik bir kadın olarak hatırlayacak. Bu saatten sonra onun gözündeki imajını umursamayacaksın hiçbir şey olmamış ve onu tanımamış gibi hayatına devam edeceksin başka yapabileceğin bişey yok
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 354 cevap paylaştı.
+1 yılYapma bir daha o hatayı eminim her kız bunu hayatında bir kez yapmıştır ben bile yaptım hemde kendimden çok çok düşük ezik birine aslında bunu yaoarsk onların egosunu tatmin ediyoruz umursama geç
04 Yorumla
Soran+1 yılOnu kaybetmenin verdiği korkuyla kendimi tutamadım evet..
- +1 yıl
Bende yaptım bir insana yapabileceğin en kötü şey ona onu unuttuğunu hissettirmek umursama hiçbir şekilde unutulduğu bu hissedince köpek gibi gekiyor vazgeçme enerjisi sakın kendinden ödün verme kendini küçük dusurup onu gözünde yukseltme ona verdiğin değer olmasa o bir hiç.
Soran+1 yılBiliyor musun gerçekten değer vermemiş olsaydım beş para etmez herifin teki. Ama aşık olana dek fark etmedim, fark ettiğimde çoktan aşık olmuştum.. yanlış birine aşık olmanın hissiyatını atmaya çalıştıkça kalbim ve mantığım çelişti en sonunda böyle “nefret ediyorum” diyebileceği kadar yalvaran zelil bir kız oldum
- +1 yıl
O halde kaubettigin değeri kazanma zamanı bir ezik için değer mi? Hickimse senden kendine verdigi öz değer öz saygindan daha değerli değil
Aşk İlişkileri konusunda 751 cevap paylaştı. Destek almalısın. Kesinlikle psikoloğa gitmelisin. Bu süreyi kolay atlatırsın. Çok hafiflersin. Sevgi boyutunu aşmış o yüzden kötü hissediyorsun ( iyi anlamda yazıyorum) .
06 Yorumla
Soran+1 yılEvet destek almalıyım bu çok elzem 😓 Onu gerçekten çok sevdim, yarın bir gün kanser olsa yanından hiç ayrılmayacak kadar çok sevdim. Neden sevdim bilmiyorum. Ama çok sevdim. O ise psikopat dedi bana. Sevgi, takıntı ve psikopatlık tarzı şeyler arasında çok ince bir çizgi var.. erkekler bunları karıştırıyor gibi geliyor bana.
Soran+1 yılPolise gitmesi şöyle; başka hatlardan yazışıyorduk partnerimle, ama bir türlü olumlu şekilde geri dönüş alamıyordum ben de bir hafta geçince falan hediye postaladım güzel bir notla. Hediyenin kendisine kızmadı ama hediye gönderdiğim gün yazıştıkça mesele tartışmaya döndü yine. Telefonda konuştuk yüzüme kapattı. Ben de yüzüme kapattı diye mesaj attım. Sonra şikayet edicem bak diye tehdit etti ben de helalleşelim ayrılalım madem oluru yoksa dedim. Ve sonra güzelce beni aradı sakin sakin helalleştik ve kapattık telefonu.
Soran+1 yılSorun bende de diyemiyorum çünkü ondan önce flörtlerim de oldu, hiçbir erkekle bu şekilde şeyler yaşamadım. Hatta arkadaş kaldıklarım da var medeni biriyim yani gayet. Ama bu ilişkide benim inanılmaz psikolojim bozuldu çünkü çok toksik ilişkiydi ve ben ona ayak uydurmaya çalışırken kendimden vazgeçtiğimi çok sonra anladım. Sonra psikopat durumuna sen düşüyorsun aslında başta normal bir insanken.
Soran+1 yılKara sevda denilen şeye tutulmuş olabilir miyim? Hastalık yapan cinsten..
