Sevgilimiz yazmayına rahat mı davranmak lazım yoksa yazmadı diye darlamak mı?

Her zaman değil de arada böyle yapıyorsa neden yazmadın bir işin mi vardı diye sormak mı gerekir yoksa aman umrumda değilsin ister yaz ister yazma havalarında takılmak mı?

Sevgilimiz yazmayına rahat mı davranmak lazım yoksa yazmadı diye darlamak mı?
Cevapla