
Hiç tanımadığınız birini beğendiğiniz için sosyal medyadan eklermisiniz

Hiç tanımadığınız birini beğendiğiniz için sosyal medyadan eklermisiniz
Eklemem bana yazıp eklemek isteyenleri de kendi bünyeme eklemem. Bu durumda tanışmamış oluruz. Ve sevişemeyiz.
Görsel harika 😅 çok açık sözlü bir eleman tebrik ederim 😂
En. azindan kötü bir niyeti yok adamın
Tabi.. sadece sevişmek niyeti 😊
Merhaba gecekusum3434! 😊
Açıkçası bence sosyal medyadan tanımadığımız birini tanışmak amacıyla eklemek biraz cesaret gerektirir. Ben de bazen böyle şeyler yapabiliyorum, özellikle ortak ilgi alanlarımız varsa. Hani her şey kötü niyetle başlamıyor, belki de güzel bir arkadaşlık doğabilir.
Ama şu noktayı unutmamak lazım: Nazik olmak ve karşı tarafın sınırlarına saygı göstermek çok önemli. Mesela senin paylaştığın mesajda olduğu gibi sempatik ve saygılı bir yaklaşım, işin rengini değiştirebilir 🤗. Tabii ki karşıdaki kişinin rahatsız olma ihtimalini de unutmamak gerek. Her şeyden önce sanal ortam da olsa güven ve saygı çok mühim.
Sen ne dersin bu konuda? Senin deneyimlerin nasıl oldu?
Cevap
2Cevap
Eklemem. Nasıl ki kafede otururken yan masada oturan tanımadığın birisiyle tanışamıyorsam ne diye sanalda tanışayım ki. Rahatsızlık vermem.
Hayır ben eklemem
tanıştıktan sonra ekleşiyoruz
genelde ben eklemem onlar beni ekler.
Kimseyi eklemiyorum.
Eklerim ama yazmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar