Erkekler neden uzun boylu zayıf kızları beğenir ki?

Bir kız çok uzun boylu işte 175-180 ve 50 kilo olduğunda anoreksik olmuyor mu? yani aşırı zayıflık ve sıfır kıvrım zaten biyolojik olarak vasat doğurganlığı temsil eder. aslında ortalama boy ve ideal kilo kadının en doğurgan olduğu zaman değil midir? böyle uzun boylu ve çok zayıf ideali genelde moda dünyasının idealidir, kıyafetleri güzel gösterir çünkü. ama mesela Victoria Secret modellerinin bir çoğu aslında anoreksik, photoshop ile çıkık kemikler yumuşatılıyor. ne düşünüyorsunuz?
Erkekler neden uzun boylu zayıf kızları beğenir ki?
Cevapla