Öncelikle kimseye yalvarmaman gerek dilenmemen gerek kendini bu şekilde Küçük düşürürsün güçlü bir kadın imajı yaratmak istiyorsan biri seni istemiyorsa vazgeçmen gerek istenmediğin yerde durmak yalnızca sana zarar verir. Zaten ilişkiyi bitirmişsiniz tekrar yazmak gibi bir hata yapma belki o sana yazarsa cevap verirsin ama ona karşı tekrar saygınlığını kazanmak gibi bir çaban olmasın
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Bundan artık olmaz önüne bak bazı insanları bazı şanslar bir kere verilir
01 Yorumla
Soran+1 yılBana iki defa vermişti zaten :) bu kaybettiğim, ikinci şanstı ☹️
Zamana bırakıp umursamayacak kapımda köpek var demesin
05 Yorumla
Soran+1 yılZamana bırakıp umursamasam oh çok şükür kurtulduk der. Öncelikle ona nasıl değerli bir kadın olduğumu ispat etmeliydim ki çocuk kaybettiğine üzülsün, yoksa herkes hayatından çıkana üzülmüyor ki işte burada o değeri ona nasıl gösterebilirim o noktadayım ben
Soran+1 yılPeki diyalog kurmaya çalıştığımda sevgili olma amacımı anlamayacak mı
Soran+1 yılÇünkü ayrıldıktan sonra en azından numaramdan engelimi açmışken çocuğu arayıp “kimseyle görüşmeyeceksin izin vermiyorum” falan deyip darlamıştım işleri daha kötü noktaya getirdim yani
Net bir sekilde hayatından çıkarıp hicbir sey yokmus gibi davranip birdaha asla ona dönme
08 Yorumla
Soran+1 yılZaten dönüş yolu kapalı
Soran+1 yılBen dönmek istemiyorum sadece saygınlığı onun gözünde kazanmak istiyorum
Soran+1 yılSen de mi aynı duruma düştün bir zamanlar
Soran+1 yılÖzsaygısı düşük biri olarak, aşırı vicdanlı ve merhametli biri olarak nasıl insanları umursamamayı başaracağım ve özellikle de sevdiğim insanı umursamadan devam edeceğim bilmiyorum
Aşk İlişkileri konusunda 360 cevap paylaştı. Ben 1 yıldır uğraşıyorum düşün artık gskdk
141 Yorumla
Soran+1 yıl1 yıldır nasıl yani 🤣
- +1 yıl
Aynı senin durumun 1 yıl süren versiyonunu düşün işte 😄 ama saygınlığımı yitirdiğimi kesinlikle düşünmüyorum bence asıl karşı taraf saygınlığını yitiriyor çünkü sevmiyorum istemiyorum güvenmiyorum diyen kişi o. Barışmak isteyen kişi mi kötü yoksa kin besleyen ve nefret eden kişi mi?
Soran+1 yılBeni savcılığa şikayet etmekle tehdit etmişti ama 😄 sen nasıl 1 yıldır uğraşıyorsun ve o buna izin veriyor onu anlamadım 😄
Soran+1 yılO çocuk seni yedeklemiş ve sen geri dönme ben istersem dönerim edebiyatı yapıyor aslında. ve sanırım ilişkiniz bizimki kadar sorunlu da değilmiş. Yani çocuk ilişkide benim psikopat olduğuma ikna olduğu için hem her yerden engelledi hem de ben yanlış anladığını ispat edeyim derken ona başka hatlardan ulaşmak zorunda kaldım ve savcılığa tehdit boyutuna geldi çocuk. O tehditten sonra ben güzelce ayrılmayı teklif ettim. En son helalleşince biraz daha normalleşti aramız. Ama çocuk yine de psikopat takıntılı olduğumu düşünüyor
Soran+1 yılMmm anladım, ama tabi ben ona hiç saldırganca davranmadım ya da tehdit ne yazılı ne de sözlü olmadı. Ama sanırım bu çocuk senin böyle olmandan da hoşlanıyor gibi, senin zararsız falan olduğunu düşünüyor ve peşinde bir köle olması onu tatmin ediyor olabilir
