21 yaş kız-30 yaş erkek ilişkisini ne kadar sağlıklı görüyoruz ?

yaklaşık bir aydır flört ettiğim bir kız var ve yaşına göre çok olgun. işi gücü var boş oturan tiplerden değil. aramızdaki samimiyette bir orta nokta bulmaya çalışıyoruz şimdiye dek sorun olmadı. mesajda ve reel buluşmalarımızda birbirimizi anlıyoruz. fakat ben hiç kendimden bu kadar küçük biriyle birlikte duygusal paylaşıma girmedim. evlilikten vs korkan biri de değilim zaten şu an öyle beklentimiz olmadığını da belirttik. fakat işin sosyal yaşantı tarafı ve onun henüz yeni tanıştığı hayat zorlukları beni biraz temkinli olmaya itiyor.

siz ne dersiniz bu konuya

21 yaş kız-30 yaş erkek ilişkisini ne kadar sağlıklı görüyoruz ?
Cevapla