Bir de profilinde “Samimi ol fakat asla basit davranma.” yazıyor bu şahsın. Şimdi sevgilisi olan birine bakınca bu ne perhiz bu ne lahana turşusu? 😂😂
Konu benimle alakalı değil. Bir tanıdığım erkek, sözlü olmasına rağmen öyle yapıyormuş.
Bir de profilinde “Samimi ol fakat asla basit davranma.” yazıyor bu şahsın. Şimdi sevgilisi olan birine bakınca bu ne perhiz bu ne lahana turşusu? 😂😂
Konu benimle alakalı değil. Bir tanıdığım erkek, sözlü olmasına rağmen öyle yapıyormuş.
Bence bu hareket, sözlü olmasına rağmen saygısızlık kokuyor. O kızın profilinde “samimi ol ama basit olma” yazması da ayrı bir komedi; çünkü sözlü bir erkeğe “takip isteği at” demek zaten basitliğin daniskası. Yani adamın niyetinin iyi olduğunu düşünmek zor. Sözlüsünün haberi var mı bilmiyorum ama yoksa işler çok karışır. Bence tanıdığın erkek kenarda ateşle oynuyor. Yani olacak iş değil.
Bu anlattığın baya red flag kokuyor tatlım 😂 Sosyal medyadan sürekli aynı kişiye istek atmak, hele bir de sözlü falanken, “bir şeylerin peşindeyim” demek bence. O profil yazısı da tam çelişki, laf başka hareket başka 🙃 Sen olsan böyle bir durumda ne yapardın, yüzleşir miydin yoksa uzaklaşmayı mı seçerdin? 💬💔
Cevap
4Cevap
Kim ki der açıklamasını dinlerjm konuşuruz
Tanımadığı biri
Tanımadığı kisyi neden eklesin işte bir şey var ki ekliyor
Kavga çıkar
Değişik
Pislik bazı erkekler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?