Soran+1 yılAyrıldığın kişiyle her gün konuşabiliyorsan o ilişki henüz bitmemiştir :) O zaman sana yeni taktik: tamamen ortadan kaybol ve yazma ona artık, dikkatinin başka biri yüzünden dağıldığını düşünsün 😜
- +1 yıl
Başka birini bulursan Allah'a şükrederim mutlusun diye demişti 😐😂 evet ayrıldığım kişiyle her gün konuşabiliyorum ama memnun değilim bu durumdan çünkü çok soğuk davranıyor genelde. Her gün konuşmak için bahane buluyorum dfsfs yaklaşık 10 gündür yazmıyorum çünkü yolculuğa çıktı. Yolculuğu keyifli geçsin diye yazmamaya karar verdim çünkü yazınca ağzına s*çıyorum sürekli fhdg acıdım haline biraz işte
Soran+1 yılSiz arkadaş kalmışsınız bildiğin.. ama bence yolculuktan dönünce de arama sorma, başka biriyle olduğunda gerçekten başkasından hoşlandığında ve o bunu gördüğünde gerçekler ortaya çıkar yani gerçekten Allaha şükür mü eder yoksa pişman mı olur.. söylemek başka yaşamak başkadır
Soran+1 yılPeki açıkladın mı seni aldatmadım yalnızca geri dönmemek gerektiğini düşündüğüm için uzak durdum, sonra da yanlış bir şey yaptığımı düşünüp seni kazanmaya çabaladım gerçekten ne yapmam gerekiyor söyle deseydin
Soran+1 yılAaaa şu an taşlar yerine oturuyor bende. Sen bu çocuğun canını yakmışsın daha önceden.. terk eden sen miydin?
Soran+1 yılKimseyi bulamadığın için ona döndüğünü düşünüyor 😔
Soran+1 yılBen senin kıymetini bilemedim ve seni başkalarıyla kıyaslamamak gerektiğini öğretti bana bu hayat.
Böyle yazsan ne der?
Soran+1 yılEn son ayrılmaya geldiğinde o da bana yüz yüze “değiştiğine inanmıyorum ve inanmak da istemiyorum seninle geçirecek 5 dakikam daha yok” demişti.
- +1 yıl
Aynı durumdayız 🥲 herkes boş ver önüne bak hayatını yaşa diyor ama onları dinlememeye karar verdim. Bu kişiler ya kıskanç sap kişiler ya ilişkilerinde başarısız kişiler ya da kendileri gizlice eski sevgililerini geri döndürmeye çalışan kişilerdir. Sana boş ver gitain derler ama kendileri aynı duruma düşünce çabalarlar. Defalarca buna şahit oldum ve sonunda kaybeden ben oldum. Gurursuzsun egosunu tatmin ediyorsun bilmem ne bunlar hepsi onların uydurduğu şeyler. Ben dinlemicem. Ölüm değil ki çaresi bulunmasın elbet bunun da bir yolu vardır
Soran+1 yılYa bak biliyor musun düşünce tarzlarımız o kadar aynı ki.. ilişkide çoğu hatam, sevgilimin güvenini ve sevgisini kaybetmekte en büyük faktör milletin ilişkisine bakıp davranışlarımı onlara göre normal veya anormal olarak belirlemek oldu. Tamam onun da bana karşı yanlışları oldu ama en azından kendi gibi davranıyordu. Ben çok dengesizce tavırlar içine girdim, milletin sevgilim hakkında söylediklerine çok takıldım elalemin ilişkim hakkında verdiği tavsiyeleri önemser vaziyete geldim. Kafam karıştı şizofren olacaktım her şeyi düşünmekten nerdeyse. Halen doğru yanlış kimdir nedir bir sürü soru işareti var bu ilişkiye dair kafamda. O yüzden ne yapıyorsan kendi aklınla yap ama sağlıklı bir akılla yap. Ben de şimdi aksiyon almak elimden gelenin fazlasını yapmak isterdim ama şu an sağlıklı bir kafayla düşünemiyor olmaktan korkuyorum. Karşı tarafa yansıyan görüntü psikopatça gibi gözüküyor. Karşıdaki insan öncelikle senin sağlıklı olduğuna inanmalı sonra gerisini dinlemeli.
