Güncellemeler
2 ay
Kafayı yiyecem kimse uzun boylu kız sevmiyor mu
Güncellemeler
2 ay
Ya ben kafayı yiyecem Hiçkimse demiyor uzun kız seviyorum
Neden 180 üstü erkekler hep kısa kız isterler?
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Erkekler Ne Diyor
ya şimdi uzun boylu kız severim şahsen. ama ince olacak. kimi uzunlar var alman gülle takımı gibi.
Kimi kısa kızlar da var travesti den farkı yok
kısa travesti olmuyor.
iyi de şu anda benimle konuştuğun konu uzun kızlar. kısa kızlarla ne alakası var.
Hayır kısalar travesti oluyor
tamam senin eşeğin cıkcık.
Yalan mı nice kusa kızlar çok eekeksiler
uzun boyluların içinde de erkeksi var.
Uzunları karıştırma ben kısalardan bahsediyorum nice kısa boylu çirkin erkeksş kız var
:D :D gece gece bu ne atar gider arkadaş tamam uzunlar seksidir kısalar erkeksidir.
Çünkü karakteri sohbeti güzel mi diye bakıyoruz
O güncelleme ne dasjnadskna
Hadi ben uzun kız seviyorum
Boyun kaş
Hadi demekle olmuyor gerçekleri söyle
Cidden uzun seviyorum
Çok güzelsin
Pek inandırıcı gelmedi
İstersen özelden yazabilirsin bana
İster inan ister inanma ama seviyorumı
Boyun kaç
183
180 kız mı istersin yoksa 165 kız mı
180 kız
Doğru mu söylüyorsun peki neden
Doğru söylüyorum neden olmasın öyle seviyorum yani bir nedeni mi olmalı
Mesela uzunun neyi güzel
Duruşu
Bir nedeni mi olmak zorunda boyun kaç ki
Güzelliği nasıl uzunların
Güzel bence
Değil mi sence
Niye cevap vermiyorsun
Sürekli profil değiştiriyorum diye mi profillerdeki ben değilim arkadaşlarımla ortak hesap açtık 5-10 kişi kullanıyoruz ondan kafan karışmasın sürekli değişririyom rastgele birini
Neden engelledin aw sen
Harbiden öyle 1.84 ı'm minyonlar çok tatlı geliyor. Kadınsı. Tatlış
Allah’a havale ediyorum hepinizi
Allah yolundayım zaten. Niye öyle dedin ki 😃
Allsh yolunda olan kısa kız sevmez
Allahın öyle bir fetvası mı var. Ben bilmiyorum
Allah yolunda Olsn uzun kız sever
Sen kaçsın
Sen kaçsın demeden uzun kız sevdiğini söylemicek misin
Ya şöyle ; bazı uzun kızlar çok güzel ama kısalar da çok tatlı. Benim hayatımı zilken kız 1 . 60 . 3 sene tedavi gördüm onun yüzünden. Akıl sağlığım gitti.
Bir cüceyemi aşık oldun Allah blanı versin bir cüceye mi aşık oldun allsh seni khretsşn Allah seni yok etsşn
Allah yolunda olan hiçbir uzun erkek hiçbir kısa kızı sevmez demek ki sen allsh yolunda değilsin
Bak işte yanlış düşünüyorsun. Her uzun boylu kadın güzel olmafığı gibi her kısa kız da tipsiz değil. O öyle harika bi şeydi ki işvesi, cilvesi, sesi, nefesi, kaşı gözü akıllara zarardı. Adriana Lima halt etmiş yani o derece. Ve oldukça zekiydi. Gözleri bi mavi bi yeşil oluyordu. her şey boy değil yani bunu ajlına yaz. Sonra o kısa kız için terk edilir sen üzülme. Deve de boy var da eşşek çekiyor.
Her kısa kız güzel olmadığı gibi her uzun kız da çirkin değil niye bunu söylemiyorsun
Kim ki koşa boylu kıza aşık olduğunu söylüyorsa rabbim onu yok etsin rannim ona bırakmasın
Gerçekleri söylesene hiçbir kısa kız güzel değil kadındı değil ve sende kısa bir kızın uğruna kafayı yemedin
Cevap versene
Beni niye engelledin
İyi akşamlar
1.85 cm boyundayım hiç öyle isteklerim olmadı
Çünkü hep kısa ve orta koz sevdin
Yoo genel de aynı boylardaydik sevmedim bu arada öyle takıldık
Sen kendi boyunda kız buldunda onu sevmedin mi
Sevseydim hayatımda olurdu
1.65 de sevgilim oldu
165 imi sevdin
Hoşlandım
Senin boyun kaç ne oldu
165 den mi hoşlandın allsh blanı versin
Benim boyumu sormadan neden demiyorsunuz uzun kız seviyorum
İyidi ya huyu suyu boyuna bakmadım ki boy nedir Allah aşkına
Sen dedin 165 i sevdim kendi boyunda olanları sevmedim allsh bin türkü blanı versin Allah seni yok etsin
😂😂 ya niye sinirlendin sen
Niye böyle takıntın var kaç senin boyun
Benim boyumu öğrenmeden neden demiyorsun uzun kız sevdiğini 165 sevmediğini ve ondan hoşlanmadığını
Ya ben kadın dan hoşlanıyorum duygu seviyorum boy değil ki
165 Olsn o cüceden hoşlanmadığını ve onu sevmediğini sadece takılıp bıraktığını neden söylemiyorsun
Çok kötü düşünceler o beni istemişti ben değil maalesef olmadı çok ileri gitmedi
165 seni istemişti sen onu istememiştin ve onu yüz üstü bıraktın inş değil mi bak
Biraz öyle oldu evet
Doğru mu söylüyorsun yüz üstü bıraktığın ve hiçte sevmediğin 165 oldu değil mi
Sevmedim diyemem ama hayran da değildim iyi insandı
Arabadan indirmiştinm çok mız mız di
Ya bak boyu 180 altı bana uymaz
Yaw tekrar soruyorum 165 olanı hiç sevmedin değil mi bsk
Sevmedim takıldım öyle
Söylesene 165 olanı sevmedin değil mş
Sevmedim sevemedim
Kendi boyunda olanları sevdin mi peki
Sevdim biri hariç çok huysuzdu
Uzun boylu kız yatakta da güzel gerçekten
Ama sen sanki başta 165 olan o cüceden hoşlandığını söyler gibş oldun
İnsanlığı güzeldi hoş güzel kızdı
Yani ondan mu hoşlandın
165 İmş sevdin 165 ten ni hoşlandın
Hoşlandım ki hayatım da olmuş sevgi de insan bir duygu
Sen biraz kendinden bahset boy pos ölçüler
E uzunlardan neden hoşlandığın ve onları sevdiğin gerçeğini söylemedin
Ya ben kızdan hoşlanıyorum boydan değil
Uzun boy avantaj yani
Söylesene uzun olanları sevmedin mç onlardan hoşlanmadı. Mı
Hoşlandım ilk kız arkadaşım ciddi anlamda 180 üzereydi diyebilirim ama bacak boyu kısa üst boyu uzundu onun
Ee mesela 180 üstü olan kızın neyini sevdin
Bu nasıl soru ya neyi sevdin derken
Duygusal anlamda hoştu boy değil ki sevdiğim ama fiziği güzeldi
Mesela 180 üstü olan kuzın neyi güzeldi neyine vuruldun
Bunu burada anlatamam hem ifetli olur ve ona saygısızlık
Niye 165 in neyini sevdiğini söylüyorsun uzunu söylemiyorsun
Ya sen neyin takıntısı dansın ne fark eder kısa uzun küçük büyük bu neyin düşmanlığı
Kısa da olur uzunda
Allah sana boy vermiş akıl sıfır ne işe yarar
Ben diyorum o uzun hangi özelliğini sevdin Bsna onu söyle
Bana 165 in neyini sevdiğini söyleme
Bir çok özelliği bunu burada anlatmak açık bir anlan ve saçma
Sen resmen diyorsun ki uzunu sevmedim uzunla takıldım bıraktım
Ams o cüceyi detaylı şekilde neyini sevdiği anlatıyorsun
Ams uzunu neden sevdiğini anlatmıyorsun
Kısa olan sevgilim daha iyisi ve güzeldi uzundan sadece çok konuşuyordu
Söylesene uzun olanın neyini sevdin
Onun yatağı ve ilgisi güzeldi
