Çok ilgi çekici bence olgun erkek.
En az 10 yaş olsa da üstü
En az 10 yaş olsa da üstü
Bahsettiğin ilişkiyi 22 yaş farkla yaşıyorum, çünkü sevgilim olacak o muhteşem kadın son derece akıllı, anlayışlı, açık fikirli, tabuları ve önyargıları olmayan bir kadın. Elalem ne der diye de yaşamıyor. Açık sözlü, net ve şeffaf... İçi dışı bir. Çok ilgili, çok da güzel seviyor, bunu göstermekten de çekinmiyor.
O da senin gibi yüksek libidolu...
Biz erkekler için güzel tabi. Benim de kendimden 10-15 yaş küçük kişilerle ilişkilerim oldu geçmişte. Önemli olan kadınların isteği burada. Bir erkek özellikle 35 yaş ve üzeriyse kendisinden 10 yaş küçük birine hayır demez kolay kolay :)
Peki bu normal mi erkek için kardeş olarak düşünmezler yani
@Nurmıneseda Kişiden kişiye değişir, herkesin beklentisi isteği farklı olabilir. O uyumu yakaladığın zaman sen 5 yaş gençleşiyorsun, karşı taraf 5 yaş olgunlaşıyor ve bir orta yol bulunuyor. Çok örneği var böyle ilişkilerin.
Olgun erkek çekiciliğini baya anlıyorum, güven, maddi-manevi oturmuşluk falan cezbedici geliyor 💫 Ama 10+ yaş farkında olay sadece yaş değil, güç dengesi. Biri 22, diğeri 35 mesela; hayat aşaması, bakış açısı bambaşka olabiliyor. Sağlıksız olması şart değil, ama sınır koyabilmen, hayır diyebilmen, manipüle edilmemen çok önemli. Senin hayatındaki durum ne, aklında biri mi var yoksa genel merak mı? 🥰✨
Cevap
41Cevap
olgun kadın genç erkek ilişkisi güzel
En doğru ilişki olgun erkek genç kız ilişkisi. İki tarafta dengeli ve uyumlu
Benden küçük sevgilim olmuştu ve çirkin bir kızdı herkes hayrına mı birlikte oluyorsun bırak şunu diyordu o geldi aklıma :D
Evet hele sana artılar katan, ruhuna hitap eden cidden hem karakter olarak olgun, sana tecrubeleri ile yol haritası çıkaracak, farkındalıgini artıracak birini de bulursan tadından yenmez.
Zaten bunun tadını alanda kolay kolay vazgeçemez
Sağlıklı değil bence illla büyük olacaksa kadın olmalı
Kız yirmilerindeyse çok sorun olmaz da altı çocuk oluyor. 25 ten sonrası daha garanti olur ama.
Sorun neden olsun ki sonuçta seviyor isen bu hazzı yaşamak gerek
Olmaz. 10 yaş uygun. Bekliyorum. Ayaklarını yerden keserim.
İlişkinin dinamiğine bağlı olarak bakmak lazım. Çok güzel de olabilir kötü de
Dacia arabalar için akıllı adam arabası derler, olgun erkek ise kız’da bana göre akıllı kadın tercihidir
Bence gayet mantıklı benim seni yaşında sevgilim var mesela
Sorun olmaz bende 20 li yaşlarda bir kadın istiyorum. 39 yaşındayım :) yeter ki akıllı bir kadın olsun
Kadın büyük olan taraf olmalı en sağlıklı ilişki böyle
Olgunluk yasantiyla alakalıdır. Partnerin kaç yaşında
Olgun erkeklerin istediği aslında o yani büyük bir kısmının 10 yaş veya dha fazla alti bir bebek 🤭
10 yaş ideal bir yaş
Evlenince kadınların pişman oldugu bir iliski turu
ben de bi sorun olmamaisti farki 14 falandi
Uyum varsa neden olmasın
Yaş 40 bana 35 yaş üstü daha çekici geliyor
önemli olan iletişimin kalitesi
Hedefine ulascaksin burada
10 değilde 7-8 olursa güzel olur
Performansı iyiyse sorun olmaz
Tamamen kafa uyuşmasına bağlı
Anlaşabildikten sonra neden sorun olsunki.
ne acıdan istiyorsun bunu
Çokdan daha çok iyi. Hatta en iyisi :)
bendede olgun kadın cok ilgi cekici
Öyle diyorsan öyledir
15e kdr siniri vsr
Guz3l. oluyo4 seviyorum ben
Çok yanlış karar
Kim bilir ama yaşım bir önemi var mı
bu tutku nedir sizde
Süpersin
Bence olmaz ideal olan olgun erkek genç kiz
Sorun görmüyorum
Kafalar uyuyorsa...
Tamam balım
Çok iyi olur çıtı
tehlikeli
Sorun
Büyük sorun
Olgun meyve iyidir
Armut muyuz biz de olgun diyorsun
bu senmisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?