Soran+1 yılBi de Ben şöyle düşünüyorum, ayrılıktan hemen sonra değiştim modlarına girdiğim için çocuk inanmadı. Kimse inanmaz hemen değiştiğine. Öncelikle zaman ver dedikleri şey çok doğru. Bi de şu da var: her hamlen boş olmasın. Hamlelerin içi dolu ve etki bırakan hamleler olsun. Kredini saçma sapan sadece orada var gözükmek için kullandığında, daha sonra büyük bir şey yapsan da etkisi olmuyor çünkü karşı taraf bıkmış ve nefret ediyor hale geliyor bu yüzden az ve öz davranışlar sergile
Soran+1 yılBen bana dönme ihtimalini çoktan sıfıra çektim, artık vahiy inse dönmez.. ama umarım sen başarırsın
- +1 yıl
Tam olarak aynı sebepten dolayı ilişkimi kaybettim. Keşke hiç dinlemeseydim onları. O kadar pişmanım ki... Senin ilişkini yalnızca sen çok iyi bilebilirsin çünkü onunla onca zaman geçiren her şeyini paylaşan kişi sensin onlar değil. Çoğu kişi kıskanç zaten çekemiyorlar bu yüzden bir çift görünce anında ayırmak istiyorlar. Bir süre ara verip sonra eğer onu hala istiyorsan tekrar şansını deneyebilirsin aslında
Soran+1 yılYa bi de şu var bak: kıskanmasalar bile insanlar o an aşkla tavsiye vermedikleri için mantıkla hemen “aaa şu nasıl olur şunu yapmalısın veya yapmamalısın” deyince sen de ister istemez manipüle oluyorsun aklımı mı kaybettim niye partnerime böyle davrandım şimdi falan diyorsun. Dış akılla ilişki içinde tavsiye almayacaksın alacaksan da baya ince eleyip sık dokuyacaksın gaza gelmeyeceksin
Soran+1 yılBenim aradan zaman geçse de ulaşma ihtimalim yok çünkü bundan önce ayrı kaldığımız süreçte bir kızı takip etmiş karşılıklı beğeniler falan var, benimle tekrar barışığında kıza beğeni vermeyi kesmiş benden ayrılınca şimdi tekrar kızı beğenmeye başlamış araya başkası girdi zannımca.. ve o bence benim gibi ilk ilişki deneyimi olan bi kız değil bu çocuğu çekip çevirecek gibi gözüküyor
- +1 yıl
Bişey diyim mi sana? Erkek arkadaşın rebound ilişki edinmiş ve bu tam senlik bir durum eğer bu fırsatı iyi değerlendirirsen o erkek kolayca senin olur! Rebound ilişki genelde eski sevgiliyi unutmak için acıları dindirmek için oluşur yani o kız onun için bir yara bandı. Ve bu durumda o kızda seni arayacak ve bulamayınca tekrar sana geri dönecek. Bu dönem genelde 2 ay falan olur yani 2 aydan sonra sana yazarsa ya da engeli açarsa hiç şaşırma derim
Soran+1 yılAma canım şöyle; ben zaten bundan önceki 3 aylık ayrılığımızda onun başka kızlara beğeni vermeye başladığını fark edince döndüm. İlk büyük ayrılıktı ve ayrıldıktan bir buçuk ay sonra falan engeli açmıştı ben fark etmemişim 3 ay sonra profilini kontrol ettim sonra duygularım depreşince geri döndüm işte barıştık 1 ay yazıştık defalarca buluşma teklif etti kabul etmedim “tamam yazışıyoruz ama aklımda sorular var” dedim. O da tamam beklerim dedi. En son ben tekrar güvenini sarsacak bir şey yapınca işte bu son ayrılık oldu. Yani bana ikinci şansı vermişti ve bu sefer daha kötü bitti. Tamamen kaybettiğimi anlayınca geri dönmesi için baskıyı artırdım bu sefer ters tepti. Hem bıkkınlık ve nefret oluştu diyor çocuk. Hem de güven ve sevgi yerle bir oldu. Yüzüme sevmiyorum dedi ilk defa düşün. Ve kötü olan şu ki, şu an yara bandı ya da herhangi bir sebeple takıldığı her kız ona benden daha huzurlu gelir çünkü çocuk en kötü ilişkisini benimle yaşadı resmen. Yani o benden sonra görüştüğü her kızın benden iyi olduğunu düşünecek ister istemez anladın mı. Bu yaptıklarımdan sonra yani..