Allah senin blanı versin allsh seni yok etsin Allah seni param parça etsin
Söylesene uzun olanın neyini sevdin onu söyle
Sen gerçekten hastasın ya
Uzunluğunu mutlu oldun mu
Ben uzun olanı sevdiğine inanmak istiyorum kısa olsnı değil
Senin neye inandığın inanman önemli değil ben yaşadım
Uzunluğunj bende biliyorum bu gözle görülüyor
Bana öznel bir şey söyle mesela uzun olan kısa bin kat daha güzeldi bin kat daha iyiydi insanşığıda çok iyidi herşeyi çok iyidi vb kelimeler yok mu
Yok seks dışında hiç güzel değildi
Yaw hala istemediğim cevapları veriyorsun allsh blsnı versin allsh seni param parça etsin Allah sana bırakmadın Allah seni yerle bir etsin
Doğru olan bu çünkü Kisa daha dolgun ve güzeldi yüz ve toplu
Ben artık inandım hiç kimse uzun kız sevmiyor allsh hepinizin blasını versin bunu candan ciğerden söylüyorum
Uzunla ne alakası var sen böyle yaparsan seni de kimse sevmez
Allah senin daha çok blanı versin
Senin boyun kaç
Ya neden demiyorsun ben uzun olanı sevdim çünkü çok daha güzel di çık daha iyiydi
Değildi çünkü diğer uzun boylu insanlarda onun gibi olacak değil
Niye böyle düşünüyorsun ne zarar gördün o uzun kızdan
Ne fayda gördün yer o çok çirkşn hiç güzel olmayan ve senin de hiç sevmediğin o cüceden
Cüce ama yetenekli idi
Rabnim kim kusa kız sevdiğini ve aşık olduğunu söylüyorsa rabbim onun blasını versin rabbim onun cehbennme atsın
Bana cüce hakkında iyi bir şey söyleme kötü bir şey söyle
Neden ki senin sorunun ne senin boyun kaç diyorum cevap yok işte bu yüzden uzunlar değil
Benim boyum kısa olsa şrefsizlik yapıp o uzun kızı sevmediğini mi söyleyeceksin Allah senin blsnı versin
Benim boyuma göre mi uzun kız sevdiğini söyleyeceksin
Namuslu şerefli adam ben kısada olsam hayatına aldığı o uzun kızın çok iyi olduğunu çokta güzel olduğunu söyler
Ya ben senin boyunu bilmiyorum ki zaten kendimce gerçekler bu kısa iyidi daha yakındim ona daha huzurluydum
Allsh bin türkü blsnı versin
Ben boyumu söylemeden neden o cüce Olsn çirkin koz hakında iyi yorum yapıyorsun
Uzun kız hakkında yapmıyorsun
İyi diyorum işte yatakta iyidi
Ya hala kısa çirkşn cüce hakkında iyi yorum yapıyorsun Allah sans bırakmadın Allah seni yerle bir etsin
Yatak dışında yorum yap mesela uzun Olsn o cüceden bin kat daha iyi daha insancıl daha güzel değil miydi Allah blsnı versin değil miydi Allah seni khretsşn değil mydş
Ya iyidi diyorum neden anlamıyorsun ki bunu uzunda iyidi her birinin özellikleri farklı ama kısa her alanda iyidi gerçekten
Yok degildi yatak dışında Ilgım yoktu
Yaw hala kısa hakkında iyi bir şey söyleme Allah blsnı versin söyleme
Uzun Olsn o cüceden bin kat daha güzel drğil miydi daha iyi bir insan değil miydi daha güzel drğil öiydiu
Değildi maalesef doğruları söylüyorum
Yaw hala istemediğim cevabı veriyorsun dilerim Allah’tan bu gece senin cenazen kalksın rabnim sana bırakmasın
Yaw beni ağlattın rannim seni ağlatsın rabnim sana bırakmasın rabnim cenazeni çıkarsın
Ya senin istediğini niye verim yalan mı soylim
Gerçekleri söyle o uzun Olsn bin kat daha güzel di bin kat daha iyisi çok iyi bir insandı ve onu çok sevdin
Kısa hiç güzel değildi
Ya ben seni tanımam ne diye ağlıyorsun benim hissettiğim o
Vallahi kısa iyidi
Özelden yaz resmini atayım yan yana
Kimse uzunları sevdiğini söylemiyor Allah hepinizin blasını versin allsh size bırakmasın
Ne alaka boy o bu ile Sevgi
