170+ kızlar lütfen yazmasın xhsjsj
Çünkü haklılar isyanlarında 😄
Çünkü haklılar isyanlarında 😄
boy kriteri kadınların en önemli kıstası belki.
böyle olunca uzun boylu erkek tartışmasız avantajlı oluyor. uzun kızla da yapıyor kısa kızla da yapıyor. 170'lik kız 175'lik erkeğe cüce diyebiliyorken 185'lik kız 190'lık erkeğe hiçbir şey diyemiyor.
bende uzun olsam bende öyle yapardım. uzun kadınla da kısa kadınla da. alternatif çook.
175 lik erkeğe kısa diyorlarsa biz ölelim 👀 Tr'nin boy ortalaması ortada zaten. Türklerin de boyu kısa oluyor bu arada.
kısa tabi ki. ortalama 175 olsada önemli olan seçen taraf. 180+ istiyorum deyince sayıların anlamı kalmıyor.
Valla sizde haklısınız. Geçenlerde bir arkadaşımla konuştum. Yemin ederim kızın boyu 140 larda falan. Kendimden biliyorum. Boyum 162 ve kıza tepeden bakıyorum 😁🤣 kız sevgili yapmış 183 falan dedi. Ayak üstü konuşamıyoruz o yüzden aramızda cok fark var dedi. Aşırı saçma şu an.
Ben 190 boyunda erkek istiyorum demiyorum ki. Bugün KS'da lincin çoğunu ben yedim 😁 ben uzun boylu erkeklerin bir kısmının tercihi minyon tipli kızlar oluyor dedim. Yoksa kafamın uyuşmadığı bir insan ister 190 olsun ister 2 m olsun banane.
175 bir kadın her türlü daha çekicidir. ama şöyle diyeyim. uzun olsaydım kısalarla takılır uzunlarla evlenirdim :)
Takıl kanka 😊 ben takılmıyorum kimseyle. Herkesle bir mesafeliyim.
kısa seviyorum boyum 1.90
Bize nasip olmuyo hxjsj olunca da biz ıskalıyoruz 😄
Cevap
25Cevap
minnaklar ya yanında güçlü hissediyorlar kendilerini sanırım sjdj bide sevimliler
Benim boyum 188 hayatımda hiç 170 boyunda bir kız da ha olmadı bu gidişlede olamayak sanırım olmasında ❤
Yazmayın şöyle kızlar sonra bize saldırıyo uzun kızlar sbhsh
178 bir görl olarak bana hep uzunlar yürüyor ama ben kalbine bakarım
Uzun kızlardan linç yedim durduk yere anlamadan dinlemeden 😄
Valla ben sizin hastanızımmm.
He ama şöyle düşünmüyor değilim. Mesela trendyolda bir pantolon veya eşofman alıcam bakıyorum orda mankenin boyu 175 yazıyor. Kestiririm diyorum ne olacak. Sonra bana bir geliyor, halbuki bana da kısa geliyor 😄 ben mi boyumu yanlış biliyorum yoksa ortalık dolandırıcı mı dolu bilmiyorum.
Ayrıca herkesin kendi kisisel tercihidir bence. Zaten böyle bir zamanda da karsimizdaki insanda dikkat edecegimiz ilk sey ahlaki efendiliği olmalı. Boy pos kalıcı degil geçici şeyler 😊
Aman hiç takma be güzelim. Kendimizi sevmek zorundayız valla. Hayır gelmez bu erkek milletinden de bizi pohpohlamalarından da. İster uzun olalım ister kısa olalım. Önemli olan iyi bir insan olalım, topluma faydalı biri olalım da gerisi önemli mi 🦋 biz her halimizle güzeliz 💙💘
Erkeler genelde kendilerinden uzun boylu kız istemezler şahsen bende öyle 😄
Ama 180-190 olup 150,160 kizlari da istemezler diye düşünüyodum😄190lık bi abimizin 155lik manitasi varmis ama
Gönül ota da konuyo, 160'a da konuyo heralde 190'lar için xjzjxj
Ayy sus sonra sizin boyunuz olmadığı gibi zekanız da yok yazıyolar xbnsbx alındım, gücendimmmmm xjsnxb
Kıskançlık çok zor olsa gerek 😄 rica ediyoruz uzun beyefendi birazda 170'lik kizlarla takilabilir misiniz 😄 sonra bize sataşıyolar hdjsjdj meydanda savaşsak biz gömeriz ama 😎
Birde şöyle düşünün çevik kuvvetteki kadin polislerin boyu neden en fazla 170 xbsjsh
:D daha tatlı ve sevimli oluyor ve diğer bir şeyse bence kısa kızlara kıyafetler daha güzel oturaklı oluyor uzunlarda bi garip duruyor sanki
162 boyum var aldığım elbiseler bana bile bi tık kısa oluyo djsksj birde kapalıyım. Millet bana sövüyosa bileği açık elbise, etek giyiyom diye günahı tekstilcilerin boynuna 😆
oha :D piyasa bile uzun elbise yapmıyor yani alışmışlar minnak kızlara ahahah :D millet sana neden sövsün ki be onlar dönsün kendisine baksın sen rahatsız olmuyorsan kimseyi takma
Harbiden öyle 😄 geçenlerde 175 boylarında bir kız gördüm, kız kapalı. Giydiği pantolon kapri gibi duruyo 😄
işte o yüzden minyon kız seviyoruz :D ve galiba uzun kızlardan biri disslike atmış görüşüme ahahha :D
Dhskksjsjxjsjsksjsjdksj
:D :D :D
Ters psikoloji. Genel oalrak düz saclarim var diye kıvırcık saclilardan hoşlanıyorum. Onlarda da aynı durum.