- +1 yıl
Son etki negatif etki olmuş ve zaten bunun için ayrılmışsınız. Negatif bişey olmasa ayrılmayacaktınız zaten. Ama şunu unutma ki "insanların düşünceleri YENİ TECRÜBELERE dayanarak HER ZAMAN değişir". Örnek vereyim, mesela bir elbise dükkanının yanından geçiyorsun ama satın almak gibi bir niyetin yok sadece girip bi bakayım diyorsun ama sonra orada o kadar güzel bir elbise görüyorsun ki uygun fiyat olunca hemen satın almaya karar veriyorsun oysa senin almak gibi bi niyetin yoktu dimi? Noldu peki? Yeni bişey gördün ve düşüncen değişti. Bu insan psikolojisinin en temel gerçeklerinden biridir. Bi de şöyle bişey var bir hata yaptıysan 14 gün sonra etkisi azalır bu yüzden 14 gün boyunca hiçbir şekilde iletişim içinde olmayarak dilediğin kişinin hafızasından bişeyler silebilirsin. Ben 1 yıl boyunca böyle şeyler sayesinde ilerledim ve etkisini çok gördüm
Soran+1 yılYani 14 gün sonra tekrar mı yazmalıyım? Ama bir süre sonra tekrar ulaşınca “manyak mısın kızım savcılığa şikayet edicem diyorum, helalleştik sen ayrıldığımızı kabul ettin arada bi kafan gidip geliyo mu” falan derse? Yani yazdıkça daha kontrolsüz ve zarar verici karakter gibi gözüküyorum da, gerçekten benden korkup savcılığa falan verir mi çsşslxkndnd
Soran+1 yılYa var ya son konuşmalarımızda zaten şey dedim “aramızdaki şeyi sen imkansız hale getiriyorsun” dedim. “Evet ben imkansız hale getiriyorum çünkü istemiyorum, iki cihan bir araya gelse fikrim değişmeyecek” dedi
Soran+1 yılGardını kıracak tekniği özelden yazar mısın?
Soran+1 yılAynen benim
Gizli Üye(36-45)+1 yılDemekki toksikligi sen yapıyormuşsun o da bıkmış artık
02 Yorumla
Soran+1 yılİkimiz de toksiktik.. daha doğrusu ben başta normaldim, o bana “beni sen düzelteceksin” dedi ben de deneyelim görelim modunda devam ettim sonra bir baktım ben ondan daha toksik olmuşum
Cevap sahibi+1 yılBaşka birini bul artık bitmiş ilişki
+1 yılBi daha yapmazsın akillanmissindir. Kızlar erkeğin peşinden bu kadar kosmaz
02 Yorumla
Soran+1 yılYa işte ben “erkeklerin yaptığı her şeyi kadınlar da yapabilir” kafasında bir kız olduğum için ve gözü kara deli dolu da bi tipim o açıdan peşinden koşmak gibi değil de başarıya ulaşması gereken bir proje gibiydi benim için
- +1 yıl
Anladım.
