Seni etkilemek zor mu, kolay mı? Aslında bu biraz karşımdaki kişiye bağlı; samimi, doğal ve kendini olduğu gibi gösteren insanlara daha kolay ısınırım ama yapmacık ya da güven vermeyen bir tavır varsa uzak dururum
2 ay
Seni etkilemek zor mu, kolay mı? Aslında bu biraz karşımdaki kişiye bağlı; samimi, doğal ve kendini olduğu gibi gösteren insanlara daha kolay ısınırım ama yapmacık ya da güven vermeyen bir tavır varsa uzak dururum
Beni etkilemek zor değil ama herkes de kolay kolay yaklaşamaz, bir dengesi var bunun. Samimiyetini hissettiren, kendini kasmadan var olan ve karşısındakine saygı duyan biri olduğunda içim doğal olarak açılır. Yapaylık ya da güven eksikliği varsa, ne kadar uğraşsa da içimde bir kapı hiç aralanmaz ;)
Farklı olduğunu iddia eden herkes birbirinin aynısı. Hep aynı kapıya gidiyor yol. Kendini dürüst, düzgün diye pazarlayanlar genelde 2 yüzlü çıkıyor. O sebeple etkilenmek ve ısınmak boş geliyor artık.
Ben gülüşten çok etkileniyorum. Güzel gülen bir kadın benim içimde sanki böyle kapalı kalmış bir şey var onun kapağını açıyor, sonra içime uzun zamandır hissetmediğim bir duyguyu hissettiriyor gibi geliyor, direk etkileniyorum birazda iyi bir insan ise tamamdır benim için, direk düşerim :D
Doğal samimi ise hemen kaynaşırız yapmacıklık sevmem 🙄 tabi sade bunlar yetmez düzgün biri olması lazım her açı dan
Seni okumak aşırı keyifli, bak samimiyet akıyor resmen satırlardan 😌✨ Bence seni etkilemek zor değil, ama öyle herkesin de harcı değil. Güven, doğallık, tutarlılık… sen baya seçici ama haklı seçicilerdensin. Ben de netim: dobra, esprili, saygılı ve lafıyla davranışı tutarlı olan biri olursa çok hızlı ısınırım. Peki, seni en hızlı soğutan şey ne oluyor? 🙃💕
Cevap
27Cevap
beni tanıyan için kolay.
Kimse kibir yapmasın kimse kuyruğunu da dik tutmasın Hepimiz insanız hepimizin zaafları var bir söze bir gülümsemeye bir kıritarak yürütmeye bakar her şey kimse uçmasın kendini ölümsüz falan da zannetmesin
Ne yazık ki nefes alıyor olmanız beni pek etkilemiyor bende etkilenecek birisi değilim ama seçiciyim, evet kadınlara biraz cinsel olarak düşkünüm espirilerim bile bu yöndedir ama o laftadır icraat yapsam bile lafımda olanlar gibi değildir beni, çekmesi lazım bu çekimde görsel değil hissel genelde güzellikten ziyade bir davranış bir şey bir şey işte
Bende ayni sekilde samimi ve dogalsa. Yapmacik ve populer kultur kolesi kasıntı biri ise kacarim ya da o an suratim asık olur.
Birde genelde universtede boyle cok var ben samimi bir arkadas bulamiyorum bu yuzden.
Zor yapmacık birini hemen anlarım o yüzden doğal olacak ve kibirli olmayacak, çıplaklığın modernite olmadığını bilecek
Kolay etkilenmem.
Samimi, net konuşan, yapmacık olmayan birine daha hızlı ısınırım.
Güven vermiyorsa ne kadar iyi görünse de soğurum.
Ciddi bir ilşki için çok zor ama flört için kolay
Zor, kendimi bildim bile zor sevdim zor beğendim zor etkilendim
Güzel bir bakış tatlı bir tebessüm hafif bir dokunuş beni aldın gitti
Samimi ve neşeli kişilere aşırı çabuk ısınıyorum. Hele ki bir de güzel gülüyorsa
Beni etkilemek kolaydır. Biraz sohbet edebilen, azıcık kültürlü sıradan bir insan azıcık iyi olduğu konudan kolayca etkileyebilir beni ancak etkinin kalıcılığı için ne kadar tutarlı olduğu kısımsa asıl etkileyecek kısım benim için
zor değil ama içimin ısınmadığı biriyse ne yaparsa yapsın etkilenmem ama beğendiğim tensel çekimimin yüksek olduğu biriyse yaptığı her şeyden etkilenirim
Öyle zorki. Benim gönlüm olmuyor kimseye geçmiyor bozuk saat
abla yakışıklı değilse hadi ordan çekersin bu saydığın özellikler yakışıklı kişide olacak martaval anlatmayın biz çirkinler 31 devam
Açıklamanıza paralel düşünüyorum. İnsanın içinden gelmesi lazım ya.
Etkilemek zor belli yaştan sonra mantık agır basıyor
Çook klay helen etkilenir hemen severim
Beni etkilemek kolay elde tutmak zordur
Güvenirsem kolay ısınırım
karşımdakine bağlı
Akıllı ve muhabbeti iyi kız beni çabuk etkiler
Hem zor hem kolay kişiye bağlı
Maalesef cok zor ya
Çok zorumdur
Zor.
Zor kolay etkilenmem
Zor.
Kadına bağlı
Sıcak
Kolay
Bakışlar
Zor evet
Çok zor
Gel konuşalım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?