Boyla alakasiz bence
Kisa boylu olmak suc muuu 😂
kendini kadının yanında daha güçlü hissettiği içindir
çünküsü bizim her şeyimiz minicik uffacık minyatür gibi elimiz ayağımız işte her yerimiz 😌😬😀
Her yer mi emin. Misin 🙈
Ben 1.78 im tanıdığım 90 ve üstü erkeklerin çoğu 1.55 istiyordu farklı amaçlar için istediklerini düşünüyorum.
boyunuz iyi
Valla yemin ederim sizin boyunuzda olmak isterdim ama siz uzun kızlar da bizi linçliyonuz işte, kader 😔
aslında ben de 1.78 im
Yooo sizin bir suçunuz yok, 1.55-1.60 lar bana da sevimli geliyor ama erkeklerin amaç farklı. :)
bence uzun bayanlar da çok hoş
@safety_razor bencede
Zaten boyla alakalı olduğunu sanmıyorum bu durumun. Birazda kişisel tercih. Şahsen ben erkek olsam uzun boylu kadın tercihim olurdu, bende uzun boyluysam eğer. Birazda toplum algısı galiba. Mesela halamın oğlu da dayımın oğlu da 190 hatta daha da uzun olabilir. Halamda, yengemde gelinlerinin kısa boylu olmasını istiyodu ne alakaysa. Benim kuzenlerde annesinin istediği kızı aldılar.
ben uzun bayanları severim :)
@safety_razor sevin de küfür yemiyim Allah rızası için 😄
Bunun uzunu koşası yok ki gönül kimi beğenirse onu sever. Senin boy kısa sanırım :)
1.65im upuzun sevgili istiyorum nasip et be allahım
Jajsjsna bende 1.64 üm kanka
Kaç boyunda sevgili istiyorsun?
1.95 olabilir yani
Kanka yavaş sana birşey oldu galiba
@Spiderlord siz napıyosunuz ya shjshs
Valla bebeğim bende istiyorum da istemekle olmuyor ki 😄 arayacan tarayacan 190 kocayı bulacan xbsjhs ben biraz Ezel'e kendimi fazla kaptırdığım için kötüyüm hdjdj
1.90 dağ gibidir ya
Sonra ezer sizi ya
İnanır mısın 190 nasıl bir şey bende bilmiyorum derttaşım bxjsjs gel sarılalım ağlayalım, ağlarken orucumuz bozulur ama hsjsjs
1.90 ve üstü erkeğe ne denir kızlar?
Keşke bende 1.90 olaydım ya.
Boyum 1.75 altı
Ya bence olsun ya.
Şahsen karımın eskiden 1.90 erkek hastası olduğunu öğrenseydim onun hakkındaki tüm düşüncelerim mahvolurdu.
