İlişki istemiyorum ama yalnızlık da baydı, bu ilişkisel boşlukla nasıl başa çıkıyorsunuz?

İlişkisizliğiniz nasıl gidiyor? Huzurum kaçınca bitiriyorum ilişkiyi. Yapıcı birini görsem değişebilirim belki. En son internetten introvert avlayacaktım. İncel takıldı oltaya, bir de '' daha iyisini bulurum '' kafasına girdi evden zar zor çıkan hayatsız. Boyumuz eşit diye çıkamadığı kompleks... bana '' ilişki için çabalamak istemiyorum '' mesajları. Yaşım gereği hatalar yapıp olgunlaşmış olmam, oldurmaya çalışmamam ve anında ayrılmamla fin. Küçük bir yere taşındım ve erkekleri beğenmiyorum. Merkezi bir yerden geldim. Erkeklerin %80'i yakışıklıydı. Burada mahalle abileri var. Dosta güven, kadına çocuk imajı veriyorlar. Herkes kendini salmış. İlişkiden anladıkları kadının onlara yemek yapması, göbek salmaları. Sporla uğraşanlarınsa karakteri, spor yapmaları, herkes çok kısıtlı sürüm gibi geliyor. Aklımı delireceğim. Ruhumu besleyen kimse yok

İlişki istemiyorum ama yalnızlık da baydı, bu ilişkisel boşlukla nasıl başa çıkıyorsunuz?
Cevapla