Birde vallahi kısa iyiydş diyorsun Allah senin cenazeni çıkarsın Allah sans bırakmadın
İyidi yalan mı soylim sen daha boyunu söylemeye cesaretin yok
Bana söylesene kısa olan iyi değildi
Uzun olan iyidi uzun olan sonsuz kat daha güzel di
Gerçekten değildi ys
Ben boyumu söylemesem de uzun Olsn iyiydi de kısa Olsn drğl
Yok kısa iyidi her alanda
Evet uzun Olsn çok iyidi çok güzeldş
Yaw hala kısa hakkında iyi bir şey söylüyorsun Allah seni yerle bir etsin
İyidi çünkü
Allsh seni kahrı perişan etsin Allah sana bırakmasın
Bak kendimi öldürecem bana kısa olan hakkında iyi bir şey söyleme kötü bir şey söylr
Sen eğer uzun Olsn iyidi uzun olan güzeldi demezsen senin yorumunu şikayet edeceğim
Sen ne adi şrefsiz bir köpeksin allsh senin blanı versin Allah sans bırskmasın
Sende haysiyet namus Şeref adamlık yok mu sen niye o uzun kızın çok iyi vs çok güzel olduğunu söylemiyorsun Allah senin blsnı versin
Dilerim Allah’ta. Bu gece senin uykunla ölümün biolır
Delisin sen
İstediğim yorumu yapmasan bütün yorumlarını şikayet edeceğim
Sende haysiyet namus Şeref yok mu neden demiyorsun o uzun olan çok iyiydş çok güzel di her alanda en iyisi oydu
O cüce çok çirkşn di onunla takılıp bıraktım onu hiç sevmedim neden demiyorsun
Yapabilirsin
Yaw sen beni ağlattın allsh tsn revamı bu
Niye bir kerede olsa kısays kötü yorum yapmadın Yaw bir kere yapsaydın ne olacaktı ölecek miysin
Ben şimdi sabaha kadar nasıl yatıcam kimse demiyor uzun kız sevdim
Ben kendimden nefret ediyorum
Uzun boylu kız Türkiyede yok denecek kadar az. Ben 1.95 im tabiki uzun boylu isterim ama yok
Ama olsada istemiyorsunuz
Hiç denk gelmedim
Ams kısa kızlar da hiç güzel değiller yalan mu değiller
Değiller en güzelleri uzunlar
Doğru mu söylüyorsun
Evet mecburiyetten katlanıyoruz cücelere yoksa kim çeker onların nazını tribini
Kusa boyly kızlar çok erkeksş değil mi
Daha çok çocuk gibiler
Hayır erkek gibiler çok erkeksiler kısa kızlar travestiden hiçbir farkları yok
Travesti trans erkeksş demek kusa boylu kız demek
Bundan sonra birine travesti demek için kısa boylu kız diyelim
E doğru değil mi ama
Evet doğru da hiç o açıdan bakmamıştım
Gerçekleri sen söylesene kısa kızlar erkrksi değil mi çok eril değil mi çok çirkin değil mi
söylediklerin bile tripli kaprisli
Anlamadım
söylediklerin az bile onlar için bende ekledim üstüne
Sever de onların minyon kızların tatlı bir hali var şimdi yaaa fındık kurdu gibi minak minak çok tatlı seks oluyorlar 😅
benim boyum 1.84 ama ne hikmetse bende kısa kız seviyorum yani 160 ın üstü olmasın
Bu çok itici Allah khretsşn
Onlar düşüyodur şanslarına
Boyun kaç
176
Mesela 180 üstü erkek demiyor 180 üstü koz seviyorum
Genel mantık belli. Yatınca hepsi aynı boya geliyor. Uzun kısa fark etmiyor.
Kısa kızlardan hoşlanmıyorum
Sen ender şerefli erkeklerdensşn Allah senden razı olsun
Cunku minyon kız tercih ediyorum
Ne alaka
Ne ne alaka ya ben zarih ve orta boyda bir bayanı tercih ediyorum kısa boylu kızın sevilmeyecek bi yanı mı var
Uzun kız sevilmiyor diye yakınıyorum soruyu okumuyor musun
Uzun olarak olsanda neden sevilmegini anlamadin mi hiç dusunmedin mi soruyu sormadan once acaba neden sevilmiyorum
mesele uzun boylu kızların "tercih edilmemesi" değil, bazı insanların bu zarafeti ve boy farkını taşıyacak özgüvene sahip olmamasıdır.
Senin tercih edilmeme düşüncesi, kökü derine inen birkaç psikolojik ve sosyolojik sebebe dayanıyor.
