Eski sevgilime barışalım diye yalvardım, küçük düştüm. Saygınlığımı nasıl tekrar elde edebilirim?

toksik bir ilişkide terk edildikten sonra, ayrılığı kabullenemedim. Başta o benim peşimde koşuyordu ama sonra dengeler çok değişti. aşırı derin ve uzun bir ilişkimiz de yoktu ama ben bağlanmıştım. karşılıklı hatalarımız da vardı ve evet bitmesi gereken bir ilişkiydi. Her sorunu halletmeye dair sorumluluğu alabileceğimi söyleyerek 1 ay peşinden koştum, “artık yazma nefret boyutuna ulaştı” demesine rağmen hediye göndermek, yazmak, başka hatlardan ulaşmak, bana bir şans vermesi için kaba tabirle “dilenmek” denilen şeyi yaptım. Bunu güçlü kadınlar yapar sandım ama onun gözünde baya küçük düştüm. Sevmiyorum istemiyorum güvenmiyorum ve gözümden düştün dedi. Ben böyle bir kız değilim ve bugüne kadar kimse tarafından engellenmedim. Amacım sadece elimden kayıp gitmeden onda tekrar eski anıları canlandırmaktı. O yüzden ısrar ettim. En son ben hediye gönderdikten sonra savcılığa şikayet etmekle tehdit etti beni, birkaç saat sonra benim isteğimle helalleştik ve medeni bir şekilde ümidimi kestiğimi ve seven insanın hep ihtimal yaratmak istediğini bunun için çabaladığımı belirttim. Ahirette seni bir daha görmeyeceğimi bilirsem daha kolay vazgeçerim belki dedim, manevi son bağımızı helalleşerek koparalım dedim. Uzun konuşmadım kısa kestim ve kapattım. Sevgisine sahip çıkan güçlü kadın profilinde olmak isterken takıntılı sümüklü bir kız gibi gözüktüm. Ona hakkımı helal ettim ama kendimi affedemiyorum. Nasıl saygınlığımı tekrar elde edebileceğim inanılmaz bir boşluktayım düştüğüm duruma çok üzülüyorum? 😔

Eski sevgilime barışalım diye yalvardım, küçük düştüm. Saygınlığımı nasıl tekrar elde edebilirim?
Cevapla