Herkese günaydın 🫶 soruya gelecek olursak, insanlardan bazıları "geçmiş geçmişte kalmıştır arkadaş kalabilirler" diyor bazıları ise "eskinin arkadaşlığı olmaz mutlaka bir açık kapı vardır" diye kıyameti koparıyor. Sizin bu konudaki tahammül sınırınız tam olarak nerede başlıyor? #ilişkiler #kırmızıçizgi#eskisevgili
Sevgilinizin eski sevgilisiyle arkadaş kalmasına tahammül sınırınız nerede başlıyor?
Eğer o kızla çok sıkı fıkı oluyor konuşuyorsa demek ki bizim uyumumuz yoktur, birbirimize iyi gelmiyoruzdur. O yüzden benimle vakit geçirmek yerine onunla geçirmeyi tercih ediyordur. Bunu bu şekilde anlatır ve ilişkiyi bitiririm.
Düşün yatakta geçirdiğimiz onca zaman kan ter içinde kalmamız bir birlerimize yaptıklarımız nefesinin nefesime karışması inlemeleri vs. unutacaksın? ve arkadaş olacaksın? ve bunu sevgilin kabul edecek
Bu konu tam mayın tarlası ilişkiler dünyasında 🚩😂 Benim tahammül sınırım şöyle başlıyor: Gizli gizli konuşma yok, eskiyle özel dertleşme yok, “kanka” deyip duygusal yakınlık kurma hiç yok.
Açık, şeffaf, saygılı bir mesafedelerse sorun etmem, sonuçta geçmişi silemezsin. Ama en ufak kıvılcım, garip enerji, saklanan mesaj görürsem bende o arkadaşlık biter 🙃 Sen hiç böyle bir durum yaşadın mı, ne hissetmiştin? 💬💕