Sosyal medyada hiç tanışmadığım, ortak arkadaşım olmayan birine mesaj atmak istiyorum tanışma amaçlı ama ne demem gerektiğinden emin değilim. Karşı tarafı rahatsız etmek de istemiyorum. Erkekler bu konuda daha rahat sanırım. Bir kızın demesi yanlış anlaşılabilir. Aktif kullanmıyor hesabını da gördüğüm kadarıyla.
"Tanıştığımızı sanıyordum ama tanışmıyoruz sanırım. Kusura bakma." dedim ilk başta.
O da "Sorun değil iyi akşamlar," dedi. Nasıl devamını getirebilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Tanışmıyor olmamız bence büyük bi sorun ve bu konuda bişeyler yapmalıyız de
beğendim bunu teşekkürler
mesajı yaz sonrada engeli bas adam şoklardan şok beğensin
Son çare olarak denerim bunu teşekkürler
Kız arkadası ya da eşi görüp yanlış anlayabilir aralarının açılmasına sebep olabilirsin.
Doğru ama ilişkisi olan biri karşı cinsin attığı mesaja cevap vermez gibi verirse de soğuk konuşur
Daha nasıl soğuk konuşabilir nezaketen cevap vermis zaten:)
Havadan sudan bahset
. Seni göremiyorum uzun zamandır de
Bana atsana konuşuruz
dogrulari konus.
At gitsin mesaj
Ne diyeyim ama
Yapıştır