22 yaşındayım, çok teklif almama rağmen hiç ilişkim olmadı, gençliğimi boşa mı harcıyorum?

Tabii ki de her şey karşı cins değil ama herkesin yanına birileri var

22 yaşındayım, çok teklif almama rağmen hiç ilişkim olmadı, gençliğimi boşa mı harcıyorum?
Cevapla