İlişkide ‘yazarsa senindir’ kafası mı, ‘güveniyorum’ kafası mı?

İlişkide ‘yazarsa senindir’ kafası mı, ‘güveniyorum’ kafası mı?

Cevap yazarsa onundur🙃 o yazmasa ayşe yazar o yazmasa fatma yazar. Eşime en başta söyledim ben "beni aldatmakta özgürsün ama sonuçlarına katlanırsan, küstüm oynamıyorum yok sonra" diye. Ben bu kadar sadıksam o da sadık olmalı ha değilse de keyfi bilir bir erkek için ağlayacak yaşları geçtik
Aynen öyle
Ben güvendim pişman oldum. Sakın yazma demem kimseye, isteyen herkes sevgilime yazabilir. Sevgilim reddetmiyorsa zaten artık sevgilim olmaz. Reddederse ve benden bahsetmesine rağmen ısrarla "haberi olmaz, bir şey olmaz" gibi ısrar ederse bu tacize girer. Sevgilimi taciz edenin bi tarafına bacağımı s0karım.
Ben "yaz da senin dünyanı laciverde boyayayım"cıyım.. Biliyorum sevgilimin gerekeni yapacağını ama ben kimsenin gözü, mesajı, dikkati, ilgisi o'nun üzerinde olmasın istiyorum..
Yüzünde göz izi var, sana kim baktı yârim.. Bu prensibe sahip çıkacak şekilde kıskanıyorum..
Oha 🫠 ne güzel yazılmış bu.
Yaz, cevap verirse al gitciyimdir. İsteyen her şekilde istediğini yapar, öyleyse ben niye kendimi gerip yok “şununla konuşmayacaksın, bununla konuşmayacaksın” deyip hayatımdan feragat edip tam olarak bi ilkokul çocuğunu eğitmeye çalışayım? Gidene ve gitmek isteyene kapı her zaman açık shsndkkj
Go girll helal olsun djd
🩷🩷
❤️
Bence ilişki dediğin şey “yazarsa senindir” kafasına düşecek kadar zayıf olmamalı 😅 Güveniyorsan zaten kim kime yazarsa yazsın, için rahattır. Ama sınır dediğin şey de şart, herkesin sevgiline ulu orta yürünmesi normal değil 🙃 Ben “güveniyorum ama saygı sınırı olsun” tarafındayım. Sen hangisine daha yakın hissediyorsun, kalbin ne diyor? 💬💕
Yazarsa senindir kafası on numara
Ayy sen tam “yazarsa yazsın ben coolum” ekolüsün 😎🔥 Ama içten içe biraz sızlatmıyor mu kalbini? 🥲💘
Yoh sızlatmayii
Cevap
23Cevap
Yazan yazar da cevap verirse sevgilim değildir zaten
Katıldım müsaadenle kddk
Ay bu da sanki git dermiş gibi djfj
Alınganlığım tutmuş tamam zjdjs
🩷
Benim sevgilim ise nasıl davranması gerektiğini bilir 😂💯
Nasıl davranması gerekirmiş ksdk
:D aynen ondan olmalıydı djd
Eğer böyle bir şey olurse sevgililikten çıkar jdmdm
Eğer cevap veriyorsa sevgilim değildir konya ovası gibi geniş değilim ✍️
Sevgilime yazan elleri kırarım 😏
Kırarsın sen 😅
Güven vermiyorlar ki hiç jdjdj
Kimler 😅
Doğrusunn bence de :D
Çık çııık
Sevgilime yazanın ebesine yazarım.
😅😅
😅😅
Ben anlamadım ama tuzlu fıstık olsa yerdim şimdi
Niyeeee
Brawoo ile alın da yiyin dkfk
Soruma cevap verin
Mersi ya djd
Anlayamadığım bir soru 🙄
O yazsın, ben yazayım.. ben yazayım, o yazsın.. iletişim kopmasın, sinerji olsun..
