Flörtümle konuşurken artık değersiz hissetmeye başladım, devam etmeli miyim?

Onunla konuşmayı seviyorum ve ondan hoşlanıyor gibiyim. Ama şakayla özledin mi benimle şunu yapmayı desem, özlemedim dedi. Bunun gibi şeyler... Gerçekçi ve fazla dürüst olması beni değersiz hissettirmeye başladı.
Güncellemeler
+1 yıl
Açıkça içimi dökmeli miyim ona? Daha fazla incitmesinden çekiniyorum. Sessizce uzaklaşmalı mıyım?
Flörtümle konuşurken artık değersiz hissetmeye başladım, devam etmeli miyim?
Cevapla