Sevgilimle ayrıldık olması gerekendi ama üzülüyorum. Sizce haklı sebep mi?

Sözden önce ayrıldık çok üzgünüm ama elimden bir şey gelmiyor. Psikolojik durumu çok kötüydü. Şu an çalışmıyor, okulunu bitiremedi, kumara başladı, ailesiyle anlaşamıyor. Psikolojik olarak yıkılmış gibi bir şey. Benim de hatalarım oldu ama sadakatsizlik asla yapmadım. Yapma dediği şeyleri yaptım, bunlar ona bir şeyler kaybettirdi. Gerçekten bataklık gibi hissediyorum. Doğum günümde hediye alamadı laf ettim üzgündü o da, içmiş o gece "doğum gününde de yanına gelemeyeceksem" falan dedi bana da çok laf etti her şeyimi elimden aldın vs dedi. Kendi hayatıma bakacağım başka bir yerde diyerek ayrıldı. Nasıl bir durum haklı mı gitmesi doğru olan mı?

Sevgilimle ayrıldık olması gerekendi ama üzülüyorum. Sizce haklı sebep mi?
Cevapla