Hayır, sevgiline yazana tepkin: yazma mı yoksa yaz, cevap alırsan senindir mi?
Sevgilime yazma biraz şey ya 🙄 doğru kelimeyi bulamıyorum şu an
Soruların anılarımı ateşliyor ama😅, muhatabım her zaman sevdiceğimdir. O ne yaparsa ona göre şekil alır yani yazarsa seninciyim💅
Gözümde canlanır koskoca mazi diyorsun djjd
Koskocada değil ya 6 7 haftacık sadece salağa yatmak zor oldu😅
😅 yatmak değil kalkmak önemli ddj
Allahım bismillah diyerekten aahsshjasksls
😅🤲 çok amin sjfj
Erkek adam bu muhabbetlere girmeyi göze alamaz çünkü hemcinslerinin bu konuda ne kadar sinsi ve güvenilmeyecek kadar beter olduğunu iyi bilir
Sene olmuş 2026.
Kimseye o kadar güvenme kafası.
Sanki eskiden güveniliyormuş gibi..
Sizin oraları bilmem ama bizim buralarda öyleydi. 90 lara baksan yeter.
He baktım, yaşadım da. Güvenilmez insanlar hep vardı
Bir kaç pire için yorgan yakmayalım şimdi. Çok değişti her şey.
Bence yorgan yakılmalı, yenisi alınmalı 🙄
Çakmak elinde bekliyor
Hell evet.
Ben de bu aralar kafa yok hatta 4999 sene boyunca da olmayacak o yüzden kim naparsa yapsın
🤦🏼♀️yine noldu
Farklı bir şey yok 😂
Ne yazdığına bağlı olarak değişir tersleyen mi sohbetmi gibi
En güzeli hiç cevap vermemesi galiba ya
Kesinlikle
Yazarsa yazsın cevap alıyorsa zaten benim hiç olmamıştır amannn onun olsun jsndnsns
Hiç ya :D
@tenedos un istediği tuzlu fıstıktan olmazsa bende cevap vermek istemiyorum lütfen 😂🙏
Gidin tuzlu fıstık alın sonra cevap verin 🤦🏼♀️
Tuzlu fıstık ne alakaydıı
😅😅
Cevap veriyorsa söyle ben de bileyimciyim fghhg
He sonra 😅
Güven falan hikaye ben o "sakın yazma"cı tayfadanım başkasına cevap verdiği an biletini keserim. Kimseye öyle geniş geniş alan bırakmaya gelmez ipler her zaman elinde olacak.
Yazana, “yazdığına değil doğduğuna pişman ederim”ciyim. Yaşandı, karşılık almadığı halde yazmaya devam etti dengesiz. İki uyarı bir tehditten sonra ancak düştü adamın yakasından
Sakın yazmacılar kaybeder, cevap veriyorsa senindir diyenler her zaman kazanır.. yapan her türlü yapar ihanet eder. Buna mani olamazsın. Sen kendi değerini koruyacaksın. Basarım tekmeyi gider
Duruma göre değişir. Eğer değerimi bilmeyen biriyse 'sakın yazma'cıyım, ama sadece küçük bir yanlış anlaşılmaysa köprüleri kuran ilk kişi olmaktan çekinmem.
”Bir şeyin senin olduğunu anlamak istiyorsan, onu özgür bırak.” demişler. Ne güzel demişler.
Evet güzel söz
Bir insanı sandığa kilitlesen bile, içinde yapmak varsa zaten yapacaktır. Buna müdahale etmem
Haberim olursa bütün hevesim söner. İş dediğin şey arkandan çevrilecek ki bir şeye benzesin
Yazarım destan bile yazarım ama bazılarına ne yapsan boş
Yaz cevap verirse senindir diyenlerdenim. Sevgilimin bana sadakat borcu var başkalarının değil.
Cevap verirse kimin bilmem ama benim olmadığı kesindir.