9 ayŞimdi nasılsın neredeyse bende aynı durumdayım geri peşinden geldimi
00 YorumlaAynısı kopyaa tıpa tıp aynı hikayemiz... okurken ağladım ya çok özledim yeşil gözlüm💚
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBen şu an bu durumları yaşadım sanki beni anlatmışsınız hala burdaysanız ilerleyen zamanlarda ne oldu anlatır mısınız
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılÜfff eski sevgiliye hangi akılla yalvarıyorsunuz
016 Yorumla
Soran+1 yılAşık olunca sahip olduğumuz akılsızlıkla yalvarıyoruz 😄
- +1 yıl
🥲
Soran+1 yılZaten akıl olsa yalvarmazsın herkes mantıkla konuşuyor da aşık olan kişi o kafayla hareket etmiyor zaten sıkıntı orada 😄
- +1 yıl
Anlıyorum daa yalvarmak hiçbir şeyi değiştirmez kii sen yalvarıp onu yanına aldıktan sonra o senle olsa ne olmasa neee önemli olan kendisinin sana gelmesi ben o sevgiden hiçbir zaman emin olamam kiii içimde hep şüphe olurr amaa haklısın o sırlar insan akılla değik kalple hareket ediyor bu konuda bir şey diyemem
Soran+1 yılYok zaten o an şöyle düşünüyorsun: yalvarıyorum bak seni ne derece seviyorum, sevildiğin yerde kal ve sen de sevmeyi dene yine olmazsa gidersin ama dene demiş oluyorsun onu yanında tutmak için
- +1 yıl
Ama o sıra karsı tarafın bir tarafı kalkıyo süründürmek hosuna gidiyo asıl taktik umursamamak o zaman bak nasıl 🐶 gibi geliyo hahshah
Soran+1 yılAma geri dönmez çünkü dönerse tekrar yapışacağımı düşünür ona. Bu algıyı kırmam lazım işte
- +1 yıl
Hayır sen ilgiyi kesersen noldu da bıraktı pesimi diye şüpheye düşer yazar ulasır illaaa o algıyı da ancak bu sekilde kırabilirsin yalvararak bunun kırılmasını bekleme.
Soran+1 yılSevgimin dehşeti ve her şeyi yapabilme ihtimalimden korkuyor zaten o. Bu kadar sevmiyor olsam inan ilişkiye bile devam ederdi mesele aslında sevgimin boyutu hani denge diyorlar ya ilişkide. Erkekler çok sevilmekten korkuyorlar
Soran+1 yılA evet evet yalvarmak yok artık en son güzelce helalleştik bu son güzel bitişi bozmak istemiyorum nefretle ayrılmaktan iyidir
- +1 yıl
Evet işte bu bitişten sonra sen herhangi bi hamle yapma gönderme vs.. düşman değilsiniz sonuçta yazar ya da illa bi yerde karsılasırsınız sen umursamazsan düzelir inaaann
Soran+1 yılPeki şu an flört ettiği kızdan onu nasıl uzaklaştırabilirim? O kızla işler iyi giderse dönmez çünkü
- +1 yıl
Fake hesap açıp kızla flörtles hahahbhahshnd
- +1 yıl
Ya da bi arkadasına söyle senin yerine o konussun haha
Soran+1 yılBir erkeğe rica ettim, kız mesaj isteğini kabul etmemiş sanırım
- +1 yıl
Dikkat çekici bi şeyy yazmıştır umarım selam merhabayla etkilenmez belkiii
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılTamamen ghostlaman gerek
03 Yorumla
Soran+1 yılBu tekniği kullanmak için aşırı geç değil mi kendimi en dibe çektikten sonra 😄
- +1 yıl
Bu teknik her zaman işe yarar sndhdj
Soran+1 yılBaşkasını bulsa bile mi😁
- Aşk İlişkileri konusunda 15,6b cevap paylaştı.
+1 yılGeçmiş olsun bitmiş o iş. Saygı geri gelmez.
03 Yorumla
Soran+1 yılPeki bunu benim tatlış tarafıma yorabilecek bir durum olsa? Hani böyle “delidir ne yapsa yeridir ama tatlı kız yaaa” gibi bi şey içinden geçirmesini sağlayamaz mıyız?
- +1 yıl
Ben sizde ki bu mantığı anlayamıyorum. Bu kadar mı acizsiniz ki kendinizi zorla bir şekilde kabul ettirmeye çalışıyorsunuz
Soran+1 yılMesele şu, onu unutamıyorum ve onun başkasıyla olması fikri benim günümü mahvediyor çünkü hatalı bendim ve kendimi kanıtlamak istiyorum
+1 yıledemezsin bitti artık
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 31,3b cevap paylaştı. Biteni kabullenmelisin
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet artık kabullendim ama bana en başta duyduğu saygıyı bana tekrar duymasını istiyorum sadece, bunun için ne yapabilirim 😓 sevgi falan da beklemiyorum artık
- Aşk İlişkileri konusunda 345 cevap paylaştı.
