
Merhabalarr efenimm merhabalarrr,
Sosyal medayada sürekli karşı cinsi takip eden, fotoğraflarını beğenen biri sevgiliniz olabilir mi?

Merhabalarr efenimm merhabalarrr,
Sosyal medayada sürekli karşı cinsi takip eden, fotoğraflarını beğenen biri sevgiliniz olabilir mi?
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Ne biçimsiz, ne şekilsiz, ne meymenetsiz ihtimaller bunlar! Aklım bi' ân için şöyle çook eskilere gitti; misal,80' li,90' lı yıllarda bi akşam vakti. Herifin biri sokaklarda, caddelerde kadınları takip etse no'lurdu? Şöyle söyleyeyim, bu takibin ondan ne farkı var? Bence yok açıkçası. Beni çok bozar bu tavır. Beni bozanı da tamir edecek değilim. Defolması gerekeni defederim, nett.⭐
#tubasueda 🍀🍀
Kesinlikle doğru. 👌🌼
Yanii hiç karşı cinsi takip edemez diye bir kural yok. Ama rahatsız olduğum kişileri takipten çıkarır ve o takip ettiği kızlarla mesafesini koruyabiliyorsa, öyle her resime beğeni, yorumlarda yürümek falan bunları görmediysem sevgili olurum. Onun dışında biraz zor ya.
Yok ya pek sevmem öyle birisini. :( Karşı cinsle samimiyet kuran birisine pek sicam bakamam. İçinde onunla flört etme durumunun olmadığından emin olsam dahi istemem. Erkeklere güvenmiyorum ben.
Aa, ne tesadüf ben dee 😂
Ne yapsın kendi cinsinden olanları mı takip etsin?
Doğru olan o.
Sen öyle birisiyle sevgili olmamayı tercih edersen doğrusu bu olur.
Zaten ben kendi düşüncemi değil, sizlerin düşüncesini merak ettiğim için soru soruyorum.
Cevap
8Cevap
Sürekli kelimesi sıkıntılı bir kelimedir açılımı bu soru hususunda sorundur
Aşıksam olurdum.
Ben bunu bilirim ne erkek ne kadınlar var asla yapmam dediği şeyi yapmış kendi özel dünyasında ne boklar yemiş bir bilseniz. İğnenirdiniz onlarla aynı dünyayı paylaşmaktan. En iticiside yapmam dediği yapmıyorum dediği şeyleri yapmış olması
Über sıkıcı bir durum ama günümüz böyle yetinme durumu maalesef yok iğrenç ya 😂
Şahsiyetsizler işte
Hepimizin korkulu rüyası haline geldi fobi oldu resmen evlilik bende 😂
Benden sonra buna devam ediyorsa olamaz. Ama sosyal medyada karşı cinsi takip etmesi benim için bir kriter değil yani buna göre sevgilim olur olmaz demem.
Olmazdım. Karı hastası gibi sağa sola saldıran, gelişine takip atan like yapan biriyle hiç mi işim olmaz. En sevmediğim tiplerdir. Benden uzak.
Benimle birlikte ise takip edemez bende dahil
aman diyim bu görseldeki kız benim ruh ikizim :D
Reelde tanıdığım biriyse uzaklaşırım. Sosyal medya da tanıdığım biriyse pek önemsemem.
Ayran gönüllü oluyor bu şahıslar
Maalesef
Ay yok korkarım ben öylelerinden😨
Tabii korkulacak kişilikteler.
Hayır olamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?