2 aylık sevgilimle ayrıldık, sanki büyü var gibi çok seviyorum, yazsam mı yazmasam mı?

2 aylık sevgilim vardı ayrıldık çok seviyorum sanki büyü yapmış gibi öyle seviyorum ki yazmak istiyorum ama gtu klkck
2 aylık sevgilimle ayrıldık, sanki büyü var gibi çok seviyorum, yazsam mı yazmasam mı?
Cevapla