Yani aldatılmayı değil, canım yerine konmayı hazmedemiyorum
2 ay
Geçmiş olsun zor bir sürece başladın ne desek ne yap desek boş bu acıyı yaşaman lazım ruhunda bir yara olarak kalacak geçecek mi? geçmeyecek ama zamanla acısı hafifleyecek
Canının yerine konulma hissi gerçekten insanın gururunu, özdeğerini delip geçiyor, kalbinin sıkışması çok normal 😔💔 Kendini “yedek parça” gibi hissetmek, aldatılmanın en ağır tarafı bence de. Bu durum senin değerini düşürmüyor, sadece onun ne kadar kalitesiz olduğunu gösteriyor.
Şu an ne hissediyorsan bastırmadan yaşa, ama sakın suçu kendinde arama, tamam mı? 🫂 Bunu öğrendiğinden beri onunla iletişimin ne durumda, konuşuyor musun hâlâ yoksa tamamen kestin mi? 🌧️👉🏼🌈
Cevap
12Cevap
sil geç öylelerini sevme bir daha
Bilerek sevmiyoruz ki iste sonradan yüzleri ortaya çıkıyor
aldatılmak maalesef böyle bir his geçmiş olsun umarım çabuk atlatırsın 💐
Üzülmeye değecek bişey değil kendine saygı duy bence hepsi gelir gelen pişman olur sonra sende başkasının canı olursun
Herkes kendine yakışanı yapar sen kendini oraya koymadiktan sonra bildikten sonra boşversene
Evet bunu hazmedince zaten karşı tarafun bir kıymeti de kalmıyor üzüldüm yaşayan biri olarak anlıyorum. Ne zaman anladın?
Kız bana yazınca
Geçmiş olsun üzücü bir durum elbette bunu yapan eşin mi.
Hayir Allah'tan
Kim aldattı nasıl anladın
Kiz yazdi bana
Ne dedi ve kimdi aldatan seni
İkisi de iste ya
Kız bir delil gösterdi mi
Evet en sonunda kendisi de itiraf etti o kadar komik bir olay ki inan karsi taraf bana yetemedigini yetebilecegi daha pasif birini aradigi icin onu seçtiğini söylüyor.. akla yatıyorsa buyur
sekste kötüyüm diye başkası ile mi sevişmiş
Hayir ya benim eğitim durumum gelirim her seyim ondan usttu yani bana maddi olarak bi sey saglamiyordu saygısızlık yapsa çeker giderdim Şu an buldugu lise mezunu zengin koca peisnde olan biri resmen o bu yuzden mecburen bana sadık olur senin gibi gidemez mutlu olurum diyor igrencler
İlgincy
Yaşlarınız kaç?
28 32 aldattığı 20 yasinda küçücük çocuk
Evet yaş farkı değil konu 21 den önce herkes çocuktur
Evet fazla değer vermemek lazım
Off zor durumlar guvenmeyin bize kardesim
Haklısın üzülmeye değmez ama
Değmez ama zaten insan onun hayatında olmamasina ya da ayrılmaya uzulmuyor sinirleniyor
Aldatılacak kadar kör olmasaydın gülüm 😂
Doğayı dinlemek
geçmiş olsun
sakinleş
kocanmiydi
Geçmiş olsun
Sevgilinmiydi
Evli misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?