
" Sizle daha tanışmadan önce takip ettiği karşı cinslere karışır mısınız yoksa sizden sonra takip ettiklerine mi karışırsınız? " diye bir soru da sorayım.

" Sizle daha tanışmadan önce takip ettiği karşı cinslere karışır mısınız yoksa sizden sonra takip ettiklerine mi karışırsınız? " diye bir soru da sorayım.
Bende önce ki kişilerde kız varsa, an itibari ile takipten çıkmasını isterim. Tabi okuldan, işten arkadaşlar dışında öylesine takip ettiği birini kastediyorum.
Benden sonra da, tanımadığı herhangi bir karşı cins takibi olursa vay onun haline.
Cevap
4Cevap
Listesinde bulunan herkese kefil olması gerekir, aksi halde listesinde bulunduramaz..
Hayır ben karışmam zaten neleri takip edip etmeyeceğimizi biliriz
Genel olarak takip ettiklerine karışırım, arkadaşlarına lafım yok ama saçma sapan kişileri bi zahmet takip etmesin
Gözüme batanlara karışırım sadece. Öncesi sonrası fark etmez.
Ne gibiler gözüne batar mesela 👀
Understood 😌
Benden sonrasına karışmıyor gibi yapıp göze sokarım
Senden öncesi peki? :D
Takip ettiği karşı cinsle aradaki samimiyetine bağlı.. Sevgili olduktan sonra ise bir zahmet kimseyi takip etmesin
Benden öncesi umrumda olmaz benden sonrasına bakarımm😎😂
Öncesi veya sonraki beni ilgilendirmez ama benim olduğum zaman kimse olmaz, FBI olurum başına sjjxbd
İtinayla karışırm
Hatta karışmak demeyelm uyardm
Hiç oralı bile olmadı saolsn
Evet karışırım benden öncekileri gözüm tutmaz ise sevgili bile olmam
Karışıırm tabii. Hesabını veremediği durumun içine girmesin
Hem öncesine hem sonrasına karışırım benden önce çok kız eklenmişse zaten ondan olmaz
Ben hayatındayken kimi niye takip etmiş bana bildirmek zorunda öncesi beni alakadar etmez
Karışırım, sorgularım, öğrenirim.. ben sormadan kendisi anlatsa çok daha iyi olur
karışırım dudak uçuklatan cinstense bazıları var tüm isimler var onlara zaten el atmazsan ilerlemez , anca ailesi arkadaşı vb takip edebilir her önüne istek atandan ne beklersinki.
Ben kesin karışırım
Eğer realde tanımıyorsa cıkarmasını isterim. Ama realde tanıyosa cıkar demem
Evet sorarım kim bunlar diye
karışırım bi zahmet
Karışırım. Kıskancım.
🙄karışırım hakim o
Karışmam
Karışmam
Tabii ki karışırım
karışmıyorum
Karışır
Sadecem kim diye sorarim
Banane derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?