Yazmasınlar tabi ama elalemi durduramayız önemli olan bizimkinin vereceği tepki
Içe dönük karakterli özgüvenli kültürlü ve net duruşlu bir erkek hakkında ne düşünürsün öyle bir erkek istermiydin içe dönük ama çekingen değil
İstemem kimseyi.
Kim kime yazıyor anlamadım ama yaz gelince eser turnam leylim
Yazma desede ben yazarım ama engellerse bir daha yazmam
Herif yavuşaksa hangi birine yazma diye yetişecezki. Yazarsa senindir hayirli olsun
Benim hayatımdaki erkek nasıl davranması gerektiğini bilen bir erkektir
Ben soruyu anlamadım 😀
Anlasan şaşırırdım
Şaşirma diye iste 😛😀
Bak şimdi; sevgiline karşı cins biri yazıyor senin o kişiye karşı tepkin ne olur diye soruyoruzzz. Yaz, sevgilim cevap verirse senindir mi yoksa sevgilime yazma mı?
Yazan kisiyle ne derece bi samimiyeti var, yazan kisi art niyetli biri mi, yazan kisi yazdiginda sevgilim bunu bana soylemis mi... Bir cok parametreye gore degisir tepkim 😀🤷♂️
İyi ya işte 🤦🏼♀️
İyi tabi 😀
Kes kes
Kos kos 😀
Cevap verirrse onunda değildir 😃😃
Kimindir kddk
Yazarsa güveniyorum kafası 😅
Cevap verirse mi
Ne diyon be abi
Erkeklere güvenmiyorum kısaca
Neyin kısası ya
Detayın kısası bu
Çok sertiz bu günlerde djf
Kalbim zifte döndü bu aralar adjdj
Kim yaptı bunuuu
İtin teki ya
Ağızlık takalım kudurmuş mu djdj
Güvenmediğim sevgilim olamaz
Yanii? Yazarsa senindir dkfk
Çok yazmasın ya sevmiyorum öyle jsjsjs
Az yazsın djdj
Yazmasın arasın jhf
Hayda arasın mııı
Ses de atabilir sorun değil dfsj
Ya sen ne diyorsun pamuğum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Mesaj yazmayı sevmiyorum ben
Yahu senlen yazışmayacak aklımı karıştırma
Ne neğğğ başkası mı
Soru neydiii
Çocuklar hadi uyku saati js
Hasta buzağaya mı diyorsun 😅 mahvettin onuu
Hünerlerimin icraatlerini bu miniklere borçluyum jsjsjs sana iğne yapam mı kan da alabilirim js
Hayır yapma sakın :D öldürüyordun beni sjdj
Bırahhh ya bi serum taktık amma jonjon çıktın jkf
Önce hasta ettin sonra serum taktın :D fanteziye bak
Bişi öğreniyoz şurda kardeşlik bugünler için değil miydin hıhhh
Kardeşlik kardeşi önce hasta edip sonra iyileştirmek miydi 😅
Kardeş için denek bile olunur bee jkf
Vay anasını :D
Yazsın, nabzını ölçelim
Ölçelim 😏
Aynen yavru boş koy 😅
☺️🌸
Cevap verirse senindir kafasındayım
Yazan değilde yazana bakarım ajsjsjjsjsjsjs
Denemek için yapılabilir, güven testi
Önemli olan cevap vermeyen sevgili
ikisi de boş geliyor sldksld
Ne b0k yerse yesin aldatmisimdir ztn
"Öldür Beni Sevgilim"cilerdenim... 😅
Cevap verirse tercihini yapmış olur..
Güveniyorsam bunu sorun etmem
Yaz, cevap verirse senindir 😉
Duruma göre değişir.
Başımı ağrıtan kim varsa uzak dursun
Çabalarsa elde eder yoksa yolunu alır
Hepsi
"Güveniyorum"cuyum
Yaz derim
Hiç biriciyim..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?