Tanımak ister miydiniz hele ki yakın çevreden birisi akraba değil de aynı ortak çevre içerisinde
2 ay
Tanımak ister miydiniz hele ki yakın çevreden birisi akraba değil de aynı ortak çevre içerisinde
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
hayır.. çünkü abartmadan çabaladıkça değer kazanıyor bence karşı taraf her şey çok basit olunca kaçmak için de o kadar çok bahanen olur hem takıntı hali varsa düşman başına..
Takıntı insan tehlikeli olur. Kadın bile olsa. Zamanında biri beni takıntı yapmıştı zorla bana sahip olmuştu.
Takıntılı kim olursa olsun kesinlikle görüşmek istemezdim.
Psikolojik deli değilse takıntılı değilse şans verrim
Öyle gibi görüyor beni ya
Tahmin ettiğim için öyle yazdım zaten
Aslında takıntılı kadınla çok iyi hardcore yapılabilir
Hoşlanıyorsam kötü bir şeyini görmediydem elbette
Tanımıyorsun
Gördüğümde de beğenmediysem şans vermem görüp beğenmişşmdir bir kahve içelim derim ve bunu ümit vermek olarak algılama derim
Ne gibi bi yakın çevre
Yani beğendiysem şans verebilirim
Yok vermem sıkıntı uğraşamam
Yatağa atıp bırakırım
Swviyosam
Tanımıyorsun
Olabilir
ne gibi şans ki
Sevgili gibi işte
çevremde çok var ama ooo hepsi ile sevgilimi olman gerek o niyetle bakan biri değilim hem gerekte yok.
Yokk
Neden yaa peki kız güzelse
Evet görüşürüm
Ne bilim denenir eğerki seviyorsa
Verirdim iyi insansa
Tanımıyorsun
Hiç muhatap olmuyor ki
Bi ara engel yedim hatta
Gizlisin
Verırıdım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?