Güncellemeler
+1 yıl
Açıkça içimi dökmeli miyim ona? Daha fazla incitmesinden çekiniyorum. Sessizce uzaklaşmalı mıyım?
Biri bana böyle sorular sorunca ben de öyle cevaplar veriyorum. Sonrasında şaka yaptığımı biliyorsun tatlım diyorum. Nee yani acaba onlarda mı alınıyoor?🥺
Kötü hissettiyor valla :( Yani insan "Evet özledim" demeni duymak için sormuş olabilir...
Cevap
2Cevap
belki aranızdaki sevgi azaldı veya farklı sebepler de olabilir
Sevgili değiliz ki
Ya hiçbir şey dökme bas tekmeyi bir şey bile yazma hatta
Brak sonu belli saten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?