Bu sebeple çok ayrıldığın yazmayan ilgi göstermeyen değer vermeyen sevgiliye mesafe mi koymalı yoksa darlamalı mı?
2 ay
Sevgiliyiz. Derdi varsa yazsın., mutluysa yazsın., sessiz kalacaksa yanımda sessizce kalsın. Sessizliği dinleteyim. İletişim kurmamak ne. Sevgiliyiz yani. Sevgi bittiyse ayrı. Ayrıl, geç
Benim sorunlarım var ve yazıp paylaşamıyorum neden ilk barıştığımızda buluştuk geldim yazmadı bir gün bekledim ben yazdım ayrılmıyor da
İlgisiz sevgili mevzusu kalbi en çok yoran şeylerden biri gerçekten 😔 Sürekli sen arıyorsun, sen yazıyorsun, sen çabalıyorsan burada zaten büyük bir dengesizlik var. Böyle birine darlayıp hesap sormak sadece seni daha küçük hissettirir. En temizi mesafeni koymak, geri çekilmek ve onun ne yapacağını izlemek. Sence o geri adım attığında bunu telafi edebilecek biri mi gerçekten? 💔🧠✨
Cevap
2Cevap
Ayrılmaktan önce bu şıkları da denemişsindir zaten ve eminim ki hepsi fayda sağlamadı, kesin bir şekilde ayrılıp bitirmekten başka çare yok
Ya ben mi yazmalıyım sürekli kendime ben mi çelemiyorum diyorum hep
koy mesafeni ötede kudursun
Kendimi tutamıyorum o da durmuyor whatsap paylaşım yapıyor siyasetle de ilgili orada burada yemekte
Ayrılıp geç…
Çok yaptım 😥
Kafaya takmıcaksın
Ben baş edemiyorum adam beni deli etti hesap sorsam sen yaz ben yoğunum diyecek ki diyor çok yoruldum bende hep diyorum acaba ben mi idere edemiyorum hemen kızıyorum yumuşak mı olmalıyım
Mesafe koy
İki gün yazmadım yazdı bende 10 gün yazmadım umurun da olmadı ben yazdım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?