Flörtüm sürekli yorgun ve ilgisiz, sorunca da alınıyor. Ona duygularımı dürüstçe söyledim, “Ne anlamalıyım bundan?” diye cevap verdi. Siz böyle bir durumda ne yapardınız, devam mı ederdiniz yoksa geri mi çekilirdiniz?”
2 ay
Flörtüm sürekli yorgun ve ilgisiz, sorunca da alınıyor. Ona duygularımı dürüstçe söyledim, “Ne anlamalıyım bundan?” diye cevap verdi. Siz böyle bir durumda ne yapardınız, devam mı ederdiniz yoksa geri mi çekilirdiniz?”
Cevap
3Cevap
Sen bana tripmi atıyorsun de sirkelenio kendine gelir belki
Valla ben böyle yazdım ona. seninle dürüst konuşacağım. Beklentiye girecek kadar seni henüz tanımıyorum ama ilgimi çektiğini de inkar etmiyorum. Fakat ben ilişkiyi böyle yaşamayı sevmiyorum. İlgi görmediğim, vaktinden mahrum bırakıldığım bir yerde durmak benim tarzım değil. Sana kızmıyorum ama memnun olmadığım bir durumda orada durmam kafanı toparladiginda haberlesiriz 👋🏻 bu mesaja ne bu anlamadım yazdı bı şey yazmadım daha
Ayrıl
Valla ben böyle yazdım ona. seninle dürüst konuşacağım. Beklentiye girecek kadar seni henüz tanımıyorum ama ilgimi çektiğini de inkar etmiyorum. Fakat ben ilişkiyi böyle yaşamayı sevmiyorum. İlgi görmediğim, vaktinden mahrum bırakıldığım bir yerde durmak benim tarzım değil. Sana kızmıyorum ama memnun olmadığım bir durumda orada durmam kafanı toparladiginda haberlesiriz 👋🏻 bu mesaja ne bu anlamadım yazdı bı şey yazmadım daha
Valla olamdi zaten hiç sormuyor ne yapuyosun ne ediyosun yorgun olabilir ama sorabilir bunu da
Bana geçen günlerde şey atmış video üzerinde şey yazıyor kusura bakma normalde çok konuşurum sohbetim sarar ama sana kendimi kaptırdığım için iki kelimeyi bir araya getiremiyorum yazan bı video atmış
İnşaatta çalışıyor yorgun oluyor anlıyorum ama 3-4saatte bir yazıyor gelince yorgun oluyor konuşmuyoruz sabaha yazıyor uyumuşum vs ama hiç gün icjnde napiyosun nasılsın dediği bile olmuyor bazen
Ahh ahh bana senden sana da benden lazım
Valla ben böyle yazdım ona. seninle dürüst konuşacağım. Beklentiye girecek kadar seni henüz tanımıyorum ama ilgimi çektiğini de inkar etmiyorum. Fakat ben ilişkiyi böyle yaşamayı sevmiyorum. İlgi görmediğim, vaktinden mahrum bırakıldığım bir yerde durmak benim tarzım değil. Sana kızmıyorum ama memnun olmadığım bir durumda orada durmam kafanı toparladiginda haberlesiriz 👋🏻 bu mesaja ne bu anlamadım yazdı bı şey yazmadım daha
Demekkı umrunda degılsın onun
İnşaatta çalışıyor yorgun oluyor anlıyorum ama 3-4saatte bir yazıyor gelince yorgun oluyor konuşmuyoruz sabaha yazıyor uyumuşum vs ama hiç gün icjnde napiyosun nasılsın dediği bile olmuyor bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu cümle direkt “benden bir şey bekleme” alarmı veriyor hissi aldı bende 😶🌫️ Sürekli yorgun, ilgisiz, üstüne bir de alınıyorsa senin duyguların orada sahipsiz kalır canım. Ben olsam yavaş yavaş geri çekilirim, mesafeyi koyarım. Bir insan gerçekten isterse zaten net olur. Senin kalbin nasıl, içinde hâlâ denemek mi var yoksa gitmek mi daha ağır basıyor? 💔✨