Gerçek yalnızlık hissiyle başa çıkamayıp tercih edilmiş yalnızlığa sıkışan var mı, ne yapıyorsunuz?

Hepimizin hayatımızın bazı dönemlerinde yalnız olduğunu ve bu durumun çok normal olduğunun farkındayım. Ama ben zaman geçtikçe daha çok yalnız olmanın başta normal olduğun düşünsem de son dönemler de ürkütücü olduğunu düşünüyor gibiyim. Bu yaşta böyleysem yaşlandığımda saatlerce kanepede duvarları izleyen bir tontiş teyze olmaktan korkuyorum.. Durum şöyle ki aslında mesleğine yeni başlamış bir öğretmenim. Öğrenciler konusunda sıkıntım yok gülüyor eğleniyoruz. Ama durum biraz daha yaşıtlarım ya da kendimden yaşça büyük insanlara denk geldiğinde bocalıyorum. Hayatımın çoğu döneminde gerçekten anlayışlı, iletişim kurmayı seven, karşısındakine iyi gelmeyi seven birisi oldum. Hep çok doğal, tanıdıkça çok samimi olabilen bir karakterim oldu. Ama insanlar o kadar böyle değilki. maalesef sahte dostluklar kurmayı asla beceremem, istemem de gerçi. Ama insanlar bunu o kadar güzel beceriyor ki gerek dış dünya da gerek iş ortamında her yer aynı. Bu yüzden tercih edilmiş yalnızlığı seçiyorum hep. Ama yaşım 26 ve konuşmak, bir şeyler paylaşmak istiyorum. Yaşadığım yer merkeze uzak ve tabiri caizse dağ başında, burada da arkadaşım yok. Evet kendimle bir şeyler yapıyor, geziyorum ki yalnız başıma her şeyi yapabilecek birisiyim. Ama yetmiyor.. Yetmiyor.. insana gerçekten insan lazım bu düşüncedeyim. Kalabalık istemiyorum da sadece 2 3 kişi olsun hayatımda ama hep olsunlar düşüncesindeyim. Bir yaştan sonra samimi olduğun arkadaşların da kendi hayatina bakiyor. Kimisiyle evlenince mesafe giriyor arana kimisiyle de iş hayatına girince. Bunlar olmalıydı belki bilmiyorum ama ben gerçekten dünya da sadece kendim varmış gibi yaşamaktan çok sıkıldım :/. Ne yapmalıyım..

Gerçek yalnızlık hissiyle başa çıkamayıp tercih edilmiş yalnızlığa sıkışan var mı, ne yapıyorsunuz?
Cevapla