Hep kısa kız seviyorsunuz Allah blsnızı versşn
Hehehre oyss kiyamam boyun kac tams ya o kadar alıncağını bilsem ☺️❤️
Benim boyumu sormadan neden demiyorsunuz uzun kız sevdşğinizi
Tamam da yazmamışsın ki mesela boyunu 😇
77 misin yoksa sen 😍
Boyumu yazmadan uzun kız sevdiğinizi söyleyin
Boyunu öğrenmeden yorum yap
Hehehe alıngan seni darildin dimi poncik
Senin boyun kaç ve kaç boyunda kız seviyorsun
1/80 im knk ben acik konuşcam boyu onemli değil durust olsun alsın kalbimi varsın 😇
Boy olarak söyle kaç boyunda kız istiyorsun mesela 175 üstümü istiyorsun onu söyle
Hihi citi biti deli dolu şımartabilceğim bi kız
Yani kaç boyunda kız istiyorsun
Boyunu soylersen soyleceğim soz
Boyumu söylemeden söyle 175 üstümü istiyorsun meseks
1/77 uzeri knk
Doğru mu söylüyorsun
Tabiki de ya sence saka mi yapiyor gibiyim
Herhalde içgüdüsel bir şey, ben de öyle sayılırım
Bu çok itici ilkel çağdamı yaşıyorsunuz
Yine sensin demi kısalar travesti diyen puhahahaha
E ama öyleler
Bilmem.. Minyon tatlı oluyor
Uzun boylu kız severiz.. Uzun boylu kızlar için şöyle bir durum var
Çok zor beğenilir. Ama beğenileni de mükemmeldir. Manken gibidir. Minyonu falan sollar
Niye uzun kız zor beğenildin onlar insan değil mç
İnsan da. Kimisi dağ gibi oluyor geniş omuz falan. Pek kadınsı gelmiyor. Zarif olması lazım bence
Kısa kuz için neden aynısını demiyorsun
Kısa kız da geniş omuz mu olur.. Olursa o da kötü ama olmaz ki
Tabi kimde olur ve çokta erkeksiler
O zaman onları da sevmem
Yakan mı kusalar erkek gibi değil mi beğenilmesi en zoru değil mi
Senin boy kaç
Değil mi kosalar travesti değil mi erkeksş değil mö
MK sen de heralde her hafta bu soruyu soruyorsun bir derdin var kimse skmiypr mu nedir. Kısalara laf edip durursun
Yalan mı kısalar erkek gibi dayı gibi
He MK ayne kısalar erkek gibi uzunlar karı gibi
Sanki kosalar mükemmelmiş gibi iğrenç yorumlar yapıyorsunuz. Hayır onlar mükemmel değiller. Asıl onlar erkek gibi
Ok.
Kısa kızlar daha ateşli
Ne kadar itici
Hakikat bu yavrum.
Bilinçaltında yatan sebep bu
Duymak istediğini söyleme mecburiyetinde değilim
Senin boyun kaç ki
Benim boyuma göre mi uzun koz sevdiğinizi söylüceksiniz
Ben uzun olmasam uzun kız sevmicek misiniz
Yavrum atar gider yapma ergen gibi
Düz düşün
Soruma cevap ver
Önce uzun kız sevdiğini söyle
Ben kısada olsam söyle
175 den uzun musun sen
Boyumu öğrenmeden neden uzun kuz sevdiğinizi söylemiyorsunuz ben kafayı yiyecem Allah blanızı versin
Sen ergensin
Ya düzgün cevap ver
Ya da xektirr git
Ben boyumu söylemeden demiyorsunuz ki uzun kuz seviyorum
Yasemin Özilhan gibi kadın seviyorum ben
Oldu mu yavrum
Onu boyu kaç
175 den büyük değil sanırım
Ama bilmiyorum
Vücut tipi acayip arzulatici onun
Küçük meme Küçücük fındık kalça sıfır basenli incecik bacaklı...
Demek ki uzun boylu kız seviyorsun kısa boylu köz sevmiyorsun
Boyun kaç
Ya cevap ver
Ya da xektirr git
Önce sem söyle senin boyun kaç ve kaç boyunda eş istiyorsun
Bilmem ki hoşuma gidiyor
benm 180 ama istedğm kızlarda boy 160 167 arası
Kısa kızların vajinası etli dolgun oluyor
Hepsini denedin mi
Çoğunlukla
Ben ayağı küçük diye genelde
Yokluk bu
Ne alaka 20 tane manitam da olsa ayak önemli
Ben hicbir kizdan hoslanmiyorum
Bizim gibi kısa boylulara da avrat kalsın diye
Yoo alakası yok
Valla öyle
Ben 190ım 180 üstü seviyom
165-170 sevmiyorsun değil mi bak
Sevmem cüce
Ams başka sorularda diyorsun 165-170 seviyorum
Yoo
Ben o kadar yokum biraz minyon tipliyim😄😄🙈
Minyon fantezisi
Senin boy kaç