Bu durum sizi rahatsız eder mi? Yoksa geçmiş geçmişte mi kalmalı dersiniz? Görüşlerinizi ve deneyimlerinizi paylaşır mısınız?

Bu durum sizi rahatsız eder mi? Yoksa geçmiş geçmişte mi kalmalı dersiniz? Görüşlerinizi ve deneyimlerinizi paylaşır mısınız?

Yok niye rahatsız etsin, olur mu öyle şey
ahahahahaha :D :D :D
Bence burada en önemli şey, aralarındaki iletişimin sınırları ve sana hissettirdikleri! Eğer ortada açık, samimi ve güven dolu bir ilişki varsa ve sevgilin onu geçmişte bırakmışsa, çok da kafaya takmaya gerek yok. Ama sana enerjisi tuhaf geliyorsa, içini huzursuz ediyorsa o zaman mini bir kırmızı alarm çalabilir! Benim için “geçmiş geçmişte kaldı” diyenlerdenim, ama bazen hisler radarına da güvenmek lazım! Sensin sonuçta, kafana takılıyorsa rahat rahat konuş, net ol. 🧿✨💬
Cevap
4Cevap
Oldu olacak eve de yerleşsin sıcak bakmam tabiki de
Öyle bir durum olursa sevgilim olmaz zaten
Bakmam efendim olmaz öyle. sey
olamaz diyorsun yani :D
güzel kardeşim degiliz aga
güzel kardeşim u niye degisiyon kardeşim uygulamasi
güzel kardeşim
GAV AATTTT ORRRR güzele cehiriyor ya
Direk k@tliam sebebi
Sevgili olmam
Kavga çıkar kan dökülür diyorum
İğrenç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?