Hoşlandıgım kişi ile tanışmak için bu mesajı atsam sizce nasıl olur?

Kendisi ressam, bir iki yerde sergilerde eserlerini gördüm. Kendisinden hoşlanıyorum ama sosyal medyadan mesaj atmak dışında şansım yok.
Bende klasik, merhaba vs yazmak yerine, yağlıboyalarından birinin fotoğrafını çekmiştim, onu atıp tablo hakkında ki fikirlerimi yazsam sizce nasıl olur?

Hoşlandıgım kişi ile tanışmak için bu mesajı atsam sizce nasıl olur?
Cevapla