Alakasi yook benden hoslanan uzun gormedkm em fazla 183 falan . 166 ym
Sen delirmişsin kanka
Neden gankitoş
İllaki senden hoşlananlar vardır sen farketmemişsindir ya da benim gibi bilmemezlikten gelmişsindir☺
😜😜 ben kendime yetrrim
Uzun boylu kızlar parmakla gösterilecek kadar az çünkü 150 liler klonlanmış herhalde
150 den kısasını gördüm ve sevgilisi 180 hdhkssj
Bence şu an ki ergenlerin çıkarttığı saçma sapan bi algı
Kısa boylu erkek iticidir algısada sahte o zaman 😃
Öyledir
Teşşekkür ederim 🙂😘
@Spiderlord kısa boylu erkekler ona bakarsan daha yakışıklı. 180'den kısa bütün şarkıcı oyuncuya bak ne dediğimi anlarsın. Ben olsam kıvanç tatlıtuğ yerine buğra gürsoyu tercih ederdim mesela 😆 veya murat boz yerine oğuzhan koç
@sudakaybolanbalık başka var mı tercih ettiğin 😮
Uzun veya kısa diye bir ayırım yapmam.
Ben gönüle bakarım , gönlünü sevdiğim kişiyi başımın üstünde taşırım
erkeğe uzun boy yakışıyorsa kadına da kısa boy yakışıyor çünkü.
Bende 1.84 boyundayım ama 1.60 altı kızlardan hoşlanıyorum çok tatlılar.
ya canısı bir yerini siktirtme bana sg siktigimin gotten bacaklisi gizliden gorus yazip durma yiyorsa engeli kaldir yaz kodugumun kaltagi
Simdi sktr olup gidebilirsin ami kirik
Benim için farketmez. Kısa kızlar tatlı uzun kızlar güçlü görünüyor.
Bende 174 üm sevgilim 176. :D
Boyu boyuna, huyuna huyuna olmuş sizin 🥰
çünkü türk milleti olarak çoğumuz kısa boyluyuz uzun insanlar kısalardan hoşlanmıyolar kısalara mahkum kalıyolar
Kısa boylu musun?
abooov bu alttaki 45 teyze niye o kadar sinirlenmis sana? 🙄🙄🙄
Bilemedim valla, 180im ben uzun sayilmam ama cep boy kiz sevdam da yok :/
Hiç sorma 😄 terbiyemi bozamayacağım onun gibi bir terbiyesiz için. Birde üstelik hiç üşenmemiş gizli üye olarak görüş yazmış 🤮 böyle terbiyesizler yüzünden tabiki meydan 160'lara kalır 😆
Ananız da öyle diyo tabi 😉🤗
Yooo 😉 ben küfür de etmedim hakarette.
"Anneniz" yerine "ananız" yazınca küfür mü sayılıyor. Ana kelimesi daha samimi sanki 😉 benim söylemek istediğim de şu " anneniz de öyle diyodu, küfürbaz gelin bulursan saygı duy, şiir gibidir küfürleri" ? 😊 şimdi oldu mu? Anladın mı?
Cünkü erkek uzun olmalı
Çünkü yanında küçük kalmasını seviyordur
183 üm 160 - 175 iyidir
Kedi gibi çok tatlı oluyolar kısa boylu sarışın kızlar
Takımların boyuna göre şeediyolardır 🤙
Valla biz de bilmiyoruz dldndldjdldjdldn
Linç loading hdjsjs
Uzun kızlar geliyoooo
Uzun kızlar özür dileriiiğğm sizin de kendinize göre çekiciliğiniz varrr diyip sıyrılabilir miyim ki linçten dkdjdldndldndldndkdnkd
Tabiki hdjsjsh küfürleri ben yiyorum ama hsshs
Sende kaç benimle dkdndkdndkdndknd ben çoktan tüydüm
1.90 boyum var sevgilim 1 55
Abi naptın sen dhsjhs
Yanımda uzun gözüksün diye seçmiştim 4 sene oldu xd
Uzun kız ne abi öyle. Eyfel kulesi gibi.
Kısa kız candır yaa cekicigosteriyo
Valla fazla tatlılar çünküm.. 😍😂 Yaşasın 155 :D
duvardan duvara vurabilmek icin.
Ay igrencsiniz yemin billah
öyle deme ayol duvardan duvara vurarak inletmek apayri bisey :)
Yokluktan neden olacak ahhahajha
Hayır daha sevimli oluyorlar. Kucağına daha iyi alabilirsin
Uzun kız daha çekici
Alakası bile yok 😏 çekiciliğin boyla ilgili olduğunu düşünmüyorum. Ayrıca hangisi çekici diye de sormadım 🤷♀️
seviyolar
Yatakta güzel oluyor🙈
Şehir efsanesi o
Kim demiş
Avutmalarrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?