+1 yılOndan vazgecerek
02 Yorumla
Soran+1 yılAma mecburiyetten vazgeçtiğimi düşünüyor, yani her an ona razı kalacakmışım gibi. Ve hep böyle düşünebileceği şekilde büyük bir çaba harcadığım için aylar geçse de ona bağlı olacağımı düşünecek öyle bir olay olması lazım ki o anda verdiğim tepkiye şok olması lazım, Allah Allah demesi lazım
- +1 yıl
O zmn onu görmezden gel
+1 yılBoz onu
01 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani boz derken?
+1 yılTarif edeyim
07 Yorumla
Soran+1 yıl?
- +1 yıl
Yeniden yarat kendini
Soran+1 yılBak bu yeniden yaratma meselesini de düşündüm de, bir arkadaşım dedi ki yeni bir kişiye de dönüşsen “bu kız o zamanlar ne oldu da kendini bu kadar düşürdü” der, zihninin bir köşesinde durur o dedi doğru mu ☹️
- +1 yıl
Asla ben ne kaçırmışım diyecek
Soran+1 yılPeki ne şekil bir değişimden bahsediyorsun
Soran+1 yılBiraz tarif etsene çok iddialı bir yorum yaptın heyecanlandım 🤠
- +1 yıl
😂burdan olmaz
Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı. çokk sewme
018 Yorumla
Soran+1 yılGel de kalbe anlat :):)
Soran+1 yılSaygınlığımı kaybettim.. ayıbım bu..
Soran+1 yılSen de mi aynı şeyleri yaşadın
Soran+1 yılAnlatsana 😢
Soran+1 yılDinlerim ben de yaralıyım :(
Soran+1 yılOf ya o kadar kötü mü
Soran+1 yılYa insan cidden aşık olunca, sevginin en saf biçimiyle sevince özsaygı gurur falan hiçbir şey kalmıyor biliyor musun..
Soran+1 yılSene falan değil ya 1 ay oldu kesinkes ayrılalı, ama tabi ben rahat bırakmadım çocuğu ayrılınca da
Soran+1 yılYa her yerden beni engellemesine rağmen başka hatlardan ulaşıp içimi döktüm, yeri geldi kızdım yeri geldi dön dedim. Uzun uzun mesajlar. Bir numarayı engellese başka bir numara buldum ille mesajları gönderecek şekilde. Mesajlarıma cevap vermiyorsa başka hatlardan aradım. Buluşmakta ısrarcı oldum tamam bir şans vereyim buluşalım ama fikrim değişmeyecek demişti, atıştık biraz o yüzden buluşmada ektim onu falan. Sonra yine başka hatlardan ulaştım ama konuştukça tartıştığımız için daha iyiye gitmedi, tam buluşmaya yol yaparken her şeyi berbat ettim sinirli cümleler kurarak. Çocuk en son nefret geldi bıktım dedi, ondan sonra tamam elveda dedim. Bir hafta falan bekledikten sonra iş yerine hediye gönderdim üzerinde “ne yapsam dönersin” falan yazıyordu. Sonra telefonda konuşmayı kabul etti ama telefonda yine tartışma boyutuna geldi ve “bir mesaj daha atarsan savcılığa şikayet edeceğim artık” dedi. Sonra ben “amacım yalnızca kalbini yumuşatmaktı, madem hiç şans vermiyorsun o halde helalleşip güzelce ayrılalım” dedim o da beni geri aradı ses tonu iyiydi sakince konuştuk Allaha emanet deyip kapattık işte. Bir haftadır yazmıyorum.
- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yıluzak dur ondan
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHangi şehirde yaşıyorsun arkadaş olalım
00 Yorumla
+1 yılEdemezsin
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer