Mutlaka erkek mi evlilik konusunda adım atan taraf olmalı?
%80 erkek tarafından mı aşk başlar?
Hangi tarafın sağlayıcılığı, maddi gücü yüksekse evlilik için ilk somut adımı o atmalıdır. Aşk erkek tarafında başlamaz, beğeni başlar hatta erkek sevmeyi bilmez, sevgiyi kadın aracılığıyla öğrenir. Erkeğin eşe sahip olma isteği daha fazladır o yüzden ilişkileri genelde erkekler başlatırlar. Aşkla, sevgiyle ilgili değil motivasyonlar farklı.
kadın atmalı bence ilk adımı ya da o yola sokan kadın olmalı çünkü günümüzde her şey çok birbirine girdi erkek yaklaşsa kadın sen beni ne sanıyorsun diye ters de yapabilir ve şayet bir şey yoksa arada erkek ırz düşmanı durumuna düşebilir ama kadın açık bir şekilde sarksa bile erkek tarafından asla ırz düşmanı olarak adlandırılmaz.. hatta gurur bile duyarız bundan dolayı biz :D
Bu biraz kadının erkeğe göre ne konumda olduğuna bağlı. Üst konumda olanın adım atması doğrudur. Genelde erkek daha üst konumda olduğu için erkeğin adım atması beklenir.
Kadının adım atması için ya kadının daha yüksek statüde olması lazım ya da çok daha genç olması lazım
güzel örnek daha?
Daha?
Kadın evlilik isterse erkekler kadın evde kaldı kendini bana yamamaya çalışıyor derker sevgili olmak istese or* pu derler aşk istese param için bilmem ne fasa fiso sanki hepsi zengin ezberden mal mal konusyolar. Şimdi bu kafada erkekler asla adım atilmaz değmez de.
Bence aşkın cinsiyeti yok, ilk adımı da kim isterse o atmalı 😌✨ Erkek başlatır, kadın başlatır diye bir kural yok, kimi daha hazır ve cesur hissediyorsa o başlar. Evlilik teklifinde de önemli olan, iki tarafın da gerçekten istemesi bence, kim diz çökmüş çok da fark etmiyor 😂 Sen mesela sence ilk adımı kim atmalı, sen atar mıydın? 💍💕
Cevap
0Cevap
İlk adımı erkek atmali tabiki
Evet
bence fark etmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?