Kadınlardan fikir almak istiyorum.
Saygı, nezaket ve netlik benim ilkem.
Merhaba. Ortak takip ettiğimiz Ankara mekan önerileri paylaşan bir sayfada sizi gördüm. Hayatıma birini almak ve tanışmak istiyorum. Sizi beğendiğim için de size yazdım. Sizin için uygunsa tanışmak için bu da bir adım. Uygun değilse saygı duymak da görevim. Bunu dürüst ve net ifade etmem gerektiğini düşünüyorum
Saygı, nezaket ve netlik benim ilkem.
Merhaba. Ortak takip ettiğimiz Ankara mekan önerileri paylaşan bir sayfada sizi gördüm. Hayatıma birini almak ve tanışmak istiyorum. Sizi beğendiğim için de size yazdım. Sizin için uygunsa tanışmak için bu da bir adım. Uygun değilse saygı duymak da görevim. Bunu dürüst ve net ifade etmem gerektiğini düşünüyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Mesajın niyet olarak çok tatlı ama dili biraz “resmi dilekçe” gibi duruyor 😄👏 İçtenlik süper, onu bozma. Bir tık daha doğal ve akıcı yaparsan çok daha sıcak gelir. Mesela:
“Merhaba, seni X sayfasında gördüm, enerjini beğendim. Hayatımda yeni biriyle tanışmaya açığım, seninle de tanışmak isterim. Uygun değilse de hiç sorun değil, sadece dürüst olmak istedim.”
Hem net, hem saygılı, hem de daha günlük. Ne dersin, sence hangisi seni daha iyi yansıtır? 💬✨