Tabii ki de her şey karşı cins değil ama herkesin yanına birileri var
2 ay
Tabii ki de her şey karşı cins değil ama herkesin yanına birileri var
Olanlar ne kazanmış? Harcanan hayaller, kalp kırıklıkları, yıkılan öz güven, saygısızlık ve bu oran azımsanmayacak kadar çok kişinin karşı karşıya geldiği bir şey!
Gençliğini boşa falan harcamıyorsun, rahat ol 😌✨ İlişki yaşamamak kayıp değil, hazır olmadan birine “sırf herkesin sevgilisi var” diye başlamak asıl zaman kaybı olur. Her teklif değerlidir ama senin kalbin daha değerli, seçici olman çok normal 💗 Önemli olan kendini, hayatını, hedeflerini sevmek. Sence şu an ilişki istememe sebebin ne, aklında ne var tam olarak? 💭💕
Cevap
12Cevap
Hayat karşı cinsten ibaret değil.
ego yapmayıp birinden birini kabul et ozaman yiğenim
Başlık yanlış çevrilmiş 2 tane ilişkim oldu ama hiç gezip dolaşamadım biri sanaldı biri çocukluk ego ile alakası yok ben sevme istiyorum
sürekli evdemi takılıyon
Hayır dışarıda da kahve içmek isteyen oluyor daha dün başıma da geldi ama beğenmiyorum kimseyi
nasıl birini tercih ettiğine bağlı ozaman senin
Takılma, bu devirde doğru düzgün kimse yok.
gençlik boşa "boş kalmayayım" kafasıyla harcanıyor 😊
Değerlendirme zamanı geldi demek ki
Sevebileceğim birisi çıkmıyor karşıma
Ne özelin varmış senin
Anlamadım
Ne özelliğin var ki
Bir özelliğim var demedim ki sadece hemen sevmiytıum
Hemen seven yok zaten herkes önce sohbet muhabbet ediyor flört ediyor
Ama sen flört aşamasında hemen sıkılıp gider başka birileri ile konuşursan olmaz sonrasında
Boşa değil doğrusunu yapıyorsunuz
gençliğinin en güzel zamanları güzel değerlendir
Ciddiysen tanışalım
Aynen knka kesin cok teklif
Başlık yanlış çevrilmiş 2 tane ilişkim oldu ama hiç gezip dolaşamadım biri sanaldı biri çocukluk ego ile alakası yok ben sevme istiyorum
Evet hatta sınıfın en güzel kızı falan derlerdi küçükken
Doğrudur kanka neden ayrıldın diğerinden l st ek atsana burdan bi konusalım
Niye reddediyorsun
neden kabul etmedin
Tabiki hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?